- stefan.marius41
- OP
- 55 mesaje
- din 27 Jun 2013
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
stefan.marius41
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2013
- Mesaj Privat
Buna ziua,
in urma cu 5 zile am observat ca la pornire motorul imi sta turat la 1300 pana cand apa ajunge la 80 grade, lucru care nu se intampla nici macar cand erau temperaturi foarte mici. in trecut imi statea la 1000 .
aveti idee care poate fii cauza ? Initial am crezut ca este de la ulei fapt pentru care am facut revizia dar problema persista. Am avut GM dexos 2 iar acum am folosit Motul.
in urma cu 5 zile am observat ca la pornire motorul imi sta turat la 1300 pana cand apa ajunge la 80 grade, lucru care nu se intampla nici macar cand erau temperaturi foarte mici. in trecut imi statea la 1000 .
aveti idee care poate fii cauza ? Initial am crezut ca este de la ulei fapt pentru care am facut revizia dar problema persista. Am avut GM dexos 2 iar acum am folosit Motul.
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- stefan.marius41
- OP
- 55 mesaje
- din 27 Jun 2013
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
stefan.marius41
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2013
- Mesaj Privat
- stefan.marius41
- OP
- 55 mesaje
- din 27 Jun 2013
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
stefan.marius41
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2013
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
Probabil e modul de Quick Heat...incalzirea rapida a motorului...Coincidenta sau nu: cand a urcat acul la 1300rpm...seteaza temperatura pe clima la LO, pe oricare teapa a ventilatorului, apoi accelereaza/sprit usor pana la 2000-2500rm...si lasa-o la relanitu! Daca nu iese din prima, mai repeta inca o data cu aceeleratie!
Repet: Coincidenta sau nu...la mine cam asa merge!
Repet: Coincidenta sau nu...la mine cam asa merge!
- stefan.marius41
- OP
- 55 mesaje
- din 27 Jun 2013
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
stefan.marius41
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2013
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Asa cum s-a spus si mai sus, sunt mai multe cauze care duc la cresterea turatiei de ralanti:
- gradul de incarcare al bateriei este scazut
- in cazul functionarii incalzirii auxiliare
- in timpul functionarii climei, cand diferenta de temp dintre cea exterioara si cea setata e mare (clima e solicitata)
- in timpul regenerarii DPF
Sunt 3 praguri la care se poate ridica turatia de ralanti: 925rpm, 1000-1050rpm si 1100-1150rpm.
Posibil ca la tine sa fie incalzirea auxiliara, cum a spus @alladin_allibaba.
Era vorba ca e in modul de functionare al incalzirii auxiliare, nu "modulul".
- gradul de incarcare al bateriei este scazut
- in cazul functionarii incalzirii auxiliare
- in timpul functionarii climei, cand diferenta de temp dintre cea exterioara si cea setata e mare (clima e solicitata)
- in timpul regenerarii DPF
Sunt 3 praguri la care se poate ridica turatia de ralanti: 925rpm, 1000-1050rpm si 1100-1150rpm.
Posibil ca la tine sa fie incalzirea auxiliara, cum a spus @alladin_allibaba.
Era vorba ca e in modul de functionare al incalzirii auxiliare, nu "modulul".
- stefan.marius41
- OP
- 55 mesaje
- din 27 Jun 2013
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
stefan.marius41
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2013
- Mesaj Privat
- stefan.marius41
- OP
- 55 mesaje
- din 27 Jun 2013
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
stefan.marius41
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2013
- Mesaj Privat
Salutare
Am testat dimineata si intradevar daca dau clima pe low turatia scade insa imediat dupa ce plec dupa loc, evident dupa ce las 5 min motorul sa se mai incalzeasca aceasta revine la 1300 . Fenomenul se repeta de viecare data cand modific temperatura climei pana cand apa ajunge la 80 grade. Sper sa fie ceva normal, sa nu am vreo problema
Am testat dimineata si intradevar daca dau clima pe low turatia scade insa imediat dupa ce plec dupa loc, evident dupa ce las 5 min motorul sa se mai incalzeasca aceasta revine la 1300 . Fenomenul se repeta de viecare data cand modific temperatura climei pana cand apa ajunge la 80 grade. Sper sa fie ceva normal, sa nu am vreo problema
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat