opelantex
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2015
- Mesaj Privat
- Georgius
- **
- 380 mesaje
- din 12 Sep 2015
- Astra 2005 Z16XEP
- Prahova
Georgius
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2015
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
Intr-adevar sunetul este de la clapeta de directionare a aerului. Aceasta este situata in dreapta pedalei de acceleratie un pic mai sus. Acolo ai sa vezi o roata dintata ( pinion) de plastic, iar pe toata circumferinta pinionului ai sa vezi niste canale asemanatoare cu un "melc". Problema este ca vaselina de pe acele canale in timp se intareste (mai ales la frig) ramand fara ungere scotand acel sunet. In final uzura se va mari iar selectarea directionarii aerului va fi imposibila necesitand inlocuirea ansablului.
Ca si solutie ar fi curatare vaselinei si aplicarea alteia noi . Preferabil una pentru plastic dar merge si aia "de tractor" cu conditia sa fie oarecum moale. Dupa ungere se fac cateva curse complete a motorasului,
P.S. Vezi daca-l f,,uti des asa cand caraie la un moment dat alimentarea motorasului va fi oprita datorita suprasarcinei si ciuciu directionare aer pana la urmatoarea punere de contact.
P.S. 2 Problema asta este una "generica" la Opel pe langa altele...
Ca si solutie ar fi curatare vaselinei si aplicarea alteia noi . Preferabil una pentru plastic dar merge si aia "de tractor" cu conditia sa fie oarecum moale. Dupa ungere se fac cateva curse complete a motorasului,
P.S. Vezi daca-l f,,uti des asa cand caraie la un moment dat alimentarea motorasului va fi oprita datorita suprasarcinei si ciuciu directionare aer pana la urmatoarea punere de contact.
P.S. 2 Problema asta este una "generica" la Opel pe langa altele...