opel 4
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2016
- Mesaj Privat
Scuze daca am postat aiurea si am deschis un subiect nou. Multumesc
- octav_bz
- ****
- 1,047 mesaje
- din 17 Jun 2005
- Astra 2009 A17DTR
- Buzau
octav_bz
- Mesaje scrise: 1,047
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2009 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2005
- Mesaj Privat
opel 4
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2016
- Mesaj Privat
- octav_bz
- ****
- 1,047 mesaje
- din 17 Jun 2005
- Astra 2009 A17DTR
- Buzau
octav_bz
- Mesaje scrise: 1,047
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2009 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2005
- Mesaj Privat
Daniel93
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1993 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2012
- Mesaj Privat
Eu sunt la a 2-a Vectra TD, prima aprindea becul la relanti, a avut multiple probleme cu incarcarea (releu, stator, diode), dupa doua vizite la electrician nu mai facea probleme.
Actuala porneste cu becul aprins, abia pe la 1500rpm aud cum ticaie releul, se stinge becul, apoi nu se mai aprinde deloc. Cand opresc si pornesc iar, sta din nou aprins. Bag seama ca e releul puturos.
Eu banuiesc ca becul care 'licaie' la relanti, indica alternator obosit, sau baterie slaba.
La un Kadett E din vecini, cand a inceput sa se aprinda becul in mers, era bateria moarta. Dupa inlocuirea ei nu s-a mai aprins.
"Ce e" cu Vectrele astea? Sunt 4x4 permanent? Gandite pentru asfalt, sau bat spre off-road? E similara cu transmisia de la Calibrele 4x4 cu LET?