- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- cornel_ionut
- **
- 107 mesaje
- din 01 Apr 2015
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
cornel_ionut
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- cornel_ionut
- **
- 107 mesaje
- din 01 Apr 2015
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
cornel_ionut
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
@dan cuciureanu: va multumesc pe aceasta cale atat dumneavoastra cat si celor ce isi aduc contributia la rezolvarea diverselor probleme.
sincer,am cautat n variante:"timonerie,timonerie m32" dar fara un rezultat care sa ma ajute in rezolvarea problemei.am gasit tutorialele dumneavoastra de la Agila,Corsa dar nu se potrivesc la cutia m32. in fine...
am desfacut carpeala ,am sters vasilina ce o pusesem pt gresare prin vara si am tras o poza.intr-adevar,nuca este crapata.
nu intuiesc montajul,banuiesc ca este prin presare, deoarece nu imi pot da seama unde vine siguranta,daca exista.
"abuzez" de bunavointa dumneavoastra,rugandu-va sa ma ajutati cu metoda "neortodoxa" fie aici,fie prin pm .
in acest moment exclud cumpararea cablurilor "pt ca bani multi"(400 lei cablurile si 150-200 lei montaj) iar sarbatorile se apropie..
sincer,am cautat n variante:"timonerie,timonerie m32" dar fara un rezultat care sa ma ajute in rezolvarea problemei.am gasit tutorialele dumneavoastra de la Agila,Corsa dar nu se potrivesc la cutia m32. in fine...
am desfacut carpeala ,am sters vasilina ce o pusesem pt gresare prin vara si am tras o poza.intr-adevar,nuca este crapata.
nu intuiesc montajul,banuiesc ca este prin presare, deoarece nu imi pot da seama unde vine siguranta,daca exista.
"abuzez" de bunavointa dumneavoastra,rugandu-va sa ma ajutati cu metoda "neortodoxa" fie aici,fie prin pm .
in acest moment exclud cumpararea cablurilor "pt ca bani multi"(400 lei cablurile si 150-200 lei montaj) iar sarbatorile se apropie..
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- cornel_ionut
- **
- 107 mesaje
- din 01 Apr 2015
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
cornel_ionut
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Leaga cu sarma, pune si sireturi (de la papuci) ca soriceii devin casanti pe vremea asta.
Cu porcul si carnatii nu glumesc, strange banii si mai lasa drumurile ca nu e de gluma, nu poti schimba viteza si intra altul in tine. Daca se face expertiza corecta pe tine te scoate vinovat.
Faci programare (vezi publicitate) la eduard_33 sau maiandrei ca au mecanici mai priceputi, e ceva de munca la inlocuire plus reglare.
Cu porcul si carnatii nu glumesc, strange banii si mai lasa drumurile ca nu e de gluma, nu poti schimba viteza si intra altul in tine. Daca se face expertiza corecta pe tine te scoate vinovat.
Faci programare (vezi publicitate) la eduard_33 sau maiandrei ca au mecanici mai priceputi, e ceva de munca la inlocuire plus reglare.
- cornel_ionut
- **
- 107 mesaje
- din 01 Apr 2015
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
cornel_ionut
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
- deleted-137612
- *
- 16 mesaje
- din 26 Sep 2019
deleted-137612
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2019
- Mesaj Privat
Salutare,sper sa nu se supere catalin_ionut ca folosesc pozele lui,dar nu am gasit alte poze cu piesa care ma intereseaza.Problema mea este ca piesa aceea alba de plastic care este prinsa de cablu,se misca foarte mult de partea in care intra boltul de pe cutie.Din aceasta cauza ar putea exista posibilitatea sa intra mai greu doar in a2a si a3a? Se aude asa ca o trosnitura.
[/quote]
[/quote]
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- deleted-137612
- *
- 16 mesaje
- din 26 Sep 2019
deleted-137612
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2019
- Mesaj Privat
Daca nu schimb repede din a2a in a3a,si bag usor,nu face nimic,nici o caraiala.O sa incerc sa blochez plasticele alea si sa vad cum merge,poate o fi si dereglata timoneria.Cu schimbatorul in punctul mort,gaura de blocat cautatorul,nu pica gaura la gaura.(am vazut pe aici ca se blocheaza cu un spiral cautatorul,si se fac niste reglaje pe langa nuca schimbatoruluu).
- black_soulwhite
- ***
- 530 mesaje
- din 19 Aug 2019
- Astra 2006 Z19 DTL
- Iasi
black_soulwhite
- Mesaje scrise: 530
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z19 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2019
- Mesaj Privat
Misca de bucsa aia alba in nuca si vezi daca ai joc maricel...sunt 2 la numar logic.Pauza eu las din 1 in 2 pentru ca ar fi treapta scurta , in rest trag normal pentru ca de la 2 in sus treptele sunt lungi si au pauze intre ele , adica trec prin punctul mort.Incearca curatare timonerie si reglaj , iar daca nu ai rezultate ai sa te legi de cutie.In mod normal , in acele bucse ar trebui sa ai joc ca de pivot mai lejer...daca lagareste sunt acele bucse din teflon roase din cauza lipsei ungerii si fara inlocuire nu vad alta rezolvare.Nu trage la japca pentru ca daca caraie , ai sa duci sincroanele.
- deleted-137612
- *
- 16 mesaje
- din 26 Sep 2019
deleted-137612
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2019
- Mesaj Privat
- black_soulwhite
- ***
- 530 mesaje
- din 19 Aug 2019
- Astra 2006 Z19 DTL
- Iasi
black_soulwhite
- Mesaje scrise: 530
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z19 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2019
- Mesaj Privat
Am desfacut si nuca interioara asa informativ si pentru sufletul meu , si se pare ca pentru 1.9 cdti nu exista chit de reparatie pentru cutia cu r sub viteza 1(raman fan vw fara sa vreau...).Chitul de reparatie se potriveste doar pentru cele care au r unde este treapta 6.Pun si 2 poze informative poate ajuta si pe altii. Sa nu se inteleaga gresit , problema este iarna nu i ca vara...din ciclul ulei rece , plus ulei vechi de 230 k km ✌...
- claudiu_ss
- **
- 74 mesaje
- din 13 Nov 2010
- Astra 2007 1.9dt
- Alba
claudiu_ss
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2007 1.9dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2010
- Mesaj Privat
- FBogdan
- **
- 487 mesaje
- din 28 Jul 2010
- Zafira 2006 Z20LER
- Bucuresti
FBogdan
- Mesaje scrise: 487
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2006 Z20LER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2010
- Mesaj Privat
Salut!
Problema și la mine din cauza cablurilor de timonerie.
Cablurile sunt noi, montate la EDS, insa încã de la prima pornire dupã montaj, am observat ca îmi vibreazã accentuat schimbatorul în treapta 3.
Menționez ca nu vibra absolut deloc cu cablurile vechi.
EDS nu a dorit sa re-verifice montajul sau sa încerce o reglare a cablurilor, sugerând cã are cutia probleme, cã sã fac schimb de ulei întâi și dacã nu se rezolva trebuie reparata cutia.
În fine, am dat de un tip isteț care a rezolvat temporar problema, trãgând pe la motor de cabluri și astfel intinzandu-le bine la partea de schimbator, nu a mai vibrat vreo 2 zile, apoi vibrația a revenit. Mi-am explicat singur fenomenul, prin faptul ca unul sau ambele cabluri s-au re-asezat în poziția proasta în care vibreazã.
Studiind puțin problema pe la schimbator, am observat ca vibrația vine practic din bucsa care sta ridicata sus când e schimbatorul în treapta 3, acolo este jocul și acolo apar vibrațiile. Dacã țin ușor apãsat pe bucsa sau pe corpul de plastic de care vine prinsa, vibrația dispare complet.
Acum, nu știu cum sã fac sã improvizez ceva care ori sã-mi ținã cablurile mai întinse, ori sã ținã puțin presatã în jos zona care genereazã vibrația.
Ma gândesc sa masor și sã decupez o bucatã de cauciuc, sã o prind cumva sus pe bucsa care sã nu-i permitã sã mai urce asa mult în sus, dar e o matzocarie ce am eu un cap, e imposibil sã nu existe un reglaj ceva sau o metoda de a ține cablurile întinse.
Apelez la experiența voastrã, poate reușesc sã rezolv problema.
Mersi!
Problema și la mine din cauza cablurilor de timonerie.
Cablurile sunt noi, montate la EDS, insa încã de la prima pornire dupã montaj, am observat ca îmi vibreazã accentuat schimbatorul în treapta 3.
Menționez ca nu vibra absolut deloc cu cablurile vechi.
EDS nu a dorit sa re-verifice montajul sau sa încerce o reglare a cablurilor, sugerând cã are cutia probleme, cã sã fac schimb de ulei întâi și dacã nu se rezolva trebuie reparata cutia.
În fine, am dat de un tip isteț care a rezolvat temporar problema, trãgând pe la motor de cabluri și astfel intinzandu-le bine la partea de schimbator, nu a mai vibrat vreo 2 zile, apoi vibrația a revenit. Mi-am explicat singur fenomenul, prin faptul ca unul sau ambele cabluri s-au re-asezat în poziția proasta în care vibreazã.
Studiind puțin problema pe la schimbator, am observat ca vibrația vine practic din bucsa care sta ridicata sus când e schimbatorul în treapta 3, acolo este jocul și acolo apar vibrațiile. Dacã țin ușor apãsat pe bucsa sau pe corpul de plastic de care vine prinsa, vibrația dispare complet.
Acum, nu știu cum sã fac sã improvizez ceva care ori sã-mi ținã cablurile mai întinse, ori sã ținã puțin presatã în jos zona care genereazã vibrația.
Ma gândesc sa masor și sã decupez o bucatã de cauciuc, sã o prind cumva sus pe bucsa care sã nu-i permitã sã mai urce asa mult în sus, dar e o matzocarie ce am eu un cap, e imposibil sã nu existe un reglaj ceva sau o metoda de a ține cablurile întinse.
Apelez la experiența voastrã, poate reușesc sã rezolv problema.
Mersi!