opel 4
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2016
- Mesaj Privat
Buna ziua, am un opel vectra a 4x4 93 motor c20ne si as vrea sa stiu daca are cineva planetare spate si cardan de la cutia de transfer la diferential, sau unde pot sa gasesc, masina am achizitionat-o de curand. Si inca o problema cateodata se aprinde in bord becul de la baterie si licare (clipeste mai intensiv sau mai putin) si dupa se stinge sta stins o perioada dupa iar, stie cineva ce ar putea fi.
Scuze daca am postat aiurea si am deschis un subiect nou. Multumesc
Scuze daca am postat aiurea si am deschis un subiect nou. Multumesc
- octav_bz
- ****
- 1,047 mesaje
- din 17 Jun 2005
- Astra 2009 A17DTR
- Buzau
octav_bz
- Mesaje scrise: 1,047
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2009 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2005
- Mesaj Privat
opel 4
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2016
- Mesaj Privat
- octav_bz
- ****
- 1,047 mesaje
- din 17 Jun 2005
- Astra 2009 A17DTR
- Buzau
octav_bz
- Mesaje scrise: 1,047
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2009 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2005
- Mesaj Privat
Am avut 10 ani o vectra A 2.0 c20ne. Stii cum se zice, ne-ul e de la nemuritor. Cand am dat-o ajunsesem la 288.000 km si nu consuma ulei, foarte reusit e motorul. Nu mai zic unde am fost cu ea, Grecia de multe ori, etc. fara nici o pbl. Si nu te face de ras nici pe sosea, ajunge bine la 170-180 km/H. Intretinere ieftina, dar pune-i consumabile de calitate si la timp.
Daniel93
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1993 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2012
- Mesaj Privat
Becul de incarcare aprins, din ce vad e 'traditie' la Opelurile vechi.
Eu sunt la a 2-a Vectra TD, prima aprindea becul la relanti, a avut multiple probleme cu incarcarea (releu, stator, diode), dupa doua vizite la electrician nu mai facea probleme.
Actuala porneste cu becul aprins, abia pe la 1500rpm aud cum ticaie releul, se stinge becul, apoi nu se mai aprinde deloc. Cand opresc si pornesc iar, sta din nou aprins. Bag seama ca e releul puturos.
Eu banuiesc ca becul care 'licaie' la relanti, indica alternator obosit, sau baterie slaba.
La un Kadett E din vecini, cand a inceput sa se aprinda becul in mers, era bateria moarta. Dupa inlocuirea ei nu s-a mai aprins.
"Ce e" cu Vectrele astea? Sunt 4x4 permanent? Gandite pentru asfalt, sau bat spre off-road? E similara cu transmisia de la Calibrele 4x4 cu LET?
Eu sunt la a 2-a Vectra TD, prima aprindea becul la relanti, a avut multiple probleme cu incarcarea (releu, stator, diode), dupa doua vizite la electrician nu mai facea probleme.
Actuala porneste cu becul aprins, abia pe la 1500rpm aud cum ticaie releul, se stinge becul, apoi nu se mai aprinde deloc. Cand opresc si pornesc iar, sta din nou aprins. Bag seama ca e releul puturos.
Eu banuiesc ca becul care 'licaie' la relanti, indica alternator obosit, sau baterie slaba.
La un Kadett E din vecini, cand a inceput sa se aprinda becul in mers, era bateria moarta. Dupa inlocuirea ei nu s-a mai aprins.
"Ce e" cu Vectrele astea? Sunt 4x4 permanent? Gandite pentru asfalt, sau bat spre off-road? E similara cu transmisia de la Calibrele 4x4 cu LET?