Sunt total bulversat... M-am dus la rar voluntari, sa fac testele de omologare si autenticitate, pentru a inscrie masina (in sfarsit). Si m-au picat, pentru ca frana spate dreapta tine cu 6% mai putin decat ar trebui fata de cea de pe partea stanga. Totul bine si frumos. Plec si ma duc la
service autorizat rar pentru a rezolva problema in aceeasi zi, sa nu-mi fi pierdut o zi din viata stand la cozi. Se uita un mecanic la ea, la raportul de la rar, si se apuca sa mestesugareasca. Apoi imi pune masina pe testerul de frane, si imi spune ca nu mai am nici o problema, si ca acum sigur trec. Asa ca ma duc ca omu', inapoi, sa mai stau o tura la coada. Si cand ajung acolo(dupa vreo 4 ore de stat la coada), ma pune pe alt tester decat cel pe care fusesem prima data, un stand pe unde treceau numai camioane. Testeaza franele, si imi da eroare si mai mare decat prima oara. Iar ma duc la service-ul unde facusem franele, si imi pune ala iar masina pe stand, lui ii arata cum trebuie. Iar acum nu stiu ce sa fac sau ce sa cred. (mentionez ca eu simt o diferenta pozitiva la cum franeaza masina, iar cu toate astea valorile de la standul RAR ma contrazic)
Este posibil ala de la rar sa fi vrut bani si de asta sa ma fi pus pe banda aia de camioane? Sau testerul service-ului autorizat rar e praf si nu stie ce spune? Ce ma sfatuiti sa fac?
PS, pe al doilea test, pe raport, sub "categorie" mie imi spune "camion"