Liviu46
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Wolotgf35y80214
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2015
- Mesaj Privat
- mihaidarie
- ***
- 525 mesaje
- din 17 Feb 2013
- Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
- Bucuresti
mihaidarie
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2013
- Mesaj Privat
Liviu46
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Wolotgf35y80214
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2015
- Mesaj Privat
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
Liviu46
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Wolotgf35y80214
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2015
- Mesaj Privat
Liviu46
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Wolotgf35y80214
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2015
- Mesaj Privat
- maryusuku
- **
- 175 mesaje
- din 22 Jan 2013
- Astra 2002
- Iasi
maryusuku
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2013
- Mesaj Privat
Liviu46
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Wolotgf35y80214
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2015
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
ai pe undeva un consum foarte mare de curent.. ca un scurt...
suspectez la electromotor... acolo este un "+" neizolat... incearca sa cureti contactele (bornele( de la electromotor.. e greu accesibil dar merita vazut
am mai patit cu cablajul care mere in haion.. era sectionat si la actionarea dezaburirii facea scurt cu caroseria.. scdea vizibil performanta motorului (la un Golf 3)
sau poate ai umezeala pe undeva... care iti papa curentul
suspectez la electromotor... acolo este un "+" neizolat... incearca sa cureti contactele (bornele( de la electromotor.. e greu accesibil dar merita vazut
am mai patit cu cablajul care mere in haion.. era sectionat si la actionarea dezaburirii facea scurt cu caroseria.. scdea vizibil performanta motorului (la un Golf 3)
sau poate ai umezeala pe undeva... care iti papa curentul