Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric
  • andruska74

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 x2.0xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Simptome: in timpul mersului ,la un moment dat scade intensitatea farurilor, se aprind cam toti martorii in bord plus ca imi scade intensitate luminii bordului.opresc masina si motorul ,apoi cand vreau sa pornesc nu mai porneste,nici nu mai invarte mototorul .
cand rasucesc cheia sa pornesc se stinge tot in bord. Dupa cca. 2 ore porneste si dupa aceea la fel aceeasi problema.am incarcat bateria ,acum e full .
ROG AJUTOR



Cod(uri) eroare:
----
Model: Vectra
An fabricatie: 1996
Cod motor: x2.0xev 100KW 16V
Skip ads

  • andruska74

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 x2.0xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Mentionez ca am avut probleme cu blocul de lumini .Pe el se afla si pilotul automat.imi facea figuri,dupa ce semnalizam si indereptam volanul se decupla semnalizarea si imi intra faza lunga
am schimbat blocul de lumini ,dar nu imi merge pilotul automat .Sa fie de aici problemele de mai sus?
ASTEPT RASPUNS CU NERABDARE
Am masina de 5 ani
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Manifestare tipica,pentru lipsa incarcare alternator...,de curiozitate,cind pui contactul,se aprinde martorul cu simbolul, -baterie-...? La pornire se stinge?
  • andruska74

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 x2.0xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Da.Când pun contactul se aprinde martorul bateriei,iar dupã ce am pornit motorul se stinge.Alternatorul sã fie?
Cam cât costa unul?
Mersi
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
daca se stinge beculetu incarca alternatorul.. dar pentru orice eventualitate masoara cu un voltmetru tensiunea la acumulator la rellanti.. ar trebui sa fie peste 14V
vezi ca fisele sa fie bine stranse si neoxidate... la fel punctele de masa de la motor si alternator
  • andruska74

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 x2.0xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Am masurat incarcarea cu un voltmetru si are 14,2 V.Am scos fisa de la borna minus si am legat fisa de la motor(minus) si masa(caroseria masinii) si a aratat 0,1.
singurul consumator cred ca e radio.
bateria e incarcata recent;am masurat-o si are 12,5V si 60Ah.
nu stiu ce sa mai fac ,sau ce sa mai masor.Un prieten a zis ca sa nu am un scurt pe la CPU .
Mersi de raspuns Luciraica si big...electro61.
Poate aveti inca un raspuns dupa ce am scris mai sus.
ASTEPT ......
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
daca rasucesti cheia s-o pornesti si-ti pica totul poate sa fie de la electromotor.... la perii , contacte sau la conductori
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
andruska74 a scris:Simptome: in timpul mersului ,la un moment dat scade intensitatea farurilor, se aprind cam toti martorii in bord plus ca imi scade intensitate luminii bordului.opresc masina si motorul ,apoi cand vreau sa pornesc nu mai porneste,nici nu mai invarte mototorul .
cand rasucesc cheia sa pornesc se stinge tot in bord. Dupa cca. 2 ore porneste si dupa aceea la fel aceeasi problema
Sa analizam corect simptomele... Unui sistem electric cu alternator rotit, ii scade tensiunea la prag periculos(aprindere martori diversi),concluzie,alternatorul nu incarca,in acele momente.Bateria si electromotorul sunt OK.,deoarece dupa 2 ore de stand-by,aceste 2 componente sunt in masura(bateria se regenereaza suficient,din ultimele rezerve) sa porneasca motorul,situatie in care sistemul electric ajunge in aceeasi stare de colaps,deoarece in acele momente alternatorul incarca 0(zero) Amperi... Doar incarcarea,pe sursa exterioara,creeaza rezerva de energie si posibile momente in care alternatorul isi realizeaza atributiile(incarca).Masuratorile sunt de dorit a fi facute atunci cind apar problemele,deoarece atunci cind tensiunea e in regula,sigur nu ai probleme... Eu cred ca defectul propriu-zis,e in alternator,la nivelul blocului de diode(contact imperfect,diode bune) sau chiar problema de contact intre alternator si baterie,bazindu-mi afirmatia pe faptul ca martorul de control nu se aprinde...,deci el "vede" incarcare,pe control. De regula problemele pe incarcare,se evidentiaza in regim de consum maxim(ventilatie maxim,dezaburire,faza lunga etc) turatie 2500,de fapt simularea conditiilor de drum... Scuze pentru lungimea post-ului,ma mai ia valul...
  • andruska74

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 x2.0xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Mersi mult.
O sã schimb Alternatorul.
Și dupã aceea sã vedem rezultatul.
Mersi încã odatã
Sper sã fie ok.
O sã scriu rezultatul
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Inainte de a schimba alternatorul, verifica-l.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR