Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
Soluție
  • eddy_yo

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Salutare,dragi colegi...In speranta ca ma poate ajuta si pe mine cineva ..,va descriu in continuare ceea ce mi se intampla... In luna iunie 2015 am achizitionat de aici din Italia un Opel Insignia SW din 10/2010 (diesel) motor A20DTH de 160 CP cu 107000 km la bord.....,cu toate ca eram putin cam neincrezator in km,cu toate ca am cumparat masina dintr-o concesionarie (nu Opel,oricum) ...Dupa aprox. 3 luni am mers cu ea in Ro,unde am schimbat cam tot ceea ce schimba un om cand cumpara o masina sh...,pt certitudinea sa : (distributie completa..,toate filtrele (aer,clima,habitaclu,carburant,ulei)...si desigur,uleiul). Pana saptamana trecuta,nu am avut NICI O PROBLEMA cu masina , am si fost cu ea la tester in Ro la cineva intr-adevar priceput pe partea electronica auto,si mi-a confirmat ca km sunt reali,filtrul de particule fusese regenerat pe la vreo 89000 de km parca..,etc. Saptamana trecuta am lasat masina perfect functionanta in parcare..,iar dupa 3 zile, cand am pornit-o..,mi-a facut,si INCA IMI FACE , urmatoarea problema : cu contactul pus,totul functioneaza NORMAL (comenzi volan,clima,radio,navigatie,lumini,etc) ,doar ca dupa 5-8 sec, incepe sa-mi dea eroare antifurt (cea care se vede si in poza,de altfel),eroare sistem parcare asistata, si eroare airbag...In momentul in care pornesc motorul..,isi face proba la acele indicatoare, iar dupa 5 secunde, incepe sa clipeasca tot bordul (cel cu turometru,si kilomertaj) ,se stinge,se aprinde de vreo 3-4 ori ,in acelasi timp imi taie iluminarea DOAR de la comenzi radio...,si tot bordul ramane ca mort.In sensul ca masina este la relanti,dar mie toate indicatoarele din bord imi raman si in mers ca im poza nr. 1 Eu practic am ramas fara iluminare la comenzile radio-ului,dar comenzile merg perfect..,fara nici o comanda de la volan,dar sunt iluminate..,fara senzori de parcare..,si fara posibilitatea de a deschide portbagajul (nici macar de la butonul de afara de pe usa)....,plus ca din mers nu vad nimic,km la ora,turatie,nivel carburant,sau nivel temperatura apa...,etc. Mentionez ca comenzile functioneaza,respectiv semnalizari,stergator parbriz..,lumini exterioare si asa mai departe. Cei de la garantia de r...t unde se pare ca o aveam,nu lucreaza cu reprezentanta Opel...,ci cu service-uri din astea de 2 lei,si ca sa intre sub costul garantiei..,am fost nevoit sa merg la un astfel de service care nu a putut face decat o diagnosticare,de unde au rezultat vreo 28 de erori..,dar care marea majoritate nu au mai aparut dupa resetare...in schimb nenorocitele astea 8 tot reapar dupa pornirea motorului..... Nu stiu ce sa mai fac,pt. ca service-ul respectiv nu ma poate ajuta mai departe cu nimic,deoarece problema ii depaseste,si se pare ca este o problema pe linea de CAN-BUS...,dar neavand schitele cu partea electrica de la Opel,ei nu pot rezolva nimic......DE aceea,am luat decizia de a lasa balta "garantia" ,si sa incerc sa descopar despre ce poate fi vorba,si la ce preturi sa ma astept....,mai ales ca vorbim de preturi de Italia,unde niciodata nimic nu este ieftin....Luni 15/02/2016 am programare sa duc masina la Opel aici,sa vada si ei despre ce ar putea fi vorba....,dar v-as ramane mereu indatorat daca ati putea sa ma ajutati si pe mine cu ceva sfaturi,sau sugestii....Va multumesc anticipat , si astept raspunsurile voastre.


PS - Am atasat 4 poze,trei dintre ele sunt cu erorile care NU DISPAR deloc...,iar prima poza este cu ceea ce imi afiseaza mie bordul masinii IN MERS...,adica nimic. Salutare tuturor !

Această discuție are un răspuns marcat ca Soluție la problema expusă.
Sari direct la Soluție

Skip ads

  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Verifica bateria masinii, eventual incearca la un service cu una buna!
  • eddy_yo

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc alladin_allibaba...,dar acolo am fost prima oara....,mi-au facut un test electronic la baterie...,si ei spun ca-i buna....,apoi am incercat sa o pornim ajutata de robotul lor de pornire...,dar la fel facea...
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Scoate bateria ta din ecuatie...Incearca cu oricare alta fie a vre-unui coleg/amic(gen imprumut ptr test), fie mergi la un magazin/service(le zici ca banuiesti bateria, dar doresti un test inainte. Daca este de acolo o iei, daca nu le dai o atentie ptr deranj. NU cred ca nu acccepta)!
De curiozitate, ai testat bateria ta, cat mai avea?
  • eddy_yo

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Sa fiu sincer..,nu stiu sigur daca am vazut eu bine pe tester-ul lui corect....,dar vazusem ceva de genul 69 % parca....Dar repet,nu sunt sigur......Acum,daca centralinele Insigniei sunt chiar asa pretentioase...,consider ca 69 % nu este suficient....Bateria parca am vazut ca e din 2013...,e modelul cu indicator verde pt. ok...,alb pt. asa si asa....,iar negru pt. nivel lichid critic.....
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
"filtrul de particule fusese regenerat pe la vreo 89000 de km parca"
Asta nu suna bine, daca pe tester iti arata 89000 km la filtrul de particule, iar pe bord ai peste 100000 km mi se pare ca s-a umblat la km.
Si eu am patit odata dupa pornirea motorului mi s-a stins display-ul si luminile la butoanele de pe bord, am oprit motorul si dupa repornire totul a revenit la normal.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Rescriere soft, insa numai in service de reprezentanta... Idea
Trebuie sa ai card pass-ul, codul de 4 cifre...
  • eddy_yo

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Ghyzmo...,te referi la Imobilizer code ...,cel din 4 cifre...? Sau este vreunul altul de care eu nu stiu....,pt. ca pe ala il am....Si mai am un cod de cheie (key code din 5 caractere..,o litera si 4 cifre). Aveti idee cam din cat in cat timp...,sau km aproximativ se face regenerarea filtrului de particule......Am uitat sa mentionez ca Opel-ul meu e cu cutie automata....,deci lucreaza putin mai diferit cu turatiile fata de cea manuala.....
  • eddy_yo

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Alladin_alibbaba..,tocmai am venit de la un service specializat pe baterii auto..,si am incercat ceea ce mi-ai sugerat tu....,dar nici un rezultat...! Aceleasi simptome si cu o baterie nou-nouta Bosch Silver de 74 Ah. Apropo,la testul lor,bateria mea a iesit la 70 % ....Iar incarcarea la mine este perfecta....,ajunge si undeva la 15.18 V la incarcare.... Mai cautam....,astept sugestii de la cine ar mai putea avea idee ce mama naibii se intampla cu aceasta masina.....
  • COliver

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2021

  • Mesaj Privat
Buna ziua si eu am intampinat aceiasi problema! Ati reusit sa o rezolvati ca eu nu ii dau de cap
  • eddy_yo

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Bunã ziua, dragi posesori de Opel Insignia..... Dupã nenumãrate încercãri de a descoperi ce anume ar putea avea aceastã mașinã, ÎN SFÂRȘIT a fost descoperitã și problema...., și anume modulul de confort situat în portbagaj (partea dreaptã, în interiorul acelui compartiment cu ușițã)...., avea apã în mufa principalã, care se infiltrase pe la chederul de etanșare portbagaj.... Efectiv, îmi picura apã direct pe mufa înclinatã la 45 de grade....! Intrând în scurt-circuit, modulul de confort a trimis curent în alte module, avariind și modulul de airbag... 😠 Una peste alta, toatã afacerea m-a costat (în Italia la Opel) cam 300 de euro modulul de confort, plus încã 275 modulul de airbag-uri, plus manopera...., = 800 €
Sper sa va fie de folos aceste informații, sa nu aveți parte de aceleași cheltuieli ca și mine. O zi buna tuturor!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR