ninenicu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2015
- Mesaj Privat
Salut ,am o vectra c 1.9 diesel , an fabricatie 2007 si am 2 probleme mai grave .. cand e rece afara scoate un nor de fum alb si motorul oscileaza pt cateva secunde , dupa care isi revine ..nici fum ,nici oscilatii ....a 2 a problema este ca alimentez foarte greu , adica pt 10-20 L pierd ft mult timp ..sare clapeta de la pompa ca si cum ar fi plin rezervorul.. va multumesc pt ajutor
MRV SaS
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Calarasi
- Masina: Vectra 2006 Z1.9DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2011
- Mesaj Privat
Salut ! In prima faza poate fii legat de:
- filtru motorina ...(cand a fost schimbat?)
Si a 2 a faza :
-senzorul de turatie:-de acolo si oscilarea turatiei..
-fumul alb...verifica turbina...iti fluiera ?...sau
-injectoarele verifica-le...dar trebuie sa ai un ,,nor de fum negru'' cand accelerezi sau sa scoata umpic de fum depinde cat de afectate sunt.
- filtru motorina ...(cand a fost schimbat?)
Si a 2 a faza :
-senzorul de turatie:-de acolo si oscilarea turatiei..
-fumul alb...verifica turbina...iti fluiera ?...sau
-injectoarele verifica-le...dar trebuie sa ai un ,,nor de fum negru'' cand accelerezi sau sa scoata umpic de fum depinde cat de afectate sunt.
MRV SaS
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Calarasi
- Masina: Vectra 2006 Z1.9DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2011
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1837430
penrtu problema cu "pistolul"
cu mentiunea ca solutia finala a fost inlocuirea rezervorului (il cunosc personal pe colegul, se pare ca nu a mai avut timp sa posteze).
penrtu problema cu "pistolul"
cu mentiunea ca solutia finala a fost inlocuirea rezervorului (il cunosc personal pe colegul, se pare ca nu a mai avut timp sa posteze).
MRV SaS
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Calarasi
- Masina: Vectra 2006 Z1.9DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2011
- Mesaj Privat
ninenicu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2015
- Mesaj Privat
MRV SaS a scris:Salut ! In prima faza poate fii legat de:
- filtru motorina ...(cand a fost schimbat?)
Si a 2 a faza :
-senzorul de turatie:-de acolo si oscilarea turatiei..
-fumul alb...verifica turbina...iti fluiera ?...sau
-injectoarele verifica-le...dar trebuie sa ai un ,,nor de fum negru'' cand accelerezi sau sa scoata umpic de fum depinde cat de afectate sunt.
- filtru motorina ...(cand a fost schimbat?)
Si a 2 a faza :
-senzorul de turatie:-de acolo si oscilarea turatiei..
-fumul alb...verifica turbina...iti fluiera ?...sau
-injectoarele verifica-le...dar trebuie sa ai un ,,nor de fum negru'' cand accelerezi sau sa scoata umpic de fum depinde cat de afectate sunt.
ninenicu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2015
- Mesaj Privat
codrutbzv
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2015
- Mesaj Privat
am o masina 4x4 nu dau nume ca sa nu cumva sa fac reclama. aceleasi simptome le.am avut si eu mai putin cu alimentatul .fumul alb si oscilatiile de motor au fost din cauza ca garnitura de chiuloasa s.a ars pe partea de compresie. anul trecut in noaptea de revelion au fost -20 de grade si am avut 3 litri de antigel cu 3 de apa distilata si nu a facut fata la temperatura aia asa scazuta iar dimineata am avut gheata sfaramitata in radiator. am pornit masina am vazut ca apa a ajuns foarte repede la 90 de grade din cauza ca era gheata pe furtune si le blocase sa.si faca circuitul si probabil atunci garnitura s.a ciupit . a mai mers o luna de zile masina dupa care in timpul mersului asta am patit , fum alb parca eram pe stadion si oscilatii de motor. treaba e ca la mine nu a mai mers dupa , doar cat sa ajung cu ea in parcare . dupa ce s.a racit motorul nu a mai pornit din cauza garniturii care era arsa pe partea de compresie .
sper sa nu ai probleme la garnitura pentru ca este de munca , trebuie mecanic bun si ceva mai multi bani
sper sa nu ai probleme la garnitura pentru ca este de munca , trebuie mecanic bun si ceva mai multi bani
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat