- sata_sorin
- OP
- 17 mesaje
- din 05 Dec 2015
- Astra 2006 Z19DTL
- Timis
sata_sorin
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2015
- Mesaj Privat
Simptome:
Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2006
Cod motor: Z19DTL .Salut de curand am auzit un fel de troncanituri pe partea spate la denivelãri pe carosabil ,am verificat si am constatat ca sunt distruse tampoanele din capul arcului partea de sus .Pret pe buc 50 RON .intrebarea este daca sunt greu de înlocuit?cine imi poate spune cum se face o astfel de înlocuire?
Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2006
Cod motor: Z19DTL .Salut de curand am auzit un fel de troncanituri pe partea spate la denivelãri pe carosabil ,am verificat si am constatat ca sunt distruse tampoanele din capul arcului partea de sus .Pret pe buc 50 RON .intrebarea este daca sunt greu de înlocuit?cine imi poate spune cum se face o astfel de înlocuire?
- sebiastrah
- *
- 46 mesaje
- din 29 Feb 2016
- Astra 2005 Z17DTH
- Iasi
sebiastrah
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Feb 2016
- Mesaj Privat
Ai reusit sa le schimbi?
Sunt 2 metode, amandoua simple, in functie de ce scule ai pe acasa:
1. daca ai un cric care sa iti poate ridica masina la o inaltime mai mare: inainte sa ridici masina desfaci surubul de la telescop din partea de sus si apoi ridici masina pana cand arcul e liber si il poti scoate de pe pozitie, schimbi tampoanele si apoi pui arcul.
2. daca ai presa de arcuri: pui presa de arcuri si apoi ridici masina arcul ramanand comprimat.
Ar mai fi o mertoda, dar nu o recomand: cu o sarma solida sau orice altceva solid incerci sa legi arcurile sa isi pastreze comprimarea cat masina e pe roti si apoi o ridici arcul ramanand comprimat. nu recomand metoda ca e foarte periculoasa, mai bine te duci in service decat sa ajungi la metoda asta.
Spor si sa ne tii la curent cu rezultatele!
Sunt 2 metode, amandoua simple, in functie de ce scule ai pe acasa:
1. daca ai un cric care sa iti poate ridica masina la o inaltime mai mare: inainte sa ridici masina desfaci surubul de la telescop din partea de sus si apoi ridici masina pana cand arcul e liber si il poti scoate de pe pozitie, schimbi tampoanele si apoi pui arcul.
2. daca ai presa de arcuri: pui presa de arcuri si apoi ridici masina arcul ramanand comprimat.
Ar mai fi o mertoda, dar nu o recomand: cu o sarma solida sau orice altceva solid incerci sa legi arcurile sa isi pastreze comprimarea cat masina e pe roti si apoi o ridici arcul ramanand comprimat. nu recomand metoda ca e foarte periculoasa, mai bine te duci in service decat sa ajungi la metoda asta.
Spor si sa ne tii la curent cu rezultatele!
- sata_sorin
- OP
- 17 mesaje
- din 05 Dec 2015
- Astra 2006 Z19DTL
- Timis
sata_sorin
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2015
- Mesaj Privat