Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  3. Uleiuri, lichide și carburanți
  • FLORIN848

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2010

  • Mesaj Privat
va salut. la ce intervale faceti schimbul lichidului de frana la motoarele diesel? pe unele forumuri am citit ca doar se completeaza, dar cand am fost la mecanic si l a testat a zis ca tb neaparat schimbat. masina e opel astra g, 1.7dti. mentionez ca franeaza f bine.
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Teoretic la 2 ani se schimba deoarece este hidrofil.
Practic...
  • Redroshe

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Signum 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2008

  • Mesaj Privat
La doi ani, indiferent dacã e benzina sau diesel. Plus o aerisire a frânelor dacã tot schimbi lichidul.
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Eu tot Astra G 1.7 dti am si duminica am schimbat lichidul de frana,care era aproape negru la culoare,cred ca n-a fost schimbat niciodata.Am pus ATE SL-6(27ron litrul).1l iti ajunge si mai si ramane.Mi se pare ca masina franeaza mai usor acum,dar poate e efect placebo..
  • FLORIN848

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2010

  • Mesaj Privat
ms frumos. e complicat de schimbat, il pot schimba eu acasa? nu sunt chiar atehnic, dar n am schimbat/vazut niciodata.
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Da,e foarte simplu.Singura chestie care mi-a dat putin de furca a fost ca aerisitoarele de la etrierii spate erau destul de intepeniti,dar cu wd-40,si o cheie inelara de 12,si-au dat drumul.Pe fata ai nevoie de o cheie inelara de 9.La mine,astia s-au desfacut f usor.Singurul lucru mai greu a fost sa dau fiecare roata jos si sa o pun la loc:-).Iti mai trebuie un furtun transparent cu diametrul interior de 6 mm si o seringa cu care scoti initial lichidul vechi din vas(nu pe tot,ca intra aer in pompa si te chinui mai mult).Prima data aerisesti roata dreapta spate,apoi stanga spate,dreapta fata,stanga fata.Faci aerisire pana curge lichid curat pe furtun.Vezi ca e descrisa metoda cu ajutorul unui asistent care face pedala si tine apasat aici pe forum si pe youtube.Trebuie sa fii atent tot timpul la lichidul din vas,sa mai completezi din cand in cand.Cam asta e,in mare..Spor!
  • citu
  • Suspendat
  • 59 mesaje
  • din 02 Apr 2015
  • Corsa 2013 a12xer
  • Bucuresti
  • citu

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2013 a12xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Mai bine in service nu cred ca o sa coste o avere si e mai sigur
  • tasedoru78

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2004 X14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Salut eu l-am schimbat singur cautati pe net sunt niste dispozitive ce se foloseste de aerul din roata de rezerva costa 120 lei la servis 90 lei si multi nu vor cu lichidul vostru si aerisiti si ambreiajul si o sa vedeti diferenta ca sa fi sigur de schimb complect
250ml roata spate dreapta,
200ml spate stanga,
150ml dreapta fata,
100ml stanga fata,
100ml ambreiaj
cautati pe youtube
Skip ads

  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  3. Uleiuri, lichide și carburanți

Skip ads


Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR