cipriancv- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2015
- Mesaj Privat
salutare.
Ma poate lamuri si pe mine cineva:
Am urmatoarea problema la schimbarea treptelor am observat acest lucru in oras.
La schimbarea treptelor de viteza turatia ramane undeva in jur de 1500 sau chiar mai sus pentru un timp(cateva sec.) la schimbarea treptei de viteza. Specific ca am masina de cateva luni si nu am observat acest lucru pana acum.
Acest lucru se intampla daca nu schimb rapid si tin ambreajul calcat. Daca schimb rapid(normal ) nu are timp sa scada turatia. Este normal?
Este vb. despre o Insignia 2.0DTH 2010.
Multumesc
Ma poate lamuri si pe mine cineva:
Am urmatoarea problema la schimbarea treptelor am observat acest lucru in oras.
La schimbarea treptelor de viteza turatia ramane undeva in jur de 1500 sau chiar mai sus pentru un timp(cateva sec.) la schimbarea treptei de viteza. Specific ca am masina de cateva luni si nu am observat acest lucru pana acum.
Acest lucru se intampla daca nu schimb rapid si tin ambreajul calcat. Daca schimb rapid(normal ) nu are timp sa scada turatia. Este normal?
Este vb. despre o Insignia 2.0DTH 2010.
Multumesc
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
cipriancv- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2015
- Mesaj Privat
- Sorin_im
- **
- 333 mesaje
- din 29 Mai 2015
- Insignia OPC 2009 A28NER
- Timis
Sorin_im
- Mesaje scrise: 333
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia OPC 2009 A28NER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2015
- Mesaj Privat
cipriancv a scris:salutare.
Ma poate lamuri si pe mine cineva:
Am urmatoarea problema la schimbarea treptelor am observat acest lucru in oras.
La schimbarea treptelor de viteza turatia ramane undeva in jur de 1500 sau chiar mai sus pentru un timp(cateva sec.) la schimbarea treptei de viteza. Specific ca am masina de cateva luni si nu am observat acest lucru pana acum.
Acest lucru se intampla daca nu schimb rapid si tin ambreajul calcat. Daca schimb rapid(normal ) nu are timp sa scada turatia. Este normal?
Este vb. despre o Insignia 2.0DTH 2010.
Multumesc
Ma poate lamuri si pe mine cineva:
Am urmatoarea problema la schimbarea treptelor am observat acest lucru in oras.
La schimbarea treptelor de viteza turatia ramane undeva in jur de 1500 sau chiar mai sus pentru un timp(cateva sec.) la schimbarea treptei de viteza. Specific ca am masina de cateva luni si nu am observat acest lucru pana acum.
Acest lucru se intampla daca nu schimb rapid si tin ambreajul calcat. Daca schimb rapid(normal ) nu are timp sa scada turatia. Este normal?
Este vb. despre o Insignia 2.0DTH 2010.
Multumesc
Cum sa schimbi treptele de viteza la 1500 rpm ? Mergi cu ea subturata si o distrugi ! Vitezele se schimba cursiv, fara sa bruschezi levierul de comanda...nu te grabeste nimeni si nici nu iti masoara nimeni timpul ! Este firesc sa scada turatia motorului cand treci intr-o treapta de viteza superioara ( asta, daca nu ramai cu piciorul pe ambreaj in timp ce calci acceleratia....caz in care vei ramane fara disc si placa in scurt timp)
Stai mai putin cu ochii pe instrumentele de bord, da muzica mai incet, asculta motorul si iti vei da seama cand este momentul sa schimbi vitezele (la un stil de condus relaxat, la 2500 rpm, e ok). Masina se simte ! Joaca-te cu ea, bucura-te de ce poate sa-ti ofere si nu te stresa....lasa motorul "sa cante"! Ti-ai cumparat masina, nu o sursa de stres!
- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
cipriancv- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2015
- Mesaj Privat
Salutare
Daca citeati cu atentie poate observati( intelegeati) ca nu schimb la 1500rpm ci ca ramane pentru un scurt timp la aceasta turatie. Am observat acest lucru in oras unde in timp ce schimbam de la 2500-3000 am fost nevoit sa franez din cauza traficului din fata. De obicei nu schimb sub 2500-3000in treptele 2-4 dupa ce se incalzeste motorul si sub 2500 cand este rece. De obicei nu frec cutia sau ambreiajul inutil.
Multumesc pentru ca ma invatati si pe mine ca scade turatia la schimbarea superioara a treptelor de viteza😄!
Alceva intrebam.
Multumesc
Daca citeati cu atentie poate observati( intelegeati) ca nu schimb la 1500rpm ci ca ramane pentru un scurt timp la aceasta turatie. Am observat acest lucru in oras unde in timp ce schimbam de la 2500-3000 am fost nevoit sa franez din cauza traficului din fata. De obicei nu schimb sub 2500-3000in treptele 2-4 dupa ce se incalzeste motorul si sub 2500 cand este rece. De obicei nu frec cutia sau ambreiajul inutil.
Multumesc pentru ca ma invatati si pe mine ca scade turatia la schimbarea superioara a treptelor de viteza😄!
Alceva intrebam.
Multumesc
cipriancv- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2015
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
E normal sa se intample asa... cand schimbi dintr-o treapta inferioara in una superioara turatia motorului "cade" pe turatia corespunzatoare urmatoarei trepte pentru a proteja transmisia si a face selectarea treptei mai usoara... asa e softul (asta in cazul in care schimbarea de viteza se realizeaza mai lent... daca o realizezi rapid nu mai are timp sa cada turatia).
Ca sa pici la 1500rpm in tr2 trebuie ca in tr1 sa ajungi la 2900rpm, iar tr2 trebuie sa o duci la 2500rpm ca sa cazi la 1500rpm in tr3 samd (conform rapoartelor de transmisie din cutie)... asta la diesel 2.0 cu F40.
Ca sa pici la 1500rpm in tr2 trebuie ca in tr1 sa ajungi la 2900rpm, iar tr2 trebuie sa o duci la 2500rpm ca sa cazi la 1500rpm in tr3 samd (conform rapoartelor de transmisie din cutie)... asta la diesel 2.0 cu F40.
cipriancv- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2015
- Mesaj Privat
- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
cipriancv- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2015
- Mesaj Privat