Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem răcire
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 761
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Colegul ccostras ce ai mai rezolvat cu tipul ãla,tony ? Ti.a facut sudura in plastic sau aluminiu ?
Skip ads

  • tomyk

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 zx16e
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Sunt chiar asa proaste radiatoarele nissens sau ava? Merita sa iau un radiator de la dezmembrari caruia nu ii stiu istoricul, (daca a fost lipit, sudat) decat unul nou care din pacate e... made in china, lucru' cu care nu am nimic, doar ca China in industria auto lasa de dorit.
Va multumesc pt pareri, cu toate ca a trecut ceva timp de cand a mai scris cineva pe aici.
  • atari.vectraA

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1990 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Iertatima dak supar pe cineva, si eu am incercat diverse solutii pt radiator, si improvizatii, insa tot ce am reusit a fost sa cheltui bani de doua ori. Mai bine faceti ca la carte, pare scump dar e mai economic, nu de alta dar prea putine improvizatii tin, si de altfel hai sa recunoastem opelul e masina relativ ieftin de intretinut.
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pentru Otomega25 - Am rezolvat-o... In sensul in care mi-a lipit in plastic, mi s-a desfacut in 2 sapatamani, mi-a cerut o groaza de bani pentru o reparatie de rahat si a durat 6 luni pana l-am fortat sa imi plateasca de doua ori cat i-am platit pe reparatie. Am cumparat un radiator original si e totul ok.

O parere personala - pentru Tomyk - Merita un second cu o firma buna de radiatoare - se poate verifica usor la o firma de radiatoare, iti baga aer sub presiune in el si il scufunda in apa, nu te costa mai mult de 10 lei verificare. Un radiator de calitate va raci mult mai bine...
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 761
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Eu l.am facut la tony pana la urma , in aluminiu dar nu a mai nimerit ghidajele pt montare 1-2 conducte. P?ana la urma l.am montat dar mai greu. Am 6 luni aprox. Si nu am probleme. Se incalzrste mai repede acum. Fata de capetele de plastic cum erau
  • ramirez cm

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Va rog, am nevoie de un sfat, o parere: masina Opel Astra F, motor C18 NZ.
Radiatorul mi s-a spart, motiv pt care l-am inlocuit. Desi parea a fi identic, am constatat ca mufa electroventilatorului nu se potriveste, motiv pentru care am schimbat electroventilatorul si senzorul, punandu-le pe cele care le aveam pe radiatorul meu.
Intrebare: de ce nu mai imi indica temperatura la bord, cu toate ca eu am inlocuit fizic doar radiatorul? Fac precizarea ca desi, nu-mi indica la bord, electroventilatorul porneste la ? grade. Va multumesc, sper ca am postat unde trebuie, eu intuiesc ca este o problema de natura electrica.
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Probabil ti-a sarit "papucul"de pe senzorul temperatura cand ai lucrat prin zona aia.Senzorul este chiar langa corpul termostatului,de unde pleaca furtunul ala mai gros de la motor spre radiator.Senzorul(sonda) aia n-are nici o legatura cu pornirea ventilatoarelor,da numai semnal catre instrumente.(ceasuri bord)
  • ramirez cm

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns, Micky001, intradevar asta era problema. Am verificat acel papuc, l-am curatat, si acum imi indica temperatura la bord.
  • nicu1108

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Salutare! Astazi parcam masina ''cu fata'' intr-o parcare , neatent am lovit pordura...cand am oprit masina am observat ca imi curgea apa din radiator ...in circa 30 de secunde a curs toata apa..Intrebarea mea este daca este posibil sa fi spart radiatorul sau vre-un furtun pt ca bara masini nu prezina nici un fel de zgarieturi sau alte semne ? Multumesc (masina am last-o la locul faptei ) ce risc daca o sa merg cu ea asa 2 km?
  • ifrimg

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Cu poxilina nu merge pe plastic?
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Deobicei la "suturi",se crapa in zona pinilor de fixare/ghid.Poxilina este o solutie de moment,in timp crapa datorita schimburilor termice,variatii bruste repetate.Singura solutie viabila in repararea capacelor ramane lipitura "la cald",ori,cea mai buna,schimbarea radiatorului in sine...
  • moisei catalin

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salut.
De doua zile am observat pe asfalt pata de antigel.
Eu am facut schimbul de antigel in urma cu o saptamana.
Am crezut ca nu am strans bine busonul de golire de la radiator.
Dupa ce am analizat mai bine am vazut cum curge in coltul de sus unde sunt imbinate radiatoarele.
Cum pot repara radiatorul provizoriu si daca il pot demonta eu fara sa dau jos radiatorul de clima.
Am atasat cateva poze.
Bafta.

  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Salutari! Moisei catalin, ce ai mai rezolvat, ca identic e si la mine Sad al meu pierdea si anul trecut si am pus o sticluta mica de lichid pt astupare fisuri si a tinut pana acum 2 sapt. Deci 1 an jumatate a tinut o reparatie provizorie cu solutia aia de 18-20 lei parca.. Am cautat radiatoare noi si cel mai ieftin ar fi 150 iar mai bunicel peste 200-250... Trebuie sa ma documentez sau sa masor exact ce am pe masina ca sa se potriveasca in cazul inlocuirii, iar in cazul lipirii nu stiu ce sa zic... Sad astept raspunsuri, multumesc! Sanatate!
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Parerea mea ar fi sa te orientezi spre unul nou.
- de la dezmembrari nu sti ce iei (depuneri, pori, cleme prindere obosite )
- lipiturile raman tot carpeli si te lasa fix cand esti cel mai departe de casa
- solutii minune rezolva problema temporar dar asa cum se depun in zona sparturii, la fel se depun pe toata instalatia, in special in zonele stramte (vezi caloriferul incalzire habitaclu)

Si acum e putin decembrie dar nu mai e mult pana la canicula verii unde un motor sufera cu un sistem racire carpit si colmatat.
  • moisei catalin

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salut @mihaidarie.
Eu am rezolvat cu poxipol.
Provizoriu pana in primavara cand am sa iau unul nou.
Cum am procedat:
Scos atigelul, demontat ventilatorul, dupa aceea radiatorul de racire, cel de AC ramane pe masina.
Am spalat interior exterior radiatorul si dupa ce s-a uscat am scos 4-5 randuri din faguri cu un cutter.
Am degresat zona cu alcool si aplicat poxipol in mai multe straturi.
De o luna si jumatate nu mai curge, sper sa tina pana cumpar un radiator nou.
Sunt de aceeasi parere cu @aries.
Am atasat si cateva poze.
Bafta.


  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Am cautat de atunci si am gasit Nissens cu 208+15 transport,iar maine vine curierul. Voi incerca sa il inlocuiesc singur. Trebuie rampa sau un gol dedesubt, ca parca pe jos se scoate, desi la zafira e f mult loc intre motor si ventilator. Timp imi trebuie Sad ca sunt sigur ca voi reusi. Multumesc, Sanatate!
  • moisei catalin

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salut.
Radiatorul se scoate pe deasupra.
Dai ventilatorul si dupa aceea radiatorul.
Eu am folosit un butuc(capra) pe o singura parte, nu am avut nevoie de rampa sau groapa.
Timp de lucru: maxim o ora lejer.
Bafta.
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Am reusit singur, maxim o ora. Se desface radiator ac, se demonteaza ventilator din interior si se lasa liber ca si radiatorul ac, apoi se desfac cele 2 cleme U intors din stanga si din dreapta. Antigelul se goleste inainte pe la robinet, furtunele se scot de pe radiator. Radiatorul iese pe sus. Cu alta ocazie mai detaliat. Bafta!
  • florinro

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Salutare! Am și eu o întrebare :
Ca sa scot radiatorul de antigel, trebuie sa scot obligat și cel de ac și intercoolerul? E vb de un astra g diesel, cod motor Z17DTL. N-aș vrea sa golesc instalația de freon dacã nu e neapãrat necesar...
Si inca ceva, radiator am gãsit la 200 lei nou (ava), sa cumpãr nou dar neoriginal sau de la dezmembrãri original? La service îmi cere pe manopera 300 de lei. Mi se pare exagerat de scump. În plus mi-au spus ca ei dau jos și radiatorul de ac. Deci încã 150 ca sa bag freon....
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
@florinro
1- din ce tin minte si la alte motorizari de astra G, celel 2 radiatoare vin jos impreuna, deoarece au niste suporti comuni
2- nou, nu din dezmembrari. Nu am auzit de Ava, insa din ce stiu Nissens sunt de asemenea la pret decent si ok ca si calitate
3- ce fac de 300 RON? doar schimba radiatorul? Daca da, intr-adevar, e cam mult...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem răcire

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR