Mie 17 Feb, 2016 10:27 pm
La un motor diesel intotdeauna o sa cedeze ambreiajul inaintea celui de pe un motor pe benzina. Din cauza cuplului mare la motorul diesel se pune volanta cu masa dubla pt a prelua din socurile supuse transmisiei. Aici este problema,volanta se uzeaza mult mai repede si de aceea se schimba tot kit-ul de ambreiaj. La benzina este volanta cu masa simpla care duce mult si bine, sunt situatii in care incepe sa patineze discul de ambreiaj si volanta sa fie in stare buna, cel mai des intalnit se intampla undeva pe la 300-400.000 km la un motor pe benzina, pe cand la unul diesel intre 100-200.000 incepe sa bata volanta,acum mai depinde si de stilul de mers,poate duce si mai mult de 200.000,depinde de masina/sofer..
Eu am Astra H Z17DTH, masina am cumparat-o cu 144000 iar acum am 165.000, volanta imi bate la fel de cand am cumparat masina,asa am luat-o, daca mergi ok cu ea,nu pleci cu scart s.a.m.d, te duce si 200.000, parerea mea.