- c_ghitescu
- OP
- 15 mesaje
- din 24 Mar 2014
- Astra 2003 Z16SE
- Gorj
c_ghitescu
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2014
- Mesaj Privat
- gigatel30
- **
- 282 mesaje
- din 13 Jul 2012
- Astra 2002 Z16SE
- Vrancea
gigatel30
- Mesaje scrise: 282
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2012
- Mesaj Privat
Am acelasi tip de motor si la mine este aceeasi situatie. Cand am schimbat uleiul la cutie, uleiul cel nou l-am introdus pe sus pe la un aerisitor care este astupat cu un dop de cauciuc (se demonteaza aerisitorul pentru a introduce uleiul). Eu banuiesc ca presiunea care ia nastere in cutie prin incalzirea uleiului in timpul mersului face ca o mica parte din ulei sa iasa prin aerisitor si de acolo acesti vapori de ulei sa fie imprastiati pe carcasa CV de curentul de aer in timpul mersului. Alta explicatie nu am gasit pentru ca nu am scurgeri intre motor si cutie sau la cutia de viteze.
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- c_ghitescu
- OP
- 15 mesaje
- din 24 Mar 2014
- Astra 2003 Z16SE
- Gorj
c_ghitescu
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2014
- Mesaj Privat
- gigatel30
- **
- 282 mesaje
- din 13 Jul 2012
- Astra 2002 Z16SE
- Vrancea
gigatel30
- Mesaje scrise: 282
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2012
- Mesaj Privat
jE a scris:cutia de viteze are o gaura de supraplin pe laterala, deci nu prea are ce presiune sa faca...
Si acea gaura de supraplin sa inteleg ca este este neastupata? Eu stiu ca este astupata cu un surub ca in desen si deasupra cutia are un aerisitor.
sau alte detalii si aici:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=98680