baciuro
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2015
- Mesaj Privat
Salut,
Sunt posesorul unui Opel Astra H (2005) cu motor Z16XEP si aflat în depãsirea unui camion, în timp ce acceleram, motorul a început sã functioneze intermitent apoi s-a oprit.
Am tras pe dreapta si, observând cã nu am niciun martor aprins la bord, am pornit motorul si l-am lãsat la relanti câteva zeci de secunde.
Cum functionarea acestuia era stabilã am început sã apãs pe pedala de acceleratie pânã când motorul a început sã functioneze intermitent (2000 -2500 rpm).
Insistând în aceastã zonã de instabilitate si apãsând mai mult pe pedala de acceleratie motorul s-a oprit, pe bord apãrând martorul "masina cu cheita".
Am fãcut testul cu "agrafa" si nu am obtinut niciun cod de eroare, martorul mai sus mentionat nu s-a mai aprins.
Fiind la aprox 70 km distantã de casã m-am hotãrât sã mã întorc cu masina setând tempomatul astfel încât motorul sã nu depãseascã pragul critic de rotatii.
Pe tot parcursul drumului n-am avut nicio problema chiar dacã masina a trebuit sa urce în rampã fiind în treapta a V-a.
A doua zi am pornit din nou motorul si la început functionarea intermitentã a acestuia a apãrut mai sus de 3000 rpm ca apoi sã coboare spre 2000 dupã ce motorul s-a mai încãlzit.
Mentionez cã folosesc masina în mare parte pentru deplasãri în localitate, nu am nicio eroare (testul cu "agrafa") sau un martor aprins la bord, iar motorul functioneazã corect cât timp nu depãsesc pragul critic de 2000 rpm.
Dacã e cineva care ar putea sã mã ajute si sã-mi spunã ce ar fi defect v-as rãmâne recunoscãtor pentru cã nu vreau sã ajung în service fãrã sã stiu despre ce este vorba si sã încep sã bag bani în piese fãrã a mi se rezolva problema.
Multumesc anticipat!
Sunt posesorul unui Opel Astra H (2005) cu motor Z16XEP si aflat în depãsirea unui camion, în timp ce acceleram, motorul a început sã functioneze intermitent apoi s-a oprit.
Am tras pe dreapta si, observând cã nu am niciun martor aprins la bord, am pornit motorul si l-am lãsat la relanti câteva zeci de secunde.
Cum functionarea acestuia era stabilã am început sã apãs pe pedala de acceleratie pânã când motorul a început sã functioneze intermitent (2000 -2500 rpm).
Insistând în aceastã zonã de instabilitate si apãsând mai mult pe pedala de acceleratie motorul s-a oprit, pe bord apãrând martorul "masina cu cheita".
Am fãcut testul cu "agrafa" si nu am obtinut niciun cod de eroare, martorul mai sus mentionat nu s-a mai aprins.
Fiind la aprox 70 km distantã de casã m-am hotãrât sã mã întorc cu masina setând tempomatul astfel încât motorul sã nu depãseascã pragul critic de rotatii.
Pe tot parcursul drumului n-am avut nicio problema chiar dacã masina a trebuit sa urce în rampã fiind în treapta a V-a.
A doua zi am pornit din nou motorul si la început functionarea intermitentã a acestuia a apãrut mai sus de 3000 rpm ca apoi sã coboare spre 2000 dupã ce motorul s-a mai încãlzit.
Mentionez cã folosesc masina în mare parte pentru deplasãri în localitate, nu am nicio eroare (testul cu "agrafa") sau un martor aprins la bord, iar motorul functioneazã corect cât timp nu depãsesc pragul critic de 2000 rpm.
Dacã e cineva care ar putea sã mã ajute si sã-mi spunã ce ar fi defect v-as rãmâne recunoscãtor pentru cã nu vreau sã ajung în service fãrã sã stiu despre ce este vorba si sã încep sã bag bani în piese fãrã a mi se rezolva problema.
Multumesc anticipat!
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
baciuro
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2015
- Mesaj Privat