Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • emitu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Salut , sunt in Cãutare de Insignia , obligatori din De si sa fie din reprezentanta nu parc de turci.
Asearã mi am fãcut si eu cont pe clubopel ai as avea doua întrebãri :
1. Pe cel model s a pus cutia F40 ( nu vreau cu M32).
2. La modelele din 2011 in sus mai exista problema cu simeringul de la baia de ulei si cu clapetele de la admisie cu probleme ?
Vreau sa mi iau una din sf lui 2010 si maxim 2012 ,din cauza bugetului .
Din câte am înțeles ce am citi azi noapte ,doar cele de 160 cp ar fi cu F40.
Mulțumesc .
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
1. Pe modele de 160CP ...
2. Da, am prieteni care au avut astfel de probleme...
Daca bugetul este de 10.000Euro, mai bine cauta alt model de masina..., pe langa valoarea achizitiei mai trebuie sa ai "pusi la saltea" cel putin 1500 Euro...( pentru o revizie "majora" si ceva neprevazute) Idea
  • emitu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Mașina o iau pe firma , nu plãtesc TVA ul in Germ si ma duce undeva la 7600 EUR ,din câte am vãzut ,iar ca an ma încadrez la 2011.
VW pasat nu vreau ca nu mi place ,e prea bãtrânesc asemenea si Mondeo .
Dupã înmatriculare vreau sa i schimb pompa de ulei cu tot cu semering si ce mai are ea pe acolo, DPF ul dat jos fãrã discuții la fel si clapetele.
Restul , gen chit ambreiaj , bucsaraie si etc nu ma sperie cu absolut nimic .
Mai trebuie fãcut ceva pt protejarea motorului sa nu am surprize in viitor in afara de cele de mai sus ?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
In primul rand chestia cu TVA-ul, trebuie sa te interesezi intrucat au mai aparut ceva modificari datorita "beneficiarilor" acestui "artificiu", iar statul german s-a "saturat" de "leapsa"...
A doua chestie, mai "grava", este faptul ca vei efectua niste modificari care sunt"ilegale", iar noi, pe acest forum nu promovam acest lucru...
Mare atentie!
  • emitu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Salut ,firma este a mea de 5 ani ,plãtitor de TVA ,deci nu e cazul .
Iar ca dau filtrul jos este problema mea zic eu ,nu am zis ca promovez acest lucru sau sa faceți si voi ca mine .
Sti cum e, fiecare face ce vrea cu taraba lui dar prefer sa stau liniștit decât sa aud ca nu si a fãcut regenerarea cum trebuie si îmi umple baia de motorina,deci pas.
Dacã statul m ar ajuta si pe mine cu ceva ,sa nu mai punã sa plãtesc zeci de mii de taxe si am fii ca n occident atunci da .
Statul fura de rupe dar pt mine e ilegal sa dau un filtru jos , deja intram in politica .
Seara frumoasa .
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
salut, nu spui nimic de AF 40 , nu te avantajeaza o cutie automata? Profiti de aceasta dotare nobila pe o masina de clasa medie...
  • emitu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Îmi place automata ,dar nu as lua o mașina cu 200 k km din De din cauza ca stiu sigur ca nu i au schimbat uleiul din cutie niciodatã .
Acum depinde si ce gãsesc in funcție de an , km si dotãri .
Dar in principiu nu as spune Nu automatei .
Vedem.
  • valentyn1982

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Eu am cutia F40. Personal mi se pare cam nepotrivita etajarea treptelor de viteze pentru mers in oras. De foarte multe ori esti nevoit sa retrogradezi in treapta 1 pentru ca la sub 20 km/ora, treapta 2 nu e potrivita. Ori, normal, treapta 1 trebuie folosita doar la plecarea de pe loc.
La drum, in afara orasului, e mult mai placuta la condus. Etajarea lunga a treptelor avantajeaza consumul, iar motorul trage bine in fiecare treapta. Ar fi si aici o nemultumire: treapta 6 este inutila in Romania. Am dat a 6-a doar de 2-3 ori intr-un an, si asta cand era autostrada libera. Am facut niste comparatii, la 130km/h consumul e mai mic in treapta a 5-a decat in a 6-a. Si 130 e limita la noi. Cred ca Opel s-a gandit doar la nemti cand au proiectat cutia asta. (la ei autostrazile sunt fara limita de viteza).

Motorul meu e un A20DTH (fix acelasi motor si aceasi tubina ca la modelele de 160CP, dar limitat soft la 130CP, nu stiu de ce), varianta Ecoflex.

In alta ordine de idei, recomand automata. Stiu pe cineva care are si e multumit. Oricum, asta e viitorul in domeniu.
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
salut, viitorul in domeniu se numeste TESLA ! ca o parere.
valentyn te ai potrivi la condus perfect cu un duster numai la acesta poti pleca cu a 2 a de pe loc fara probleme, trepte inghesuite in care mesteci ca in borcanul cu iaurt.(nu este rau, cere doar adaptare!) Ce-i drept cutiile opel au treptele lungi pentru ca merg pe drumuri normale, in bucuresti drumurile sunt anormal de inguste si aglomerate.
Fii multumit de etajarea cutiilor opel - sunt confortabile .
  • mihai_cod

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia 2010 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2016

  • Mesaj Privat
eu am cutie automata la a mea ....faza e ca pe oras mergi cam subturat pt ca schimba la 1800 si te baga in treapta 3 imediat la drum lung e senzatie
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR