Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • LOVE

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010 DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Buna ziua si La multi ani !
Am o mica problema de 2 zile imi intra un miros puternic de cauciuc incins, (ceva ars) in masina pe la gura de aierisire din dreptul volanului, cumajunge apa la 60 grade incepe sa miroase a ars....rau de tot, am oprit masina si miroase exact de sub stergator mai rau decat in habitaclu, nu iese fum, am ridicat capota nu sunt scurgeri la antigel lichid frana, absolut nimic in zona aceea, nu stiu ce sa fac, dupa oprirea motorului miroase in continuare sub stergator sofer, si emana si caldura pana se raceste pe acolo..

Va multumesc !

Precizez k am acticat functia aceea quick heat am turat masina peste 1500, pt degrivare rapida, 3 zile la rand si am asteptat cateva min., poate fi de la ea...?
Skip ads

  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Daca mirosul dispare dupa ce temperatura motorului ajunge pe la 75 (cind iese din functiune pentru ca deja ai caldura de la motor), atunci probabil e quickheat care , fiind ca un foehn o fi avind elementii de incalzire slabiti. Ori e ceva depus pe rezistentele alea. Nu stiu cum e montat Quick heat, daca ajunge mizerie acolo. Poza separata cu sistemul vezi pe Google search.
Pune temperatura pe LO si ventilatia pe 0 ca sa se opreasca rezistentele, lasa vreo 5 min sa se descinga , apoi da repede ventilatia la max sa vezi daca mai miroase. Test scurt, pentru ca chiar daca temp e pe LO si ventilatia pornita , tot baga caldura pentru ca LO e peste 10-13 grade (temp la care intra quickheat).
  • LOVE

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010 DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Am fost la un service, mi-au zis ca "dupa miros", este discul de ambreiaj 100%.
  • LOVE

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010 DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Aveti idee cum se schimba la Insignia discul ambreiaj, se da tot motorul jos sau ?
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Se da cutia jos ca e mai putin de munca si logic mai rapid. Esti sigur ca-i discul de ambreiaj?
  • LOVE

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010 DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Si e complicat ? Mi-au zis 2 baieti de la doua service diferite ca miroase a ambreiaj incins s-a dus discul, mirosul e non stop dupa ce se incalzeste motorul, in rest masina merge f bine. Cum pot sti mai exact dava e ambreiajul ?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Discul se incinge si miroase daca si patineaza,la tine daca n-ai zis nimic pana acum de asta ma intreb cum ajunge sa miroase? dintre mecanicii consultati te-a intrebat cineva ?simpla incalzire a motorului nu-i suficienta sa miroase discul asa ar mirosi la orice masina cand ajunge motorul la 60 de gr.
La tine patineaza ori nu? daca nu mai ai rabdare inainte sa dai cutia jos,sa nu dai banii degeaba.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Sa nu piarda ulei pe la simeringul de la vibrochen si de aici mirosul fara a patina...inca. Ar trebui sa fie balta sub masina sau macar ceva urme
  • LOVE

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010 DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Ei mi-au zis doar atat ca miroase discul de ambreiaj, si daca la mine predomina non stop dupa ce merge cativa km. inseamna ce el este buba, nu am urme de ulei...

Cum aflu daca patineaza ?
Am incercat cu treapta 2 iau incet piciorul dupa ambreiaj, masina se pune in miscare...treapta 4 2500 rotati am turato pana la 3500 fara nici o problema...blana...
Nu mai inteleg nimic.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Din ce spui tu sigur nu patineaza ambreiajul,asa ca nu are ce sa se incinga incat sa miroase,simpla incalzire a motorului nu este suficienta sa ajunga sa se simta nimic in neregula.Daca la treptele de viteza si turatiile specificate de tine nu se vede o desincronizare intre turatia motorului pe acceleratie si cresterea de viteza sigur nu patineaza nimic deci nici de incins nu are ce sa se incinga.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Cu masina nemișcatã, așteptând sa se încãlzeascã, miroase a ars? Daca asa nu miroase, te poti gandi la disc. Altfel, alta e problema.
  • LOVE

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010 DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Cu motorul rece am pornit masina am stat 25 minute nu a mirosit nimic, am plecat cu ea m-am invartit prin oras 10 km si a inceput sa miroase, am oprit-o, am parcat-o m-am intors la masina dupa 2h si atunci se mai simtea ceva sub stergator si aer cald...
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Si dupa alea 25 minute, motorul la ce temperature a ajuns? ai ajuns in intervalul ala cu pricina...?

Mana pe roti ai pus? poate ai placute blocate pe disc si se incing. Astea miros la fel de urat ca discul de ambreiaj.

Pt disc: stai in unghi fata de o bordura, si incearca sa o urci incet, Daca turatia urca, fara ca masina sa incerce sa se miste, sigur e discul dus.
Sau cu frana de mana, daca nu ai electrica:).

Sa iasa atata caldura de de discul de ambreiaj, putin probabil. Fum si miros, da. Dar nu sa vina caldura. mai degraba pe la discurile de frana.

Nu e chiar asa greu sa te prinzi de problema.
  • LOVE

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010 DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Apa a ajuns la 90 de grade, nu miros discurile, placutele, mirosul vine de lanaga borcanul cu antigel, si iese pe gura aia de aierisire de sub stergator, da si iese si caldura, ma gandesc de la motor nu din alta parte
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Ai verificat nivelul lichidului de racire din vasul de expansiune?
Sa nu ai garnitura de la chiuloasa ciupita... Idea
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Adicã din gurile de ventilatie?alea pe unde trage aer de afara? Desfa plasticul de sub atrãgãtoare si.vezi ce identifici. Sã nu se întâmple ceva pe la aeroterma. Cumva, cat ai stat pe loc, ai avut ventilatia opritã?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR