Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • davay

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 1999 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salut. Am un corsa b X10XE la care folosesc ulei GM15W30. Acum o luna a aparut tacanitul acesta la pornire,dure 2-3-5 secunde disparea,reaparea aleator in mers dar nu dura foarte mult. La sfatul unui mecanic am schimbat uleiul si filtrele,GM15W30 si filtre bosch, a mers bine o perioada insa acum 2 zile tacanitul a reaparut. Care este cauza ? Multumesc foarte mult !

PS.Tacanitul motorului meu nu este atat de intens ca in filmul de mai jos insa are aceleasi caracteristici, creste odata cu turatia,e acelasi tip de tacanit metalic.
PS2.Inainte de GM,cu vreo 3 schimburi foloseam Castrol MagnATEC 10w40 de care eram super multumit. Sa fie oare o problema si uleiul GM de slaba calitate ?


  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Compensatorii hidraulici blocati fac asa,la motoarele astea.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Corect si culbutorii se pun cum vor si iti sapa niste santuri de toata frumusetea in axe came.
Toate astea datorita folosirii de ulei slab calitativ si schimbat la sfantu asteapta, se fac depuneri de toata frumusetea...
  • davay

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 1999 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Va multumesc mult pentru raspunsuri ! Uleiul a fost shimbat la 9.000-10.000km, nu am neglijat masina insa nu ma indoiesc ca a fost ulei de slaba calitate, am zis sa pun GM ca este original Opel dar mai rau am facut,trebuia sa raman la Castrol. In concluzie, am de schimbat tachetii pana nu ajunge ca in videoclipul postat, momentan se aude tacanitul doar cand si cand. Tachetii banuiesc ca se vor schimba toti 12,nu e asa ? Va urez sarbatori fericite !
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Numai la demontare se vede care's defecti si care doar blocati de mizerie si se pot recupera,oricum trebuie toti goliti si curatati,poti avea surprize sa taie canale in came si sa strice si culbutori ceva.Daca mergi cu ei asa mult timp risti sa arzi supape acolo unde compensatorii raman blocati iar eu recomand sa verifici oricum cum stai cu etansarea supapelor pe fiecare piston daca gasesti uzuri pe came....ca tot esti la mecanic si ar trebui sa stie cum se face in max 5 min.
La motoarele astea se merge pe doua variante tacheti blocati de mizerie tacane,strica axe,supape arse ...ori lipsa presiune ulei tacane,uzeaza tachetii , asa ca verifici si presiune ulei sa stii ce te asteapta in ambele cazuri cu cat remediezi mai repede cu atat factura este mai mica.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR