- Alex_cjr88
- **
- 131 mesaje
- din 06 Dec 2008
- Corsa 2005 1.3 CDTI
- Bucuresti
Alex_cjr88
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 1.3 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2008
- Mesaj Privat
Trebuie avut mare grija la schimbarea tuturor oringurilor se da cu vaselina sa nu se ciupeasca si se curata fiecare capac de pe pompa motorina poate fi de la un oring ciupit sau de la niste saibe foarte mici care sunt putin concave si daca le pui invers pierzi la motorina de rupi sunt foarte foarte mici tre sa le pui cu atentie altfel le inversezi si neaparat oringuri originale bosch altfel nu faci treaba calumea
- marcu19
- **
- 102 mesaje
- din 08 Feb 2016
- Corsa 2003 Z13DT
- Iasi
marcu19
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2003 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2016
- Mesaj Privat
Am studiat si eu problema pompei de inalte pentru ca imi curgea am schimbat garniturile, la un meserias prin Iasi cu 200 de lei am stat langa el sa vad ce face cum face etc... a montat omul pompa am pornit am plecat pteste cateva zile motorina pe langa capacele de la pompa...am mers inapoi...a spus nenea ca sunt ovalizate capacele mai exact cel de langa termostat sa saut un capac...am mers la dezmembrari am cumparat o pompa defecta blocata cu o 100 de lei am luat unu dintre capace pus la loc in momentul de fata curge foarte foarte fin. o lacrima la o luna. eu cred ca mai este un fenomen cu aseasta pompa si se studiaza pe la stiinta materialelor Citat:De un trepied fixam o tija cu inel. Un corp sferic metalic, la temperatura camerei poate fi trecut prin inel, dar dupa ce il incalzim , nu mai poate fi trecut ! Din acest experiment rezulta ca acest corp sferic solid si-a marit volumul prin incalzire, deci s-a dilatat. am incheiat citatul...voi vedea la vara daca mai curge.
- Alex_cjr88
- **
- 131 mesaje
- din 06 Dec 2008
- Corsa 2005 1.3 CDTI
- Bucuresti
Alex_cjr88
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 1.3 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2008
- Mesaj Privat
- Alex_cjr88
- **
- 131 mesaje
- din 06 Dec 2008
- Corsa 2005 1.3 CDTI
- Bucuresti
Alex_cjr88
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 1.3 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2008
- Mesaj Privat
- marcu19
- **
- 102 mesaje
- din 08 Feb 2016
- Corsa 2003 Z13DT
- Iasi
marcu19
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2003 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2016
- Mesaj Privat
rexi
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2016
- Mesaj Privat
- marcu19
- **
- 102 mesaje
- din 08 Feb 2016
- Corsa 2003 Z13DT
- Iasi
marcu19
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2003 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2016
- Mesaj Privat
razvi_gyl
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2014
- Mesaj Privat
neroseu
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia Sports Tourer 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2008
- Mesaj Privat
razvi_gyl
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2014
- Mesaj Privat
La tur/retur pune niste teflon,O-ringul vine in interior si nu m-am obosit sa-l scot,iar la pompa,daca ai ceva cunostinte de mecanica,e joaca de copil sa le schimbi.Dupa ce desfaci pompa o sa vezi cu usurinta ce ai de facut/schimbat.Sunt si tutoriale pe you tube foarte explicite cu schimbarea O-ring-urilor la pompa de inalta chiar daca majoritatea sunt pt Mercedes,pompele sunt identice,difera,la unele,forma garniturii de la ,,chiulase''(inclusiv Corsa D)daca pot sa i spun asa.Pompa de inalta la 1.3 cdti/jtd( de fapt),nu face span,ce vezi/auzi pe ici pe colo sunt basme sau minciuni ale mecanicilor sa faca bani.Daca mergi la mecanic si ai O-ring-urile nu trebuie sa-ti ia mai mult de 100 ron pt lucrare. Drumuri netede !
- marcu19
- **
- 102 mesaje
- din 08 Feb 2016
- Corsa 2003 Z13DT
- Iasi
marcu19
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2003 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2016
- Mesaj Privat
- CNiculae866
- *
- 4 mesaje
- din 09 Sep 2020
- Corsa 2008 Z13DTH
- Bucuresti
CNiculae866
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2020
- Mesaj Privat
Salutare, am si eu o problema imi curge pe la o conducta motorina mai exact pe la un filet, cred ca s-a dus garnitura , am verificat si ar curge doar pe acolo doar cand accelerez.
poate cineva sa imi zica daca gasesc garnitura si daca pot sa fac eu fara sa merg la service, sau trebuie sa schimb toate garniturile ?
poate cineva sa imi zica daca gasesc garnitura si daca pot sa fac eu fara sa merg la service, sau trebuie sa schimb toate garniturile ?
- CNiculae866
- *
- 4 mesaje
- din 09 Sep 2020
- Corsa 2008 Z13DTH
- Bucuresti
CNiculae866
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2020
- Mesaj Privat