Modelul alarmei este Falcon Predator EVO 4+2
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Mai jos atasez schema de montaj pe care am primito la alarma, vreau sa montez doar alarma,nu ma intereseaza pornire motor si deschiderea portbagajului.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Din ce am inteles eu din schema rezulta asa:
La C1-leg doar firul 4 care este alimentarea directa de la bateri, prevazut deja cu o siguranta de 15A
La C3-1 vine minusul de la baterie, aici e ok
C3-2 este firul cu semnal de la semnalizatoare - pot lua curent de la butonul de avarii din bord? cineva spunea intr-un post ca s-ar putea sa interactioneze cu sistemul masinii si sa nu functioneze corespunzator, in acest caz este alt loc de unde pot lua curent fara sa trag curent dela fiecare bec in parte?
C3-3 banuiesc ca este minusul pentru toata instalatia, inclusiv sirena.
C3-4 este plusul catre sirena.
C3- 8 si 9 sunt firele de la plafoniera. Si care declanseaza alarma in caz de patrundere in interior.
Problema pe care o intampin este la montarea lui C2 care comanda inchiderea centralizata
In aceasta poza
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
In cazul in care NU leg inchiderea centralizata din alarma si folosesc in continuarea cheia masinii pentru inchidere, si separat telecomanda alarmei pentru armare, oare ar functiona alarma in aceeasi parametri?
Si unde ar fi mai recomandat sa montez modulul alarmei in masina? Sub scaun pasager, in spatele bordului undeva?
P.S. La alarma originala care se afla pe masina nu se poate monta senzor de perimetru? sau nu suporta modulul alarmei asa ceva?
Si nu in ultimul rand, masina este o vectra c din 2007 cu volan pe partea dreapta, cod motor z19dth.
Orice alta idee, parere este binevenita.
Va multumesc pentru rabdarea de a citi acest topic!