- santa marius
- OP
- 3 mesaje
- din 24 Mai 2014
- Meriva 2004 Z17DTH
- Brasov
santa marius
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2014
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
- santa marius
- OP
- 3 mesaje
- din 24 Mai 2014
- Meriva 2004 Z17DTH
- Brasov
santa marius
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2014
- Mesaj Privat
- geodan0
- **
- 132 mesaje
- din 09 Sep 2011
- Meriva 2004 z17dth
- Iasi
geodan0
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Iasi
- Masina: Meriva 2004 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2011
- Mesaj Privat
Pune mana pe furtunul gros de dupa termostat la 5 min de functionare al motorului si daca il simti ca e caldut, atunci termostatul nu inchide bine sau nu are garnitura de chlingherit buna,acel furtun nu trebuie sa fie cald decat dupa ce deschide termostatul adica in jur de 85 de grade .La mine a schimbat termostat dar a lasat garnitura originala a masinii in care se vedea urma lasata de alte 3 termostate schimbate anterior cu acelasi rezultat 0 ptr ca nu etansa corect scaunul termostatului .Scoate ,curata bine scaunul si flansa pe care vine pusa garnitura sa inchida corect si ai scapat de problema! Nu inchide ochii la " asa e normal ca e diesel" ! La mine acum baga aer cald in habitaclu dupa 5 min de mers si apa se ridica peste 70 dupa 5 km la 4 grade afara iar inainte de schimb mergeam 15 km si abia abia ajungea la 80 dar scadea imediat apoi! Bafta!
- santa marius
- OP
- 3 mesaje
- din 24 Mai 2014
- Meriva 2004 Z17DTH
- Brasov
santa marius
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2014
- Mesaj Privat