Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • zgatix

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor.
Am o Insignia 1.8 benzina din 2011 careia i-am pus o instalatie GPL in urma cu cateva luni de zile.
In urma cu o luna de zile a fost la revizie intr-un service autorizat Opel si s-au schimbat consumabilele.
In urma cu doua saptamani s-a defectat prin Belgia bobina de inductie, iar costul reparatiei care a constat in inlocuirea bobinei de inductie si a bujiilor s-a ridicat la 550 EUR, instr-un service autorizat Opel din Belgia.
De o saptamana am o problema la pornire: motorul da rateuri, se ineaca si moare. Dupa cel putin 10 chei porneste, iar odata pornita masina merge. Apare dupa un timp, in mers mesajul pe display "Service Vehicle Soon". Eu nu imi dau seama daca merge bine sau nu, pentru ca pana la drumul spre Belgia nu am mai condus masina asta. Am constatat ca este cam lenesa masina la demaraje si nu stiu sa spun daca este lenesa ca asa este Insignia 1.8i, sau poate ca acest comportament lenes se datora problemei de la bobina de inductie. Cand spun lenesa ma refer la demaraj, pentru ca in cele din urma poate sa ajunga la o viteza de rulare de 200 km/h, dar ii ia mult timp sa faca asta.
Am pus un OP-COM pe ea si imi apare eroarea:
P00B7-00 Engine Coolant Flow Insufficient
dar temperatura pare OK.
Puteti sa imi spuneti va rog ce credeti ca are masina si daca e OK sa plec la drum cu ea spre tara (2300 km) in starea asta, pentru ca nu as mai vrea sa ma duc iar la service-ul belgian care mi-a luat 550 EUR pentru o bobina si patru bujii.
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
parerea mea este sa nu pleci la un astfel de drum fara ca masina sa fie ok...
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Ai probleme la termostat..., ar trebui verificat... Idea
The engine control module (ECM) monitors the temperature of the radiator coolant temperature (RCT) sensor. The engine coolant thermostat heater is controlled by the ECM. The ECM controls the engine coolant thermostat heater with a pulse width modulated (PWM) signal. The ECM compares the radiator coolant temperature (RCT) sensor to the engine coolant temperature (ECT) sensor in order to regulate coolant flow through the radiator.
  • zgatix

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns. Dar care este legatura intre termostat si faptul ca motorul da rateuri cand incerc sa pornesc masina, se ineaca si moare de mai multe ori, dupa care la un moment dat decide sa porneasca si apoi functioneaza fara aparente probleme.
Adica in momentul in care bag cheiea in contact ar putea foarte bine sa nu aiba lichid de racire deloc si logica mea spune ca nu ar trebui sa conteze, pentru ca totul este rece, toata masa metalica este la temperatura mediului, care este putin peste zero grade.
Nu va contrazic, doar vreau sa inteleg si eu de ce.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Tocmai ce ti-am scris si mai sus..., ECM-ul primeste niste informatii eronate...si este putin "bulversat" ...
Banuiesc ca dupa inlocuire si resoftare scapi de probleme, acum mai este o problema, cea mai mare, unde sa efectuezi operatiunea... Confused
Din pacate, aceasta se poate face doar in service-uri de reprezentanta( ei "detin"acces la "baza de date", on line)...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR