15gxg
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bihor
- Masina: Zafira 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2016
- Mesaj Privat
Simptome: check engine treptele 3,4,5 la 1800-2200rpm intre 60-100km/h
Cod(uri) eroare: p0190
----
Model: Zafira
An fabricatie: 2002
Cod motor: y20dth
Salut baieti , sunt nou pe aici , am citit regulamentul si sper ca postez unde trebuie si nu supar pe nimeni.
Detin un opel zafira y20dth 101cai , mentionez ca masina are 320.000km . In urma cu un a a cedat garnitura de chiuloasa , am alezat chiuloasa 0,01 planeitate , am rectificat scaun supape , schimbat semeringuri , garnitura noua victor reinz , mai exact tot ce trebuie facut . De aici au inceput problemele , dupa ce am montat tot sus , a aparut eroare p0190 , masina intra in lipmode la mers frumos in turatiile 1800-220 , intre 60-100km indiferent de treapta , la viteza mai mare de 100km/h nu sunt probleme decat ft rar, in rest masina se comporta absolut normal, porneste usor cald/rece , trage bine pana cand o tin in plana 1800-2200 sau o tin cateva secunde la viteza constanta. Daca nu Opresc motorul si repornesc eroarea nu dispare iar motorul nu mai trage deloc.
Mentionez ca am fost si la reprezentanta , si la mai toti meseriasi de opel din oradea si nimeni nu, i da nimeni de capat
Am schimbat :
-3pompe de injectie ferificate pe stant
-2randuri de injectoare
-senzor de presiune atm
-supape vacum
-furtunase vacum
-am curatat galeria admisie/clapete+egr
-am schimbat ecu
-toate filtrele motorina aer etc
-senzor de turatii
-inclusiv rezervorul l am dat jos si l am curatat
Absolut tot a fost verificat si demontat si remontat de n ori ....
Si nimic ... Aceasi problema de un an de zile si bani investiti de imi luam alta masina
Sa fie chiar atat de sensibila deoarece s a alezat capacul de ciuloasa ? Sa fi pus garnitura prea groasa sau prea subtire ?
Orice sfat e binevenit . Multumesc mult anticipat!
Cod(uri) eroare: p0190
----
Model: Zafira
An fabricatie: 2002
Cod motor: y20dth
Salut baieti , sunt nou pe aici , am citit regulamentul si sper ca postez unde trebuie si nu supar pe nimeni.
Detin un opel zafira y20dth 101cai , mentionez ca masina are 320.000km . In urma cu un a a cedat garnitura de chiuloasa , am alezat chiuloasa 0,01 planeitate , am rectificat scaun supape , schimbat semeringuri , garnitura noua victor reinz , mai exact tot ce trebuie facut . De aici au inceput problemele , dupa ce am montat tot sus , a aparut eroare p0190 , masina intra in lipmode la mers frumos in turatiile 1800-220 , intre 60-100km indiferent de treapta , la viteza mai mare de 100km/h nu sunt probleme decat ft rar, in rest masina se comporta absolut normal, porneste usor cald/rece , trage bine pana cand o tin in plana 1800-2200 sau o tin cateva secunde la viteza constanta. Daca nu Opresc motorul si repornesc eroarea nu dispare iar motorul nu mai trage deloc.
Mentionez ca am fost si la reprezentanta , si la mai toti meseriasi de opel din oradea si nimeni nu, i da nimeni de capat
Am schimbat :
-3pompe de injectie ferificate pe stant
-2randuri de injectoare
-senzor de presiune atm
-supape vacum
-furtunase vacum
-am curatat galeria admisie/clapete+egr
-am schimbat ecu
-toate filtrele motorina aer etc
-senzor de turatii
-inclusiv rezervorul l am dat jos si l am curatat
Absolut tot a fost verificat si demontat si remontat de n ori ....
Si nimic ... Aceasi problema de un an de zile si bani investiti de imi luam alta masina
Sa fie chiar atat de sensibila deoarece s a alezat capacul de ciuloasa ? Sa fi pus garnitura prea groasa sau prea subtire ?
Orice sfat e binevenit . Multumesc mult anticipat!
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Salut.
P0190 E009 Result: Mechanical Fault
Mechanical fault in high-pressure section of injection pump. Check all mechanical components of the concerned system.
Check connected hoses and tubes for kinks, damage etc.
Eroarea e pe partea de inalta presiune. Pompa > conducte > injectoare.
Daca nu-i dai de cap, iti recomand sa iei alt motor. La 200-300 E gasesti motor f. bun poate chiar cu pompa de injectie. Il probezi inainte si il pui pe masina.
P0190 E009 Result: Mechanical Fault
Mechanical fault in high-pressure section of injection pump. Check all mechanical components of the concerned system.
Check connected hoses and tubes for kinks, damage etc.
Eroarea e pe partea de inalta presiune. Pompa > conducte > injectoare.
Daca nu-i dai de cap, iti recomand sa iei alt motor. La 200-300 E gasesti motor f. bun poate chiar cu pompa de injectie. Il probezi inainte si il pui pe masina.
- Red_dog
- ****
- 1,113 mesaje
- din 10 Mai 2009
- Vectra 2003 z18Xe
- Arges
Red_dog
- Mesaje scrise: 1,113
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2003 z18Xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2009
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
cand s-a montat totul la loc, cum au fost stranse talpile la injectoare pe injector? s-au pus semeringuri noi? dar saibele de foc au fost schimbate? etansarea la tevile de ijector este buna atat la injectoare cat si la pompa? distributia este bine pusa la punct? cam astea sunt punctele pe care eu le-as verifica. as incepe cu distributia care la acest motor este destul de greu de pus la punct perfect dar nu imposibil, apoi cum ziceam daca ai umblat la injectoare, saibele de foc si semeringurile de sub talpile la injectoare trebuie obligatoiu noi si se stranse surubul la talpa injectorului exact cum scrie in TIS. Parca era cu 180 dupa ce se apropie suprafata de asezare a surubului pe talpa si nu mai mult. De asemenea se schimba surubul la roata dintata din capatul axului cu came si se strange conform TIS cu 90Nm parca si apoi cu 60° si pe urma cu inca 30°. Dar trebuie verificat exact ca nu sunt sigur daca valorile le mai tin bine minte...
daca circuitul de vacum este bun si restul pieselor din motor sunt in parametrii nu are de ce sa nu mearga bine. eu am acelasi motor cu 273.000 km pe ceas si real cred ca cel putin inca 100.000km si merge ceas motorul. sa mai duca caroseria cat mai duce motorul si voi fi multumit...
daca circuitul de vacum este bun si restul pieselor din motor sunt in parametrii nu are de ce sa nu mearga bine. eu am acelasi motor cu 273.000 km pe ceas si real cred ca cel putin inca 100.000km si merge ceas motorul. sa mai duca caroseria cat mai duce motorul si voi fi multumit...
15gxg
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bihor
- Masina: Zafira 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2016
- Mesaj Privat
Din pacate toate aceste lucruri au fost schimbate , ma refer semering injectoare , shaibe etc ... Iar manopera a fost facuta in service , distributia e reglata la punct, chiar si baietii din reprezentanta au verificat si am confirmat asta, avansul e reglat iar valorile cantitatii de aer si motorina sunt bune dar problema refuza sa dispara .
15gxg
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bihor
- Masina: Zafira 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2016
- Mesaj Privat
Sa fie chiar atat de sensibila pt ca s a alezat chiuloasa si s a pus garnitura noua? In sensul ca s ar fi putut mari sau micsora camera de ardere daca i s a pus o garnitura prea subtire sau prea groasa ? Intreb pentru ca am auzit si varianta asta..... Noi cand am facut chiuloasa la ea baietii de la service au comandat garbitura si am intrebat "cu cate gauri ati luat?" Si au spus sa nu mi fac griji ca vine care trebuie , si anume dimensiunea normala , din chiuloasa alezanduse doar 0,01 ...