- mariuseek
- **
- 301 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Galati
mariuseek
- Mesaje scrise: 301
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat
- Chitu Razvan
- *
- 46 mesaje
- din 23 Oct 2015
- Corsa 2003 Z12XE
- Prahova
Chitu Razvan
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2015
- Mesaj Privat
Salutare.Problema mea consta in faptul la uneori intra foarte greu in orice viteza si in marsalier caraie si intra fortat iar alteori(adica destul de des ca sa zicem asa) intra cu doua degete.Lichidul de frana este la nivel maxim (nu pierde) iar alte zgomote nu faca(nu zgomot metalic nu suierat ).Problema a aparut de curand si vreau sa o remediez.Ce ar putea fi?Masina este Opel Corsa C Z12XE.O zi buna tuturor
- Bogdan I B
- *
- 3 mesaje
- din 12 Feb 2016
- Corsa 2005 Z13DT
- Bucuresti
Bogdan I B
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2016
- Mesaj Privat
Salut,
Am si eu o intrebare legata de ambreiaj. Am schimbat acum cateva zile Volanta si tot kit-ul de ambreiaj (disc, rulment, etc).
Acum masina nu mai are acea baia in cutie la relanti. Problema dupa schimbare este ca masina porneste foarte greu. Daca pana acum pornea "le sfert" cum se spune, acum trebuie sa ii dai cheie si sa chinui motorul pana sa porneasca. Se aude ca si cum invarte motorul insa nu porneste.
Tot kit-ul fost nou, cumparat de mine LUK, insa mecanicul mi-a spus cand mi-a dat masina ca a vazut de unde am luat kit-ul si ca ar mai fi avut probleme cu ambreiaje luate de la acea firma.
Acum va intreb cat de praf sa fieo volanta si un ambreiaj, incat imediat dupa montaj, masina sa plece atat de greu? Ce am mai obserat, motorul parca e mai zgomotos in mers.
Multumesc anticipat.
Am si eu o intrebare legata de ambreiaj. Am schimbat acum cateva zile Volanta si tot kit-ul de ambreiaj (disc, rulment, etc).
Acum masina nu mai are acea baia in cutie la relanti. Problema dupa schimbare este ca masina porneste foarte greu. Daca pana acum pornea "le sfert" cum se spune, acum trebuie sa ii dai cheie si sa chinui motorul pana sa porneasca. Se aude ca si cum invarte motorul insa nu porneste.
Tot kit-ul fost nou, cumparat de mine LUK, insa mecanicul mi-a spus cand mi-a dat masina ca a vazut de unde am luat kit-ul si ca ar mai fi avut probleme cu ambreiaje luate de la acea firma.
Acum va intreb cat de praf sa fieo volanta si un ambreiaj, incat imediat dupa montaj, masina sa plece atat de greu? Ce am mai obserat, motorul parca e mai zgomotos in mers.
Multumesc anticipat.
- corsablue
- ****
- 2,791 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,791
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- Bogdan I B
- *
- 3 mesaje
- din 12 Feb 2016
- Corsa 2005 Z13DT
- Bucuresti
Bogdan I B
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2016
- Mesaj Privat
corsa101
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2011
- Mesaj Privat
Salut tutoror , am si eu o Corsa D - 90 cp , an 2007 , are cam 155000 km si sunt la al doilea kit ambreiaj cu volanta cu tot.Ca si prima oara nu ambreiajul a picat ci volanta , face zgomot rau de tot ( bate la rece ) Nu e ieftin de loc kit complet cu volanta dubla 3300 lei .Pe la 85k~90k l-am schimbat pe cel original , acum a picat si cel schimbat- LUK , numai 65 k ? cam putin . La service am primit o propunere de a schimba volanta cu masa dubla cu una simpla si un kit ambreiaj adaptat la volanta simpla . Intrebare o fi bine o fi rau ?Din ce am studiat pe net , avantaj ar fi costul , la volanta simpla se schimba numai kitul deci clar o economie de 2000 lei , dezavantaj cica riscul unor probleme la cutie , vibrochen , mers mai zgomotos , consum , .....
A schimbat cineva sistemul cu volanta dubla cu unul cu volanta simpla ? Cum este ?
A schimbat cineva sistemul cu volanta dubla cu unul cu volanta simpla ? Cum este ?
- corsablue
- ****
- 2,791 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,791
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
corsa101
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2011
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,791 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,791
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
corsa101
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2011
- Mesaj Privat
Multumesc pt raspuns . Am hoarat sa raman pe varianta costructorului , volanta cu masa dubla . Am gasit un kit complet cu volanta cu tot la 22500 lei , Luk nou ,pe un site numai cu " ambreiaje " ( sper sa nu fie trucat , made in china volante-si-ambreiaje.ro) . Varianta cu convertor era cam 23500 lei , este adevarat ca la urmatorul era de schimbat numai ambreiajul si normal costul mult mai scazut . Multumesc
- Bogdan I B
- *
- 3 mesaje
- din 12 Feb 2016
- Corsa 2005 Z13DT
- Bucuresti
Bogdan I B
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2016
- Mesaj Privat
Salut Corsa 101, cu cea mai mare caldura iti recomanda sa nu faci aceasta greseala de a cumpara aceasta volanta. Sau daca ai cumparat si nu e montata, fa retur cat mai repede.
Am cumparat si eu de pe un site cu sediu pe Iuliu Maniu in Bucuresti, la acelasi pret. Am montat piesa si apoi au inceput problemele. Masina nu pornea cum trebuie, nu ii da volanta avans cum trebuie. Apoi distractia a incept cand am vrut sa o dau spre garantie, au cerut tot felul de acte, apoi dupa ce au primit actele si volanta au mai cerut o constatare facuta cu calculatorul in care sa se vada valorile citite, etc. In cele din urma au trimis piesa dupa ce le-am explicat frumos si chiar eram in pragul de a intenta proces.
Mecanicul m-a intrebat de unde e luata si mi-a spus ca a avut numai probleme cu piesele de acolo, ori volanta, ori pica ambreiajul repede.
Dca ai montat si merge, atunci iti doresc sa te tina, dar e la ghici.
Am cumparat si eu de pe un site cu sediu pe Iuliu Maniu in Bucuresti, la acelasi pret. Am montat piesa si apoi au inceput problemele. Masina nu pornea cum trebuie, nu ii da volanta avans cum trebuie. Apoi distractia a incept cand am vrut sa o dau spre garantie, au cerut tot felul de acte, apoi dupa ce au primit actele si volanta au mai cerut o constatare facuta cu calculatorul in care sa se vada valorile citite, etc. In cele din urma au trimis piesa dupa ce le-am explicat frumos si chiar eram in pragul de a intenta proces.
Mecanicul m-a intrebat de unde e luata si mi-a spus ca a avut numai probleme cu piesele de acolo, ori volanta, ori pica ambreiajul repede.
Dca ai montat si merge, atunci iti doresc sa te tina, dar e la ghici.
corsa101
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2011
- Mesaj Privat
Prea tarziu .Am mari emotii , deja la montaj a trebuit sa schimb rulmentul . Dupa ce au montat tot au aerisit si a inceput sa curga lichid . Au trebuit sa dea cutia din nou jos , se blocase rulmentul , o tija care culiseaza , cine a pus mana pe el intelege . Asta este sa speram ca o sa tina macar cateva zeci de mii .Ce ma supera deja este ca este foarte tare pedala , da tare rau , o sa se mai lase , e defect ceva ?
- alexandru.iulian
- **
- 75 mesaje
- din 29 Jun 2014
- Corsa 2004 Z14XEP
- Bucuresti
alexandru.iulian
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2014
- Mesaj Privat
Va salut!
Eu nu ma preciep si vreau sa mai cer inca o parere. Masina Opel Corsa C ( z14xep 2004) folosita doar in oras, la schimbarea de distributie mi s-a zis ca pierde lichid de frana pe la rulementul de presiune ( se vede ca sub ea gasesc ceva pete si lichidul trebuie completat). Cand o las in parcare 1-2 zile. pana sa plec cu ea trebuie sa dau cateva pedale ca sa pot sa plec, uneori nu vrea sau intra mai greu in treapta 1 ( mai ales din mers incet). Astazi la semafor cand sa plec, nu a mai intrat in treapta 1, am dat 1-2 pedale si gata a intrat.
Am inteles ca trebuie sa schimb ambreiajul ( asa mi-au zis ceva de la service cand am fost cu distributia) insa sa fiu sincer as vrea sa mai cer o parere, tinand cont ca masina nu trepideaza, cupleaza mai jos, poate sa fie si alta cauza?
Trepideaza in conditii normale ( adica ca orice masina cand apesi ampreiajul si nu duci cursa la capat).
Astept parerile voastre sau daca vrea cineva sa faca o constatare contracost, ok.
O seara frumoasa!
Multumesc.
Eu nu ma preciep si vreau sa mai cer inca o parere. Masina Opel Corsa C ( z14xep 2004) folosita doar in oras, la schimbarea de distributie mi s-a zis ca pierde lichid de frana pe la rulementul de presiune ( se vede ca sub ea gasesc ceva pete si lichidul trebuie completat). Cand o las in parcare 1-2 zile. pana sa plec cu ea trebuie sa dau cateva pedale ca sa pot sa plec, uneori nu vrea sau intra mai greu in treapta 1 ( mai ales din mers incet). Astazi la semafor cand sa plec, nu a mai intrat in treapta 1, am dat 1-2 pedale si gata a intrat.
Am inteles ca trebuie sa schimb ambreiajul ( asa mi-au zis ceva de la service cand am fost cu distributia) insa sa fiu sincer as vrea sa mai cer o parere, tinand cont ca masina nu trepideaza, cupleaza mai jos, poate sa fie si alta cauza?
Trepideaza in conditii normale ( adica ca orice masina cand apesi ampreiajul si nu duci cursa la capat).
Astept parerile voastre sau daca vrea cineva sa faca o constatare contracost, ok.
O seara frumoasa!
Multumesc.
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- alexandru.iulian
- **
- 75 mesaje
- din 29 Jun 2014
- Corsa 2004 Z14XEP
- Bucuresti
alexandru.iulian
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2014
- Mesaj Privat
Nu merg eu cu masina, decat maxim de 2 ori pe saptamana in oras drumuri scurte ( imi este sila de manuala acum). Glumind sa stii ca am RCA ). Poate sa iti rupa cutia de viteze? Bine, se completeaza nivelul de fiecare data cand se pleca cu ea, problema este ca nu avem timp de ea. Insa daca ai zis asta, o sa ramana in parcare.
Mai astept ceva pareri de bine sau nu.
Multumesc,
Mai astept ceva pareri de bine sau nu.
Multumesc,
- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
Salut, stie careva dimensiunile suruburilor la placa de presiune pentru Corsa C Z12XE cutie manuala F13?
Sunt doua feluri M7x22, dar nu stiu ce pas si clasa(asi putea cumpara clasa 10.9) si M8x? cu ce pas? Si cate bucati din fiecare? Saptamana viitoare schimb ambreiajul si nu pot umbla dupa suruburi dupa ce-l desfac.. Multumesc!
Sunt doua feluri M7x22, dar nu stiu ce pas si clasa(asi putea cumpara clasa 10.9) si M8x? cu ce pas? Si cate bucati din fiecare? Saptamana viitoare schimb ambreiajul si nu pot umbla dupa suruburi dupa ce-l desfac.. Multumesc!
- corsablue
- ****
- 2,791 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,791
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
Am desfãcut, am schimbat, șuruburile la placa de presiune sunt M7x23mm cu filet parțial 15mm pas de 1,00mm cap HEX 11mm clasa 8.8,dar cred ca au tratament special.
Ca info suplimentar set reparații LUK placa de 200mm disc 200mm deși în EPC îmi iasã pentru (Corsa C an 2001 Z12XE) de 190mm ambele(190 sunt și fizic dar am cerut oferte la mai multe magazine și mi-au ofertat de 200 toate, deci..) . Cele originale au uzura mica(maxim 40%) placa e Valeo , discul Sachs,rulment FTE cu marca GM. Eu l-am schimbat ca ma sacaia tacanitul arcurilor din disc(au prins joc), și pentru ca aveam de schimbat flanșe și rulmenți amortizoare + burdufe planetare. Era o prostie sa dau amortizoare și planetare jos și alta data pt ambreiaj.
Mulțumesc totuși pentru intenție.
Ca info suplimentar set reparații LUK placa de 200mm disc 200mm deși în EPC îmi iasã pentru (Corsa C an 2001 Z12XE) de 190mm ambele(190 sunt și fizic dar am cerut oferte la mai multe magazine și mi-au ofertat de 200 toate, deci..) . Cele originale au uzura mica(maxim 40%) placa e Valeo , discul Sachs,rulment FTE cu marca GM. Eu l-am schimbat ca ma sacaia tacanitul arcurilor din disc(au prins joc), și pentru ca aveam de schimbat flanșe și rulmenți amortizoare + burdufe planetare. Era o prostie sa dau amortizoare și planetare jos și alta data pt ambreiaj.
Mulțumesc totuși pentru intenție.
- Shiva
- ****
- 1,977 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,977
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
- Shiva
- ****
- 1,977 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,977
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat