- bogdanene
- OP
- 695 mesaje
- din 11 Nov 2005
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Buzau
bogdanene
- Mesaje scrise: 695
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2005
- Mesaj Privat
"DN 39 Constanþa - Mangalia a devenit drumul naþional preferat al inconºtienþilor cu puseuri de adrenalinã la volan. Radarele amplasate pe DN 39 Constanþa - Mangalia au surprins un motociclist ºi un ºofer care au depãºit cu mult prea mult viteza legalã.
ªoferul autoturismului Mercedes a circulat de nebun între localitãþile Tuzla ºi Costineºti cu 252 de kilometri pe orã, zonã în care viteza maximã admisã este de 100 de kilometri pe orã. Subinspectorul Marius Ghiþã a precizat cã ºoferul a fost amendat cu 520 de lei, pentru cã nu avea nici actele maºinii asupra sa, iar permisul de conducere i-a fost suspendat pe o perioadã de 90 de zile.
Motociclistul a fost surprins circulând cu 232 de kilometri în aceeaºi zonã ºi la numai câteva minute dupã ce trecuse ºoferul Mercedesului. El a primit o amendã de 351 de lei ºi are permisul suspendat pentru 90 de zile."
Si in judetul Braila a fost surprins un autoturism care rula cu 230 km/h. Explicatia data politistilor braileni a fost ca se grabea si ca oricum daca masina lui poate, de ce sa nu mearga tare - 200 CP Honda Civic Type-R
ªoferul autoturismului Mercedes a circulat de nebun între localitãþile Tuzla ºi Costineºti cu 252 de kilometri pe orã, zonã în care viteza maximã admisã este de 100 de kilometri pe orã. Subinspectorul Marius Ghiþã a precizat cã ºoferul a fost amendat cu 520 de lei, pentru cã nu avea nici actele maºinii asupra sa, iar permisul de conducere i-a fost suspendat pe o perioadã de 90 de zile.
Motociclistul a fost surprins circulând cu 232 de kilometri în aceeaºi zonã ºi la numai câteva minute dupã ce trecuse ºoferul Mercedesului. El a primit o amendã de 351 de lei ºi are permisul suspendat pentru 90 de zile."
Si in judetul Braila a fost surprins un autoturism care rula cu 230 km/h. Explicatia data politistilor braileni a fost ca se grabea si ca oricum daca masina lui poate, de ce sa nu mearga tare - 200 CP Honda Civic Type-R
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
- GODLESS
- **
- 282 mesaje
- din 29 Apr 2007
- Calibra 1993 C20LET
GODLESS
- Mesaje scrise: 282
- Locatie:
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2007
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- bogdanene
- OP
- 695 mesaje
- din 11 Nov 2005
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Buzau
bogdanene
- Mesaje scrise: 695
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2005
- Mesaj Privat
titlul mi-a fost inspirat de o stire de pe un post de televiziune...in proba video n-a decolat intr-adevar, cum se asteptau unii, asa ca puneti in titlu voi ghilimelele de rigoare
LE :
http://www.protv.ro/filme/u..._file=31455#31455
pentru cei care au rabdarea sa vada filmuletul pana la sfarsit, un profesor de fizica explica ca dintr-un astfel de sofer inconstient, nu ar ramane nimic in cazul unui impact...dupa cum era de asteptat
LE :
http://www.protv.ro/filme/u..._file=31455#31455
pentru cei care au rabdarea sa vada filmuletul pana la sfarsit, un profesor de fizica explica ca dintr-un astfel de sofer inconstient, nu ar ramane nimic in cazul unui impact...dupa cum era de asteptat
- alex_arhire
- ***
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
CL`ul ala e limitat la 250 km/h. Radarul arata 252 km/h, deci inseamna ca are eroare. Ar trebui ca soferul sa faca contestatie!
Lasand gluma la o parte, e foarte grav ce se intampla pe soselele noastre. Nu cred ca mai era necesara interventia profului de fizica....banuiesc ca orice sofer isi da seama ca la astfel de viteze nici mama airbagului si sistemelor de siguranta nu te mai salveaza. Legea e prea blanda...ar tb bagati vreo cateva luni la "mititica" poate asa s`ar cuminti.
Ar fi interesant sa vedem un test EuroNCAP cu CEA MAI SIGURA masina la ora actuala izbindu`se de un corp solid la 250km/h. Oare cate stele ar lua?
Vezi cazul Porsche Cayenne la Mamaia...mama lui de SUV...a intrat cu 200 la ora in pom si acolo a ramas. E trist, dar poate asta e pretul ce tb platit pt astfel de distractii.
Lasand gluma la o parte, e foarte grav ce se intampla pe soselele noastre. Nu cred ca mai era necesara interventia profului de fizica....banuiesc ca orice sofer isi da seama ca la astfel de viteze nici mama airbagului si sistemelor de siguranta nu te mai salveaza. Legea e prea blanda...ar tb bagati vreo cateva luni la "mititica" poate asa s`ar cuminti.
Ar fi interesant sa vedem un test EuroNCAP cu CEA MAI SIGURA masina la ora actuala izbindu`se de un corp solid la 250km/h. Oare cate stele ar lua?
Vezi cazul Porsche Cayenne la Mamaia...mama lui de SUV...a intrat cu 200 la ora in pom si acolo a ramas. E trist, dar poate asta e pretul ce tb platit pt astfel de distractii.
kat_drive
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1978 20 e
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2007
- Mesaj Privat
un test mai neortodox dar necesar nu?
si unde vroiam de fapt sa ajung. un test facut pe doua masini identice ca : greutate, marime, motor etc. viteza la care au testat baietii este de 100 de km la ora. uite ma gandeam la o treaba . daca astia aveau cate 100 la oara fiecare.. eu pot sa merg cu 50 si da unu in mine cu 150 ... tot mor nu? deci.. concluzia este alta. cum ti-e scris asa te duci.
si unde vroiam de fapt sa ajung. un test facut pe doua masini identice ca : greutate, marime, motor etc. viteza la care au testat baietii este de 100 de km la ora. uite ma gandeam la o treaba . daca astia aveau cate 100 la oara fiecare.. eu pot sa merg cu 50 si da unu in mine cu 150 ... tot mor nu? deci.. concluzia este alta. cum ti-e scris asa te duci.
- GODLESS
- **
- 282 mesaje
- din 29 Apr 2007
- Calibra 1993 C20LET
GODLESS
- Mesaje scrise: 282
- Locatie:
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2007
- Mesaj Privat
Ar fi si mai interesant altceva ... sa facem un protest prin care sa cerem producatorilor de masini sa nu faca masini care sa depasasca 130 km /h sau chiar 80 km/h si atunci toata lumea ar circula legal ... dar cand limita e la 250 km sau motoarele care sar de 300 atunci cine e principalul vinovat ? cel ce o calca sau cel ce o produce ?
Sa facem asociere ... in SUA comercealizarea de arme e la liber ... se impusca intre ei ca in vestul salbatic ... in romania nu ... cati mor in romania impuscati ? raportat la SUA procentul e f f mic (infim)... de ce ? pt ca nu se comercelizeaza arme la liber ...(asa e si cu masinile) pana la urma totul se reduce la "daca ai cu ce" ... nu cred ca o sa vad vreodata o dacie 1300 cu 250 la h si sa mai zica proprietarul ca e si limitat ca mergea cu mai mult ... Cum e cu medicamentele la scara mondiala ! Se descopera ca un medicament ce contine substanta X produce nu stiu ce oamenilor ,se considera ca nu e bun si se scoate de pe piata ... Cu fumatul cum e ! se interzice din ce in ce mai mult (o sa se fumeze in punga pana la urma) La masini credeti ca nu se poate ? Se poate ,dar nu se vrea , interesele sunt mult prea mari .
Concluzia este ca , vem sa se circule legal dar cumparam "rachetele" producatorilor ...
Sa facem asociere ... in SUA comercealizarea de arme e la liber ... se impusca intre ei ca in vestul salbatic ... in romania nu ... cati mor in romania impuscati ? raportat la SUA procentul e f f mic (infim)... de ce ? pt ca nu se comercelizeaza arme la liber ...(asa e si cu masinile) pana la urma totul se reduce la "daca ai cu ce" ... nu cred ca o sa vad vreodata o dacie 1300 cu 250 la h si sa mai zica proprietarul ca e si limitat ca mergea cu mai mult ... Cum e cu medicamentele la scara mondiala ! Se descopera ca un medicament ce contine substanta X produce nu stiu ce oamenilor ,se considera ca nu e bun si se scoate de pe piata ... Cu fumatul cum e ! se interzice din ce in ce mai mult (o sa se fumeze in punga pana la urma) La masini credeti ca nu se poate ? Se poate ,dar nu se vrea , interesele sunt mult prea mari .
Concluzia este ca , vem sa se circule legal dar cumparam "rachetele" producatorilor ...
- elegance
- *****
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- GODLESS
- **
- 282 mesaje
- din 29 Apr 2007
- Calibra 1993 C20LET
GODLESS
- Mesaje scrise: 282
- Locatie:
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2007
- Mesaj Privat
elegance a scris:Masinile pot atinge viteze de 200 km/h pentru ca exista locuri unde au voie sa circule cu aceasta viteza. Din pacate romanii inca nu au auzit de acele locuri.
http://www.europe.org/speedlimits.html
Hai uimeste-ne ! Poate ca tu esti singurul roman care a auzit asta ... si noi restul romanilor naspa si restul europei nu am auzit de aceste locuri ! Sau te refereai la circuitele de F1 ?
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
Inteleg, ca si restul lumii de aici ca sa circuli cu 250kmh nu e foarte normal, dar acum luand chestia asta in sens invers, cine nu a fost tentat niciodata sa incerce viteza maxima a masinii sau nu a depasit niciodata 200kmh sa arunce primul piatra. Masinile sunt un microb si o boala pentru multi asa ca de multe ori acestia se lasa condusi de masina, de limitele ei, care in anumite cazuri sunt extrem de sus.
Ca pun intr-o oarecare masura in pericol pe ceilalti participanti la trafic este si asta adevarat, dar cifrele nu se aplica intotdeauna si in realitate, astfel principalii vinovati pentru accidentele auto, sunt cei care pastreaza starea drumurilor asa cum sunt acum, (stiati ca indicele de mortalitate in accidentele rutiere in Romania este de 10 ori mai mare decat in restul Europei?). Pentru cine a condus cat de cat afara este evident ca conducatorii auto de acolo sunt ceva mai prudenti, dar in aceeasi masura exista si acolo oameni care conduc nebuneste, mai ales in Italia, unde stilul "latin" de sofat e ca acelasi cu al nostru.
Eu zic sa nu-i mai judecam pe putinii care isi permit si au cu ce sa-si satisfaca pofta de viteza, pt ca inca nu am auzit de mertzane sa intre cu 250kmh pe contrasens si sa omoare nu stiu cati, ci de dacii papuc incarcate pana la refuz care fac chestia asta sau alte bombe rutiere mult mai cuminti la prima vedere dar mai periculoase in realitate; si hai sa-i judecam un pic pe cei care ne iau taxe de drum in acelasi timp in benzina si in vignete si care lasa drumurile in aceeasi stare deplorabila de povarnis selenar in care sunt acum.
Daca am ofensat pe cineva imi cer scuze, dar asa vad eu lucrurile.
Ultima modificare făcută de LEXXX la Mar 02 Oct, 2007 11:19 pm
Ca pun intr-o oarecare masura in pericol pe ceilalti participanti la trafic este si asta adevarat, dar cifrele nu se aplica intotdeauna si in realitate, astfel principalii vinovati pentru accidentele auto, sunt cei care pastreaza starea drumurilor asa cum sunt acum, (stiati ca indicele de mortalitate in accidentele rutiere in Romania este de 10 ori mai mare decat in restul Europei?). Pentru cine a condus cat de cat afara este evident ca conducatorii auto de acolo sunt ceva mai prudenti, dar in aceeasi masura exista si acolo oameni care conduc nebuneste, mai ales in Italia, unde stilul "latin" de sofat e ca acelasi cu al nostru.
Eu zic sa nu-i mai judecam pe putinii care isi permit si au cu ce sa-si satisfaca pofta de viteza, pt ca inca nu am auzit de mertzane sa intre cu 250kmh pe contrasens si sa omoare nu stiu cati, ci de dacii papuc incarcate pana la refuz care fac chestia asta sau alte bombe rutiere mult mai cuminti la prima vedere dar mai periculoase in realitate; si hai sa-i judecam un pic pe cei care ne iau taxe de drum in acelasi timp in benzina si in vignete si care lasa drumurile in aceeasi stare deplorabila de povarnis selenar in care sunt acum.
Daca am ofensat pe cineva imi cer scuze, dar asa vad eu lucrurile.
Ultima modificare făcută de LEXXX la Mar 02 Oct, 2007 11:19 pm
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
GODLESS a scris:
http://www.europe.org/speedlimits.html
Hai uimeste-ne ! Poate ca tu esti singurul roman care a auzit asta ... si noi restul romanilor naspa si restul europei nu am auzit de aceste locuri ! Sau te refereai la circuitele de F1 ?
elegance a scris:Masinile pot atinge viteze de 200 km/h pentru ca exista locuri unde au voie sa circule cu aceasta viteza. Din pacate romanii inca nu au auzit de acele locuri.
http://www.europe.org/speedlimits.html
Hai uimeste-ne ! Poate ca tu esti singurul roman care a auzit asta ... si noi restul romanilor naspa si restul europei nu am auzit de aceste locuri ! Sau te refereai la circuitele de F1 ?
In Germania, pe motorway (autobahn), in locurile unde nu exista limitari explicite de viteza (semne de circulatie), nu exista limita superioara de viteza si cand nu este aglomerat se poate merge cu viteza mare fara riscuri ca pe drumurile din romania.
- GODLESS
- **
- 282 mesaje
- din 29 Apr 2007
- Calibra 1993 C20LET
GODLESS
- Mesaje scrise: 282
- Locatie:
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2007
- Mesaj Privat
@Slick si tu crezi ca toti producatorii au facut masinile sa circule doar pe motorway (autobahn) ?in cazul asta producatori sa recomande la cumparare "only for autobahn !" sau "build for motorway!" pentru masinile ce trec de 200 ,nu cred ca trebuie generalizat (autobahn) pt ca e unica in lume, si cam atat (hai mai zi-mi una ) dar si aici daca vezi bine pe situl pe care l-am dat se recomanda 130 si pe autobahn ...
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
Autobahn = orice autostrada din Germania. Adica daca esti neamt este ok sa iei masina care prinde 250 ca ai unde sa mergi cu ea. Da se recomanda 130, o viteza acoperitoare si pentru batrani, cei ce nu vad bine sau cu alte probleme, cei cu masini care nu sunt proiectate sa reziste la perioade mai mari la o viteza mai mare. Recomanda 130 pentru a nu clasifica masinile (cine are oltcit viteza maxima 100, cine are logan maxim 130, cine are S class 250).
Nu ma intelege gresit, desi am masina care prinde 250 nu sunt adeptul vitezei unde nu exista un grad ridicat de siguranta.
Vina nu este a producatorilor de masini, ci a statului (pentru ca nu avem autobahn) si a conducatorilor auto.
Dupa cum se vede prin filmari, drumul este aproape liber, deci mi se pare absurd sa te limiteze tot la 100Kmph. Nici cu 250 dar nici cu 100...
Eu as face un sistem de limitare dinamic, in functie de trafic/conditii meteo etc, adica dupa modelul german. Indicatoare cu led-uri care sa indice o limita de viteza impusa de un operator al drumului in functie de conditii.
Nu ma intelege gresit, desi am masina care prinde 250 nu sunt adeptul vitezei unde nu exista un grad ridicat de siguranta.
Vina nu este a producatorilor de masini, ci a statului (pentru ca nu avem autobahn) si a conducatorilor auto.
Dupa cum se vede prin filmari, drumul este aproape liber, deci mi se pare absurd sa te limiteze tot la 100Kmph. Nici cu 250 dar nici cu 100...
Eu as face un sistem de limitare dinamic, in functie de trafic/conditii meteo etc, adica dupa modelul german. Indicatoare cu led-uri care sa indice o limita de viteza impusa de un operator al drumului in functie de conditii.
- GODLESS
- **
- 282 mesaje
- din 29 Apr 2007
- Calibra 1993 C20LET
GODLESS
- Mesaje scrise: 282
- Locatie:
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2007
- Mesaj Privat
@Slick "Autobahn = orice autostrada din Germania. " stiam asta dar unic in lume "no speed limit" (si nu tot timpul , cand conditie admosferice nu permit "no speed limit" se intra cu restrictii si pe "Autobahn") dar asta nu inseamna ca daca cumperi un S class trebuie sa te muti in germania ca acolo e voie ... ( tot nu ai prins ideea ) nu se construiesc masini pt a circula doar in germania .
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat