![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
- musat_ovidiu2009
- OP
- 2 mesaje
- din 05 Sep 2015
- Insignia 2012
- Anglia
musat_ovidiu2009
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2015
- Mesaj Privat
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
- clau70
- *****
- 3,336 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,336
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- musat_ovidiu2009
- OP
- 2 mesaje
- din 05 Sep 2015
- Insignia 2012
- Anglia
musat_ovidiu2009
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2015
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,336 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,336
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Acum depinde si ce au verificat cei din reprezentanta. Au masurat presiunea uleiului cu motorul cald cu un manometru? Daca da, ce presiuni au citit? Trebuie sa fie >1 bar la ralanti si >4 bari la 4000rpm. Daca nu e asa, e o problema pe circuitul de ungere sau uzura in lagare/cuzineti. Cand au schimbat pompa, au schimbat si semeringul (o-ring) dintre pompa si sorb, au dat jos un capac de la palier sau de la biela sa vada in ce stare sunt cuzinetii?
Alta posibilitate e ca senzorul (switch-ul) de presiune sa fie defect.
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- baxt
- **
- 133 mesaje
- din 21 Aug 2015
- Insignia 2010
- Arges
baxt
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2015
- Mesaj Privat
- danielsabine
- **
- 105 mesaje
- din 16 Feb 2012
- Insignia 2008 A20DTJ
- Alta tara
danielsabine
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2008 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2012
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- vsc84
- **
- 107 mesaje
- din 17 Mai 2014
- Insignia 2009
- Bucuresti
vsc84
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2014
- Mesaj Privat
Cum e mai bine de verificat presiune uleiulului, clasic sau direct la piston? Sa detaliez putin,de dimineata la pornire la rece, mi-a aparut mesajul cu presiunea scazuta ulei timp de 3 sec, e cam a treia oara când îmi apare in ultima luna. Am programare pt joi la eds sa ii schimb oringul de la pompa de ulei, as vrea sa ii fac o verificare a presiunii pana atunci, am sunat la revizieopel si mi-au recomandat sa-i fac verificarea direct la piston, ca cea clasicã nu ar fii la fel de precisã! Schimbul de ulei si filtrele sunt schimbate recent, am ulei Motul!
Cum ma sfãtuiți sa procedez?
- Buzatu Geo
- *
- 10 mesaje
- din 16 Nov 2015
- Insignia 2010 A20DTH
- Iasi
Buzatu Geo
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2015
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- David_Andrei
- **
- 380 mesaje
- din 19 Apr 2012
- Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Bucuresti
David_Andrei
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2012
- Mesaj Privat
si de ce ma rog la fostul meu h z19dt, acum in posesia colegului mad2maxx am folosit numai gm pt filtru de particule si schimbat la max. 12k km si nu am avut probleme? Si nu consuma gram de ulei? Si nu am anulat nici egr nici DPF? mari dileme
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- David_Andrei
- **
- 380 mesaje
- din 19 Apr 2012
- Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Bucuresti
David_Andrei
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2012
- Mesaj Privat
- Florin Insignia
- **
- 392 mesaje
- din 16 Mar 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Maramures
Florin Insignia
- Mesaje scrise: 392
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2013
- Mesaj Privat
"Pot sa zic ca este pentru prima data cand chiar am vazut cat de mult conteaza un ulei, dupa achizitionarea masinii am pus la primul schimb liqui moly top tec 4600, si am facut vreo 13000 km cu el in mai putin de un an, majoritatea km extern, dupa aceea nu stiu cum mi-a debitat mintea sa pun totusi Gm, ca am zis ca daca ei il recomanda nu poate fi asa rau, dar dupa vreo 3000 km masina a inceput sa cam scoata fum, nu fum de ala albastrui de ulei, ci fum negru de funingine mai ales daca o acceleram mai brusc, lucru care cu celalalt ulei nu mi s-a mai intamplat niciodata, dar am zis ca nu poate fi de la ulei si am verificat furtune si toate cele si masina nu avea nimic. M-am decis totusi sa schimb din nou uleiul GM desi nu aveam numai vreo 5000 km si am pus Valvoline 5w30 si s-a simtit diferenta la sunetul motorului de la prima pornire, cu fumul abia acum si-a revenit la normal si nu mai scoate deloc dar am facut vreo 2000 km cu uleiul nou, timp in care inca mai scotea, dar nu asa tare ca si inainte cu GM. Asa ca va recomand cu caldura sa nu mai utilizatinacest ulei 😱 "
- Negreanu
- ***
- 940 mesaje
- din 07 Mai 2010
- Vectra 2004 Z19DT
- Olt
Negreanu
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2010
- Mesaj Privat
- dumitrurazvancosmin
- *
- 13 mesaje
- din 13 Oct 2015
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
dumitrurazvancosmin
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2015
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- deleted-79463
- **
- 323 mesaje
- din 31 Oct 2012
deleted-79463
- Mesaje scrise: 323
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2012
- Mesaj Privat
- vsc84
- **
- 107 mesaje
- din 17 Mai 2014
- Insignia 2009
- Bucuresti
vsc84
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2014
- Mesaj Privat
Salut!
Eu am avut avut recent aceleasi problema,in aceleasi conditii ca la tine,acelasi motor si an fabricatie, i-am schimbat oringul luna trecuta, si de atunci nu mi-a mai aparut mesajul, cei drept nu am mai lasat masina sa stationeze 2 zile! La mine aparuse de 2-3 ori in intervalul de cateva luni.