axl666
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2006
- Mesaj Privat
Salut la toata lumea. Am o mica problema cu geamul exterior al farurilor la un Astra G, in sensul ca s-a matuit foarte tare (nu stiu de ce). Parca s-ar fi jucat cineva cu un smirghel pe ele. In orice caz, as vrea sa stiu daca se poate schimba acest geam exterior, ca sa nu fiu nevoit sa schimb tot farul.
Multumesc anticipat de raspunsuri
mentionez ca masina este din 2002.
Multumesc anticipat de raspunsuri
mentionez ca masina este din 2002.
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- G-power
- **
- 178 mesaje
- din 20 Aug 2004
- Bucuresti
G-power
- Mesaje scrise: 178
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2004
- Mesaj Privat
sticla aia de far (de fapt un plastic)este lipita cu un silicon special pe corpul farului.
Cu mare greutate poti sa o scoti dar dupa aia cum o lipesti la loc, astfel incat sa nu traga umezeala?
O sa iasa o carpeala pe cinste.
Mai bine te duci la dezmembrari si iei o pereche de faruri Hella in stare perfecta cu 3 milioane si gata.
Cu mare greutate poti sa o scoti dar dupa aia cum o lipesti la loc, astfel incat sa nu traga umezeala?
O sa iasa o carpeala pe cinste.
Mai bine te duci la dezmembrari si iei o pereche de faruri Hella in stare perfecta cu 3 milioane si gata.
axl666
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2006
- Mesaj Privat
DB77AAA - geamurile sunt din plastic si arata destul de nasol si cred ca sunt cumva zgariate; nu as sti sa spun de unde sunt zgariate ca atunci cand am luat masina nu erau; nu cred ca metoda descrisa de tine ar duce la curatarea lor
G-power - Unde ai gasit tu la dezmembrari faruri hella cu 3 milioane? nu de alta dar as fi tentat sa imi iau.
Multumesc de raspunsuri
G-power - Unde ai gasit tu la dezmembrari faruri hella cu 3 milioane? nu de alta dar as fi tentat sa imi iau.
Multumesc de raspunsuri
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
- G-power
- **
- 178 mesaje
- din 20 Aug 2004
- Bucuresti
G-power
- Mesaje scrise: 178
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2004
- Mesaj Privat
La dezmembrari gasesti (da o cautare) pe cheiul Dambovitei (pe malul stang cum te duci spre Glina) sunt niste baieti care dezmembreaza numai opeluri.
Acum un an am cumparat eu doar unul cu 2 mil lei aproape nou.Cred ca daca iei doua ai si reducere
Daca vrei sa faci experiente iti dau eu o sticla de far (stanga) intacta.
Acum un an am cumparat eu doar unul cu 2 mil lei aproape nou.Cred ca daca iei doua ai si reducere
Daca vrei sa faci experiente iti dau eu o sticla de far (stanga) intacta.
- cristivw
- **
- 247 mesaje
- din 05 Oct 2005
- Astra 2001 Y17DT
- Constanta
cristivw
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2005
- Mesaj Privat
eu am gasit o solutie mai ciudata pt a preveni matuirea plasticului farurilor pe viitor. si am aplicat-o cu noile faruri FK, pe care le-am si montat, le am de aproape 1 an, si n-am nici o problema.
ok, deci sa nu radeti... tehnica folosita a fost... lacuirea am lacuit farurile, pt ca in timp, cand se zgarie, sa le pot polisha. bine, abia apoi mi-am dat seama ca puteam sa le las asa cum sunt, si abia atunci cand sunt matuite de tot sa le lacuiesc. pt ca la aceasta operatiune, inainte de aplicarea lacului, ele se "slefuiesc" cu un smirghel, si sunt pt cateva momente mate.
ok, deci sa nu radeti... tehnica folosita a fost... lacuirea am lacuit farurile, pt ca in timp, cand se zgarie, sa le pot polisha. bine, abia apoi mi-am dat seama ca puteam sa le las asa cum sunt, si abia atunci cand sunt matuite de tot sa le lacuiesc. pt ca la aceasta operatiune, inainte de aplicarea lacului, ele se "slefuiesc" cu un smirghel, si sunt pt cateva momente mate.
- BAZGANM
- ***
- 630 mesaje
- din 05 Feb 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
BAZGANM
- Mesaje scrise: 630
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
- Y-GreK
- ****
- 1,269 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,269
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
- BAZGANM
- ***
- 630 mesaje
- din 05 Feb 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
BAZGANM
- Mesaje scrise: 630
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
- BV-31STE
- ***
- 523 mesaje
- din 22 Feb 2006
- Insignia 2010 A20DTH
- Brasov
BV-31STE
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2006
- Mesaj Privat
- elegance
- *****
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- bogdanene
- ***
- 695 mesaje
- din 11 Nov 2005
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Buzau
bogdanene
- Mesaje scrise: 695
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2005
- Mesaj Privat
- BAZGANM
- ***
- 630 mesaje
- din 05 Feb 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
BAZGANM
- Mesaje scrise: 630
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
marius_mx
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat
MAKE
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2006
- Mesaj Privat
arcibal
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2008
- Mesaj Privat
- McFly
- ****
- 1,846 mesaje
- din 14 Aug 2007
- Astra 2000 Y17DT
- Mures
McFly
- Mesaje scrise: 1,846
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2007
- Mesaj Privat
Da, trebuie incalzite, le legi de partile metalice cu sarma si le agati in cuptor, dar sa nu atinga peretii. Pe incercate, daca lipiciul s-a inmuiat, le poti desparti doar cu mainile. Desi, putin ajutor din partea surubelnitei nu strica.
Asamblarea tot asa, dupa incalzirea partii din ABS, pe care a ramas lipiciul, geamul se preseaza in locasul lui...
Mare grija insa la asamblare, trebuie etansate de ex cu silicon negru, altfel se vor aburi!
Bafta!
Asamblarea tot asa, dupa incalzirea partii din ABS, pe care a ramas lipiciul, geamul se preseaza in locasul lui...
Mare grija insa la asamblare, trebuie etansate de ex cu silicon negru, altfel se vor aburi!
Bafta!
marius_mx
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat
McFly a scris:Da, trebuie incalzite, le legi de partile metalice cu sarma si le agati in cuptor, dar sa nu atinga peretii. Pe incercate, daca lipiciul s-a inmuiat, le poti desparti doar cu mainile. Desi, putin ajutor din partea surubelnitei nu strica.
Asamblarea tot asa, dupa incalzirea partii din ABS, pe care a ramas lipiciul, geamul se preseaza in locasul lui...
Mare grija insa la asamblare, trebuie etansate de ex cu silicon negru, altfel se vor aburi!
Bafta!
Asamblarea tot asa, dupa incalzirea partii din ABS, pe care a ramas lipiciul, geamul se preseaza in locasul lui...
Mare grija insa la asamblare, trebuie etansate de ex cu silicon negru, altfel se vor aburi!
Bafta!
GRESIT!
Daca va luati dupa acest sfat riscati a plasticul[nu este sticla] sa devina si mai matuit.Pur si simplu cu surubelnita,incepeti in tot deauna de deasupra semnalizarii,acolo nu trebuie infipta surubenita chiar asa de adanc.
Deci hai sa va explik cum am procedat eu;
Am demontat farurile de pe masina si le-am luat in casa,am flolosit o suruelnita mai subtire si una mai groasa.
Cu surubelnita mai subtire,am finfipto cit de adinc s-a putut intre plexicul transparent[geam] si plasticul negru; am tras acea siguranta de plastic laoparte in timp ce fortam cu surubelnita pentru a scoate ''geamul''.
Dupa e s-a despartit putin am bagat srubelnita mai groasa sau lata,cum vreti s-o numiti, in locul celei subtiri.
Cu surubelnita subtire am inceput sa ''tai'' masticul[siliconul] care se intindea intre plasticul negru si plexicul transparent,in acelas timp mai desfaceam cate o clema de pe margine cind ma apropiam de ea...
Va mai trbuie o persoana care sa tina de far in timp ce voi faceti acest ''lifting'' ,[deci sunt si nevestele bune la casa omului]
Dupa ce ati demontat ''sticla'' veche, curatiti excesul de silicon ramas pe cantul unde a fost lipit geamul.Adaugati voi silicon nou [indiferenta culoarea,ca oricum nu se vede]si presati noul''geam'' la loc...
P.S.Cum am mai spus :Trebuie sa aveti foarte multa grija si rabdare!
L.E. Cu aceasta ocazie multumesc neveste-mi si sper ca veti reusi si voi..Am sa fac niste poze cu noile faruri pe masina sa vedeti ce a iesit.
Bfta!
- McFly
- ****
- 1,846 mesaje
- din 14 Aug 2007
- Astra 2000 Y17DT
- Mures
McFly
- Mesaje scrise: 1,846
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2007
- Mesaj Privat