- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia A Sedan 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia A Sedan 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
VW si opel nu sunt marci exclusuvuste, sunt masinile omului de rand in tarile mai de la vest decat noi...
doar noi amarastenii consideram ca passat e 'limuzina dom'le"...
pe cand in germania de exemplu passat-ul e masina de naveta si cu care isi fac cumparaturile...
eu cand am fost in germania am vazut o discrepanta destul de mare...
erau masini foarte ieftine (logane, clio, etc) destul de multe, apoi erau foarte putine astre, golfuri, passaturi, insignii, mondeo, focus (sa zic ca am vazut vreo 10 per total) si apoi am vazut bmw-uri, mertz-uri si porsche la greu (as zice ca pentru 1 passat / golf vazut erau 4-5 porsche, 15-20 de mertz-uri...
si dintre masini cred ca doar 1 din 10 sunt diesel, restul benzinare...
si am vazut si hibride si electrice destul de multe...
pe cand la noi, daca te uiti pe strazi proportia e cu totul alta...
si ma refer aici la numarul de logane vs numarul de vw, ford sau opel-uri...
si la motorizari, diesel sunt 3 din 4 masini...
- turmol
- **
- 271 mesaje
- din 24 Feb 2015
- Bucuresti
turmol
- Mesaje scrise: 271
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
In plus Insignia e mai grea (Insignia diesel = 1600 de kg, Mondeo diesel = 1500 de kg, Passat diesel = 1400 de kg) (alta chestie de proiectare).
Faptul ca o masina este mai grea decat alta nu este neaparat un dezavantaj.
La un potential accident ar putea fi chiar un lucru favorabil.
Dar este adevarat ca daca te loveste trenul sau un TIR nu prea mai conteaza.
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
In plus Insignia e mai grea (Insignia diesel = 1600 de kg, Mondeo diesel = 1500 de kg, Passat diesel = 1400 de kg) (alta chestie de proiectare).
eu m-am uitat la insignia si passat b7 si sunt cam la fel de mari...
o diferenta infima (la exterior) insa in favoarea insigniei...
https://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Passat_(B6)
Width 1,820 mm (71.7 in)
Wheelbase 2005-2010: 2,709 mm (106.65 in) 2011-Present: 2,711 mm (106.73 in) FAW-VW Magotan B7: 2,812 mm (110.71 in)
Length
Sedan: 2005-08: 188.2 in (4,780 mm)
. 2009-2010: 187.6 in (4,765 mm)
. 2011-Present: 4,769 mm (187.76 in)
. FAW-VW Magotan B7: 4,865 mm (191.54 in)
Wagon:
. 2005-2010: 188.0 in (4,775 mm)
. 2011-Present: 4,771 mm (187.83 in)
https://en.wikipedia.org/wiki/Opel_Insignia
Width 1,856 mm (73.1 in)
Wheelbase 2,737 mm (107.8 in)
Length 4,830 mm (190.2 in) 4,908 mm (193.2 in) (wagon)
nu an date despre interior dar cand am mers cu insignia sau passat b7 mi s-au parut cam la fel de spatioase la interior...
- stolniceanulucian
- **
- 286 mesaje
- din 05 Dec 2010
- Astra 2009 Z14XEP
- Sibiu
stolniceanulucian
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2009 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2010
- Mesaj Privat
Testul comparativ Passat-Mondeo-Insignia zice asa:
"La polul opus se situeazã Opel Insignia, care plãteºte tribut designului de "aproape" coupe cu 4 uºi. Linia plafonului coboarã foarte mult în spate, aºa încât ºi accesul prin portierele joase e mai puþin facil decât în Mondeo sau Passat. Douã persoane (nu prea înalte) este de preferat sã stea în spate, spaþiul la genunchi fiind doar suficient pentru acest segment. Repet, un compromis dictat de stilul exteriorului."
Acum, nu vreau sa credeti ca am ceva cu Opel (pana la urma si eu am Opel ), dar economiile facute se vad in produsul final.
Capitolul la care castiga Insignia este frumusetea exterioara (care vine cu un pret anume).
- mad2max
- ***
- 790 mesaje
- din 04 Jul 2007
- Astra 2001 y17dt
- Dambovita
mad2max
- Mesaje scrise: 790
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2007
- Mesaj Privat
- turmol
- **
- 271 mesaje
- din 24 Feb 2015
- Bucuresti
turmol
- Mesaje scrise: 271
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
daca vreti facelift la facelift la facelift la un VW de acum 15 - 20 de ani, mergeti pe VW.
daca vreti o masina care se produce maxim 8 ani (pe o platforma), mergeti pe Opel sau Ford (scoatem din calcul masinile cu preturi mari, audi, bmw, mertz, etc)
diferentele de caroserii intre diversele generatii de ford sau opel sunt destul de mari (practic sunt platforme diferite), pe cand la vw se foloseste aceeasi platforma 15 - 20 de ani...
si o sa-mi ziceti ca ceva ce e bun e bun 15 - 20 de ani, dar cam ramai in urma...
la aspectul exterior, ford si opel sunt peste vw.
cam din orice punct de vedere...
a aspectul inerior...
voua va place locul unde este pusa navigatia la vw?
si la ce ma refer aici?
ma refer la faptul ca navigatia e pusa sub nivelul instrumentelor, de esti obligat sa-ti iei privirea de pe sosea ca sa te uiti la dansa...
uitati-va la astra h, astra j, insignia, vectra c... sunt puse exact la acelasi nivel cu instrumentele
la modelele mai vechi de la ford era cam la fel ca la passat, dar putintel mai sus decat la vw...
intre timp au invatat si l-au mutat aproape la acelasi nivel cu instrumentele...
poate la fiabilitate vw e peste ford sau opel. dar daca aspectul interior si exterior al masinii lasa de dorit...
dar nici la fiabilitate nu cred ca vw e peste ford sau opel...
si de ce zic asta?
introducerea motoarelor CR la 5 ani dupa restul lumii, si cand le-au introdus cu probleme...
le-au introdus ca "eco" de fapt sunt "eco" doar pe bancul de test... pe drum nu prea...
acum gusturile nu se discuta, dar vorba unui coleg...
cunosc si eu persoane care au VW si zic ca nu au probleme cu ele, dar ii vad cu masinile in service-uri mai des decat fac eu plinul...
vw sunt foarte fiabile, nu pica, dar viziteaza service-urile din cand in cand doar ca sa mai doneze niste bani (sa nu moara de foame service-urile)...
- cangri
- *******
- 5,405 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,405
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,757 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,757
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Vad ca mai sus se to(ooo)t aduce vorba de Insignia (probabil pentru ca e tot ce are mai bun Opel la ora actuala, nu pentru ca Vectra nu ar fi fost un model bun de facut orice comparatie vs. VW la un moment trecut). Personal va spun la modul cel mai sincer ca nu am intors niciodata capul dupa un Opel Insignia (ok, sunt frumoase, dar nu e ceva wow... gen Honda Accord, asta ca sa fac o comparatie personala) deasemenea au dat-o in bara cu clapetele din admisie, celebrul O-ring la pompa de ulei, scaunele cu incalzire, etc... le stim care sunt problemele ca suntem pe un forum Opel aici... insa la fel, nu am intors capul dupa vreun VW ca sa zic ,,Da frate! ce frumoasa poate fi masina asta!). Am avut bani de Opel si mi-am facut temele inainte sa o cumpar, atunci ar trebui sa fie absolut ok asa si ar trebui sa fiu impacat cu ceea ce mi-am ales. Daca am vrut VW si nu am avut bani decat de Opel (din varii motive, gen nu m-am incumetat sa merg in Germania sa o aduc personal, nu am avut destui bani de un VW sa-l iau din Autovit, etc, etc, etc...) atunci poate e mai corect sa ma concentrez pe a face mai multi bani pentru ca pe viitor sa-mi iau un VW (pe care-l cred atat de minunat ca poate e) sau orice altceva din gama premium, decat sa critc aici ceea ce mi-am luat. Cred ca e mai cinstit asa, after all.
- mad2max
- ***
- 790 mesaje
- din 04 Jul 2007
- Astra 2001 y17dt
- Dambovita
mad2max
- Mesaje scrise: 790
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2007
- Mesaj Privat
http://www.auto-bild.ro/sec...i-opel-87952.html
- OpelAstraCaravan
- **
- 194 mesaje
- din 12 Mar 2015
- Astra 2002 y2.0dti
- Buzau
OpelAstraCaravan
- Mesaje scrise: 194
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 y2.0dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2015
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
http://www.auto-bild.ro/sec...i-opel-87952.html
- pirvu_daniel
- ******
- 4,578 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,578
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- turmol
- **
- 271 mesaje
- din 24 Feb 2015
- Bucuresti
turmol
- Mesaje scrise: 271
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
- pirvu_daniel
- ******
- 4,578 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,578
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
Dupa mine fiabilitatea unei masini nu se vede daca faci 100.000 km in 10 ani. In 10.000 pe an sunt sanse mari sa ti se strice destul de rar(ma refer ca si perioada de timp). Ca daca o repari de 2-3 ani pe an esti multumit. Insa faca faci ca mine de la 120.000 de km in sus pe an apreciezi altfel fiabilitatea unei masini, banii bagati in ea si timpul pierdut in service-uri cu ea.
- turmol
- **
- 271 mesaje
- din 24 Feb 2015
- Bucuresti
turmol
- Mesaje scrise: 271
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
- pirvu_daniel
- ******
- 4,578 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,578
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,757 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,757
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Apar si reparatii neanuntate, gen te lasa un furtun de apa, iti curge radiatorul ca ti-a sarit o piatra in el, iti intra apa in masina pe la garnitura de la antena ca s-a rupt, mai schimbi o baterie la telecomanda sau relipesti contactele la ea, astfel de reparatii neanuntate devin mai dese pe masura ce se aduna anii la masina (de-aia e bine sa ai o masina veche de cel mult 8ani, e mai putin de munca ca te lasa mai rar ceva la ea).
Mai sunt si problemele specifice ale anumitor modele, gen alternatorul de 1.7dti/cdti care nu ai cu ce-l repara ca sa tina mai mult de 2 ani, calculatoarele de injectie puse direct pe motor care sunt reparabile dar nu prea mai tin, sau altele (le stiti voi care sunt) si care sunt specifice fiecarui model. Acest tip de probleme sunt nerezolvabile, doar se poate prelungi timpul de la reparatie pâna la reaparitia defectului astfel ca vrem/nu vrem trebuie sa invatam sa traim cu ele (sau daca nu, atunci va trebui sa vindem masina ca sa incercam si altceva).
Per total eu sunt multumit de Opel pentru ca înca pot sa-l repar eu, avantajul fiind ca neplatind manopera pot sa merg pe piese originale acolo unde stiu eu ca cele aftermarket nu tin. Nu sunt adeptul muncii in zadar (ex. la Astra G a sotiei deja i-am schimbat bratul stergatorului de luneta cu unul metalic ca sa nu mai umblu acolo) sau al muncii de dragul muncii (mai e mult pana la pensie cand o sa muncesc doar ca sa nu ma plictisesc).