- catalin200
- OP
- 14 mesaje
- din 30 Dec 2012
- Vectra 1993 c16nz
- Galati
catalin200
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1993 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2012
- Mesaj Privat
- bgdrom
- **
- 228 mesaje
- din 20 Apr 2012
- Vectra 1991 c 16nz
- Constanta
bgdrom
- Mesaje scrise: 228
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1991 c 16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2012
- Mesaj Privat
- catalin200
- OP
- 14 mesaje
- din 30 Dec 2012
- Vectra 1993 c16nz
- Galati
catalin200
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1993 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2012
- Mesaj Privat
- bgdrom
- **
- 228 mesaje
- din 20 Apr 2012
- Vectra 1991 c 16nz
- Constanta
bgdrom
- Mesaje scrise: 228
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1991 c 16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2012
- Mesaj Privat
Trebuie sa ai un robinet pt inchidere, deschidere circuit apa catre radiatorul din habitaclu!
Daca nu l gasesti, incearca sa desfaci panoul din bord unde ai comanda rece, cald si vezi tija de la asta unde duce .Ea e cea care iti regleaa debitul de apa prin radioatorul de caldura!
Daca nu stii cum sa desfaci anunta ma
Daca nu l gasesti, incearca sa desfaci panoul din bord unde ai comanda rece, cald si vezi tija de la asta unde duce .Ea e cea care iti regleaa debitul de apa prin radioatorul de caldura!
Daca nu stii cum sa desfaci anunta ma
- catalin200
- OP
- 14 mesaje
- din 30 Dec 2012
- Vectra 1993 c16nz
- Galati
catalin200
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1993 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2012
- Mesaj Privat
- bgdrom
- **
- 228 mesaje
- din 20 Apr 2012
- Vectra 1991 c 16nz
- Constanta
bgdrom
- Mesaje scrise: 228
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1991 c 16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2012
- Mesaj Privat
Tragi ceasul ( care indica ora) afara cu o surubelnita fina, apoi in spate ai un surub care tine panoul asta.Si mai ai un surub pe stanga sub plasticu care e ornament la baza ceasurilor de bord .Dupa care il poti trge afara nuo sa ti iasa de tot ca e tinut de tijele ce comanda pt aer.
Urmaresti tija de sus care iti comuta cald rece unde duce. Sincer nu mi mai aduc aminte unde merge, desi am demontat vreo 3.
Urmaresti tija de sus care iti comuta cald rece unde duce. Sincer nu mi mai aduc aminte unde merge, desi am demontat vreo 3.
- catalin5000
- *
- 2 mesaje
- din 05 Jun 2014
- Vectra 1994 x 16 sz
- Bucuresti
catalin5000
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994 x 16 sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2014
- Mesaj Privat
- bgdrom
- **
- 228 mesaje
- din 20 Apr 2012
- Vectra 1991 c 16nz
- Constanta
bgdrom
- Mesaje scrise: 228
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1991 c 16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2012
- Mesaj Privat
- catalin200
- OP
- 14 mesaje
- din 30 Dec 2012
- Vectra 1993 c16nz
- Galati
catalin200
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1993 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2012
- Mesaj Privat
- catalin5000
- *
- 2 mesaje
- din 05 Jun 2014
- Vectra 1994 x 16 sz
- Bucuresti
catalin5000
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994 x 16 sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2014
- Mesaj Privat
are o clapeta care inchide si deschide ,practic cutia in care este caloriferul,nu are robinet.
am desfacut consola din bord unde sunt butoanele pentru ;cald/rece,si cele pentru picioare si parbriz,toate functioneaza si sunt prinse
in partea de jos baga aer rece iar sus un aer calai departe de ce baga inainte
in mers la drum intins baga aer rece de iti ingheata piceoarele
mentionez ca in vara am montat instalatie gpl dar nu cred ca are importanta din moment ce se simte aer rece cred ca este o clapeta deschisa,dar nu am desfacut decat elementele care trebuiau pentru a schimba caloriferul.
am desfacut consola din bord unde sunt butoanele pentru ;cald/rece,si cele pentru picioare si parbriz,toate functioneaza si sunt prinse
in partea de jos baga aer rece iar sus un aer calai departe de ce baga inainte
in mers la drum intins baga aer rece de iti ingheata piceoarele
mentionez ca in vara am montat instalatie gpl dar nu cred ca are importanta din moment ce se simte aer rece cred ca este o clapeta deschisa,dar nu am desfacut decat elementele care trebuiau pentru a schimba caloriferul.
- raultanase
- *
- 1 mesaje
- din 14 Jan 2020
- Corsa 1994 X14XE
- Sibiu
raultanase
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2020
- Mesaj Privat
Salut! Nu stiu daca scriu bine aici!
Am si eu o problema similarã la un Opel corsa b 94 1,4 16v 90cp
Am schimbat caloriferul in service, dar se pare ca nu baga caldura, vine aer cãlduț aprox 2° cu ventilatorul pe poziția 1 sau 2, daca comut pe 3 sau 4, rãcește caloriferul de tot.
Mentionez ca masina are aer conditionat din fabricã.
Am desfãcut bordul iar de pe comutatorul de rece cald, deschide si închide o clapetã, termostat schimbat, nou, verificat furtune. Cum as putea rezolva aceastã problemã?
Am si eu o problema similarã la un Opel corsa b 94 1,4 16v 90cp
Am schimbat caloriferul in service, dar se pare ca nu baga caldura, vine aer cãlduț aprox 2° cu ventilatorul pe poziția 1 sau 2, daca comut pe 3 sau 4, rãcește caloriferul de tot.
Mentionez ca masina are aer conditionat din fabricã.
Am desfãcut bordul iar de pe comutatorul de rece cald, deschide si închide o clapetã, termostat schimbat, nou, verificat furtune. Cum as putea rezolva aceastã problemã?