Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
Nu stiu mai baieti, pe mine discutia ma depaseste total si sincer, chiar daca am citit totul pe silabe simt ca nu ma ajuta cu nimic. Nah, poate pe altii.
Stiu insa un lucru - pana derulez o pagina de sus pana jos pe telefon , IMI LUATI 1% DIN BATERIE !
Mai pe concret se poate ceva ? Si mai pe intelesul meu va rog.
Multumesc !
Stiu insa un lucru - pana derulez o pagina de sus pana jos pe telefon , IMI LUATI 1% DIN BATERIE !
Mai pe concret se poate ceva ? Si mai pe intelesul meu va rog.
Multumesc !
- turmol
- **
- 270 mesaje
- din 24 Feb 2015
- Bucuresti
turmol
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
Poate ar fi cazul sa incetati cu contrele. #Aries are perfecta dreptate (in opinia mea).
PS Mi-a "placut" tonul superior cu care d-l NANO indica studierea cartii lui Grunwald (postul din 03 Dec, 2015 2:16 pm) aparuta acum cca 45 de ani. Nici macar atunci nu era "biblia" in domeniu si oricum ma gandesc ca lucrurile au mai evoluat.
PS Mi-a "placut" tonul superior cu care d-l NANO indica studierea cartii lui Grunwald (postul din 03 Dec, 2015 2:16 pm) aparuta acum cca 45 de ani. Nici macar atunci nu era "biblia" in domeniu si oricum ma gandesc ca lucrurile au mai evoluat.
- mihaidarie
- ***
- 525 mesaje
- din 17 Feb 2013
- Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
- Bucuresti
mihaidarie
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2013
- Mesaj Privat
Asa e, discutia a deviat putin. La inceput era vb de aditivi adaugati acasa(home made ) si s-a ajuns la laboratoare si etc. Raspunsul ar fi simplu daca fiecare, care a folosit, ar exprima experienta sa buna/rea aici. Ce a pus,cand,cat,cum,s.a.m.d. Lasati copy-paste ca nu ajuta prea mult, mai ales pe cine nu cunoaste chimie si mecanica
Si ca sa raspund si eu topic-ului, nu as folosi decat ulei de motor cum scrie in manualul masinii, doar ca l-as schimba mai devreme fata de nemti .
Sanatate si Sarbatori Fericite !
Si ca sa raspund si eu topic-ului, nu as folosi decat ulei de motor cum scrie in manualul masinii, doar ca l-as schimba mai devreme fata de nemti .
Sanatate si Sarbatori Fericite !
DAN NANO- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2013
- Mesaj Privat
repet nu-s opelvn : DEFINITIE : Un compus organic este un compus chimic a cãrui moleculã conþine atomi de carbon. Wikipedia
citeste tot in wikipedia si ai sa vezi ca spune la un moment dat ca are carbon in compozitie deci .... . "Molybdenite ore is processed byflotation to give relatively pure MoS2, the main contaminant being carbon.(este o discutie aici dar daca are carbon e organic asa e in chimie ): "Few-Layer MoS2–Organic Thin-Film Hybrid Complementary Inverter Pixel Fabricated on a Glass Substrate sau : Nanocomposites based on molybdenum disulfide (MoS2 ) and different carbon modifications are intensively investigated in several areas of applications..
Deci acolo in tabel este Mo- Trimer NU MOS2
Corect - sa trecem la lucruri mai concrete :
testul ala de uzura e facut de cine ? Ai sa vezi ca toate uleiurile pe care le consulti arta ca fiecare in parte e cel mai bun . daca iti atat teste Petro- Canada cazi jos da is facute de ei
apoi :
o lucrare care arata ca uleiul la motoarele moderne trece pentru perioade scurte de 350 grade celsius ( Keith Howard – technical manager at engine oils group at Lubrizol Ltd )
http://gf-6.com/site... Big Hurdle.pdf
MOS2 oxideaza ti-am date si nu e vina mea ca nu citesti si este higroscopic absoarbe umiditate si isi piede calitatile de frecare ! am dat asta de 7 ori
ACEL MILLERS NU FOLOSESTE WS2 NUMAI ULEIUL MILLERS UNDE APARE DENUMIREA DE NANODRIVE FOLOSESTE IF-WS2 si sa presupunem, ca ar folosi ce nevoie ar avea acest ulei de o temp. mai scazuta in tarile calde . la noi ro gasim si uleiuri cu alte date . Nu ws2 ii scade temp de congelare .
Testele 360 IP au fost publicate in 2014 au folosit noma de testare din 2005 . in anii 90 nu exista IF - WS2 . de ce nu este acceptat de ind . ca vad ca e acceptat si se vinde la greu in industrie . ( de la eoliene la prelucrari mecanice )
da hai sa trecem pe concret OK
daca lauzi un ulei ca sa lauda singur cum face amsoilul ce sa zic . asa stiu si eu un ulei de prin canada mult superior la temp. scazute pretul 120 lei la 5w-30 . .
http://performanceracingoil...ty_case_study.pdf
http://www.nanotechnologie....ve_Motorsport.pdf aici ai asa : grosimea filmullui de ulei functie de temperatura la un ulei fara IF-WS2 si apoi grosimea filmului de ulei functie de temperatura la un ulei cu IF-WS2
in primul caz : ( fara nano ) ex . la temp 90 - 100 grade grosimea filmului este de 35 % si coef de frecare 0,151
( cu nano ) ex la temp 90 - 100 grade --------------------------- de 99 % si coef de frecare 0, 090
sau alt ulei :
http://www.lubchem.co.kr/do.../enq/eq_ENadd.pdf
Nota MO - trimer in foloseste din cate stiu doar un tip de ulei Mobil MX trimer 15w-40 . de ce nu apare si la 5w-40 ?
citeste tot in wikipedia si ai sa vezi ca spune la un moment dat ca are carbon in compozitie deci .... . "Molybdenite ore is processed byflotation to give relatively pure MoS2, the main contaminant being carbon.(este o discutie aici dar daca are carbon e organic asa e in chimie ): "Few-Layer MoS2–Organic Thin-Film Hybrid Complementary Inverter Pixel Fabricated on a Glass Substrate sau : Nanocomposites based on molybdenum disulfide (MoS2 ) and different carbon modifications are intensively investigated in several areas of applications..
Deci acolo in tabel este Mo- Trimer NU MOS2
Corect - sa trecem la lucruri mai concrete :
testul ala de uzura e facut de cine ? Ai sa vezi ca toate uleiurile pe care le consulti arta ca fiecare in parte e cel mai bun . daca iti atat teste Petro- Canada cazi jos da is facute de ei
apoi :
o lucrare care arata ca uleiul la motoarele moderne trece pentru perioade scurte de 350 grade celsius ( Keith Howard – technical manager at engine oils group at Lubrizol Ltd )
http://gf-6.com/site... Big Hurdle.pdf
MOS2 oxideaza ti-am date si nu e vina mea ca nu citesti si este higroscopic absoarbe umiditate si isi piede calitatile de frecare ! am dat asta de 7 ori
ACEL MILLERS NU FOLOSESTE WS2 NUMAI ULEIUL MILLERS UNDE APARE DENUMIREA DE NANODRIVE FOLOSESTE IF-WS2 si sa presupunem, ca ar folosi ce nevoie ar avea acest ulei de o temp. mai scazuta in tarile calde . la noi ro gasim si uleiuri cu alte date . Nu ws2 ii scade temp de congelare .
Testele 360 IP au fost publicate in 2014 au folosit noma de testare din 2005 . in anii 90 nu exista IF - WS2 . de ce nu este acceptat de ind . ca vad ca e acceptat si se vinde la greu in industrie . ( de la eoliene la prelucrari mecanice )
da hai sa trecem pe concret OK
daca lauzi un ulei ca sa lauda singur cum face amsoilul ce sa zic . asa stiu si eu un ulei de prin canada mult superior la temp. scazute pretul 120 lei la 5w-30 . .
http://performanceracingoil...ty_case_study.pdf
http://www.nanotechnologie....ve_Motorsport.pdf aici ai asa : grosimea filmullui de ulei functie de temperatura la un ulei fara IF-WS2 si apoi grosimea filmului de ulei functie de temperatura la un ulei cu IF-WS2
in primul caz : ( fara nano ) ex . la temp 90 - 100 grade grosimea filmului este de 35 % si coef de frecare 0,151
( cu nano ) ex la temp 90 - 100 grade --------------------------- de 99 % si coef de frecare 0, 090
sau alt ulei :
http://www.lubchem.co.kr/do.../enq/eq_ENadd.pdf
Nota MO - trimer in foloseste din cate stiu doar un tip de ulei Mobil MX trimer 15w-40 . de ce nu apare si la 5w-40 ?
DAN NANO- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2013
- Mesaj Privat
nu are nici o legatura cu subiectul da eu ma bucur ca a fost pe la noi
Teoria, calculul ºi construcþia motoarelor pentru automobile, Bucureºti, 1969 (ediþia I), 1980 (ediþia II); Grwmvald
Nu s-a schimbat nimic in proiectare . inca nu au aprut cursuri mai bune .
La 1 ianuarie 1973, Grunwald a devenit membru al organizaþiei „American Association for the Advancement of Science” din Statele Unite, din anul 1985 este membru al organizaþiei VDI-Verein Deutscher Ingenieure. Este prezent în volumul The international directory of distinguished leadership (Tenth Edition, 2001), editat de „The American Biographical Institute”.
În fine, ca o lucrare de sintezã în domeniul formãrii amestecului ºi arderii se constituie patentul nr. DE 196 45 913 C2 BR Deutschland 1996-1999, intitulat: Camerã de ardere cu vârtejuri opuse pentru motoarele cu ardere internã, elaborat în colaborare cu prof. dr. ing. D. Ueberschaer.
Nu o fi scris biblii da ce s-a gandit atunci acum de abia se pune in practica !
Teoria, calculul ºi construcþia motoarelor pentru automobile, Bucureºti, 1969 (ediþia I), 1980 (ediþia II); Grwmvald
Nu s-a schimbat nimic in proiectare . inca nu au aprut cursuri mai bune .
La 1 ianuarie 1973, Grunwald a devenit membru al organizaþiei „American Association for the Advancement of Science” din Statele Unite, din anul 1985 este membru al organizaþiei VDI-Verein Deutscher Ingenieure. Este prezent în volumul The international directory of distinguished leadership (Tenth Edition, 2001), editat de „The American Biographical Institute”.
În fine, ca o lucrare de sintezã în domeniul formãrii amestecului ºi arderii se constituie patentul nr. DE 196 45 913 C2 BR Deutschland 1996-1999, intitulat: Camerã de ardere cu vârtejuri opuse pentru motoarele cu ardere internã, elaborat în colaborare cu prof. dr. ing. D. Ueberschaer.
Nu o fi scris biblii da ce s-a gandit atunci acum de abia se pune in practica !
- turmol
- **
- 270 mesaje
- din 24 Feb 2015
- Bucuresti
turmol
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
DAN NANO- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2013
- Mesaj Privat
- turmol
- **
- 270 mesaje
- din 24 Feb 2015
- Bucuresti
turmol
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
Eu am pus aditivi la toate masinile anterioare (bisulfura de molibden), dar la ultima care este inca in rodaj nu (3600 km).
Poate cand o sa-i oboseasca motorul. Adica peste multi ani.
Consider ca uleiurile de calitate au cam tot ce le trebuie si aditivii atat de laudati mai mult strica la motoarele care sunt in parametri.
In cel mai bun caz se aplica efectul placebo.
In rest, marketing cat cuprinde. Nu vor cumpara produsul toti, dar vor fi destui care vor pune "boticul" si scopul va fi atins (adica targetul de vanzari).
Si sunt multi useri pe diverse forumuri care asta fac: reclama mascata la diverse produse minune.
Poate cand o sa-i oboseasca motorul. Adica peste multi ani.
Consider ca uleiurile de calitate au cam tot ce le trebuie si aditivii atat de laudati mai mult strica la motoarele care sunt in parametri.
In cel mai bun caz se aplica efectul placebo.
In rest, marketing cat cuprinde. Nu vor cumpara produsul toti, dar vor fi destui care vor pune "boticul" si scopul va fi atins (adica targetul de vanzari).
Si sunt multi useri pe diverse forumuri care asta fac: reclama mascata la diverse produse minune.
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Psu asta incerc sa spun. Un ulei de calitate are ce ii trebuie si nu are nevoie de nimic extra. Il schimbi la timp si aia e!
Opelvn, ne mutam pe privat daca vrei. Discutia a ajuns intr-un punct unde nu intereseaza pe nimeni.
P.S: Acel Millers este cu nanodrive, scrie pe bidon.
P.S2: Celalalt ulei e Fuchs Titan Gt1 5w30 Proflex. Teste facute la -27grade. Inchei aici.
Opelvn, ne mutam pe privat daca vrei. Discutia a ajuns intr-un punct unde nu intereseaza pe nimeni.
P.S: Acel Millers este cu nanodrive, scrie pe bidon.
P.S2: Celalalt ulei e Fuchs Titan Gt1 5w30 Proflex. Teste facute la -27grade. Inchei aici.
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Am vazut ca se foloseste copy-paste la greu pagini intregi teleportate aici fara sa fie trecute prin filtrul unor minime cunostinte despre ce se intampla in motoare,am inteles la valori adica teoretic stam bine....da practica ce zice?
Pai practica zice cam asa,producatorul de ulei testeaza si omologheaza un produs cu multe teste si tot felul de chestionare trimise pe la cei care stau toata ziua cu mainile in motoare,sa nu credeti ca vin cativa ingineri si inventeaza ei imediat un nanorahat care merge direct unde e buba.
MoS2 bisulfura de molibden e si in ulei si in aditivi se folosea de la inventarea motorului si aparitia speciei denumite mecanic,se punea pe piesele care riscau la pornire si pe timpul rodajului sa fie slab lubrefiate ,adica lagare,camasi cilindru,pinioane pompe,etc.Particulele astea superinteligente adera in zonele calde,adica unde sunt frecari mari,le-am gasit betonate pe lagarele axelor cu came,pe cuzineti,pe bolturi de biela,numai ca din greseala fiind calda zona se depun in timp si blocheaza in canalele din piston segmentii,asa reuseste si sa mareasca compresia in prima faza.Problema mare este ca inteligente cum sunt se tot depun in continuare si dupa un timp incep sa obtureze canale de ungere,intrerup filmul de ulei peste tot incet incet pentru ca piesele in miscare au un joc pe unde circula uleiul iar nanosmecheriile astea se depun preiau jocurile ,te fac sa jubilezi de fericire dar in timp tot depuse uleiul nu mai trece si ori se gripeaza din lipsa de ungere ori aditivul lipeste motorul complet.
Cand in urma folosirii unui aditiv de ulei ori reconditionator de motor printre care multe sunt acelasi lucru,avariile sunt totale ori extrem de scumpe asa ca cel putin ca bani pe termen lung astea duc la cheltuieli mult mai mari.
Uleiurile de calitate sunt suficient si exact cat trebuie aditivate astfel incat sa asigure maximul de protectie mai mult este posibil doar cu aceste vrajeli care culmea teoretic sunt excelente ele rezolva pe termen scurt si cred ca se pot recomanda cu incredere....samsarilor.
Repar in ultima perioada motoare de Mazda ca n-au pana la cuzineti baga oamenii aditiv intr-un motor cu recomandare de 0w-30 si se farama astea urgent,mai ales in perioada rece cand e aditivul de ulei beton,mai beton decat e el de obicei.
Polemica pe subiectul asta este posibila pentru ca pe hartie si pe teste totul este ok am verificat si eu si cu cheia dinamometrica invartit de surubul fuliei dupa rulaj scurt cu aditiv se invarte motorul mai usor,sigur micsoreaza frecarile,logic scade sensibil,uzura,consumul,noxele,creste durata de viata a motorului scade zgomotul....misto nu? perfect adevarat eu m-am convins de asta ,da repar basculante de motoare distruse dupa ceva timp si gasesc piesele lipite efectiv si uzuri incredibile unde aditivul opreste intrarea uleiului.
In concluzie samasarii bagati mare cu incredere puneti aditiv rulati putin masina si gasiti gasca, cine are nevoie de masina sau chiar este mijloc de existenta atentie ce ulei puneti si de banii de aditiv inteligent mergeti la un mecanic care stie ca capu' lui si verificati motorul inainte sa tusesca el, aveti de vazut ,temperatura de regim(mai ales acu iarna) timpi injectie,bujii,filtre,pentru ca mersul la temperatura sub cea de regim creste consumul adica te arde de bani si creste uzura de pana la 14 ori spusa de Institut de Cercetari din Germania ....ori daca sunt creduli incurabili sa dea cu apa sfintita ca rezultatul este identic.
Atentie nu sariti in sus cei care folosit uleiuri aditivate de producator alea sunt altceva vorbim de ce se gaseste la bidonas,cutiuta,oca sau cum le mai ambaleaza astia ///MoS2 in cantitate si de la bidon cum e Liqui Moly este o mizerie pe multe motoare mai ales cu tachetii hidraulici sau turbine blocheaza lagarele si este prima care se distruge.
Mai observ de ceva timp ca acelasi ulei pus aici cu acelasi ulei pus in Germania ma refer la marca ,in cazul celor din afara dupa ce repar un motor frec la scule de ma ia dracu sa le curat...oare de ce?
Pacat ca orice disutie care se incepe in loc sa se vina cu pareri cat de cat dintr-o experienta proprie se insira prin metoda copy-paste tot felul de informatii,apar contre ....si se duce dracu subiectul cineva care chiar a si avut curiozitatea ori cu asta se ocupa sa demonteze si sa confirme ce sustin producatorii in testele lor este pe aici? Fara suparare oricine poate citi un prospect, problema este ca eu am observat inducerea in eroare a cumparatorului prin neatentionarea asupra efectelor in timp si eu cred ca automobilul este un bun de folosinta indelungata totusi.
Pai practica zice cam asa,producatorul de ulei testeaza si omologheaza un produs cu multe teste si tot felul de chestionare trimise pe la cei care stau toata ziua cu mainile in motoare,sa nu credeti ca vin cativa ingineri si inventeaza ei imediat un nanorahat care merge direct unde e buba.
MoS2 bisulfura de molibden e si in ulei si in aditivi se folosea de la inventarea motorului si aparitia speciei denumite mecanic,se punea pe piesele care riscau la pornire si pe timpul rodajului sa fie slab lubrefiate ,adica lagare,camasi cilindru,pinioane pompe,etc.Particulele astea superinteligente adera in zonele calde,adica unde sunt frecari mari,le-am gasit betonate pe lagarele axelor cu came,pe cuzineti,pe bolturi de biela,numai ca din greseala fiind calda zona se depun in timp si blocheaza in canalele din piston segmentii,asa reuseste si sa mareasca compresia in prima faza.Problema mare este ca inteligente cum sunt se tot depun in continuare si dupa un timp incep sa obtureze canale de ungere,intrerup filmul de ulei peste tot incet incet pentru ca piesele in miscare au un joc pe unde circula uleiul iar nanosmecheriile astea se depun preiau jocurile ,te fac sa jubilezi de fericire dar in timp tot depuse uleiul nu mai trece si ori se gripeaza din lipsa de ungere ori aditivul lipeste motorul complet.
Cand in urma folosirii unui aditiv de ulei ori reconditionator de motor printre care multe sunt acelasi lucru,avariile sunt totale ori extrem de scumpe asa ca cel putin ca bani pe termen lung astea duc la cheltuieli mult mai mari.
Uleiurile de calitate sunt suficient si exact cat trebuie aditivate astfel incat sa asigure maximul de protectie mai mult este posibil doar cu aceste vrajeli care culmea teoretic sunt excelente ele rezolva pe termen scurt si cred ca se pot recomanda cu incredere....samsarilor.
Repar in ultima perioada motoare de Mazda ca n-au pana la cuzineti baga oamenii aditiv intr-un motor cu recomandare de 0w-30 si se farama astea urgent,mai ales in perioada rece cand e aditivul de ulei beton,mai beton decat e el de obicei.
Polemica pe subiectul asta este posibila pentru ca pe hartie si pe teste totul este ok am verificat si eu si cu cheia dinamometrica invartit de surubul fuliei dupa rulaj scurt cu aditiv se invarte motorul mai usor,sigur micsoreaza frecarile,logic scade sensibil,uzura,consumul,noxele,creste durata de viata a motorului scade zgomotul....misto nu? perfect adevarat eu m-am convins de asta ,da repar basculante de motoare distruse dupa ceva timp si gasesc piesele lipite efectiv si uzuri incredibile unde aditivul opreste intrarea uleiului.
In concluzie samasarii bagati mare cu incredere puneti aditiv rulati putin masina si gasiti gasca, cine are nevoie de masina sau chiar este mijloc de existenta atentie ce ulei puneti si de banii de aditiv inteligent mergeti la un mecanic care stie ca capu' lui si verificati motorul inainte sa tusesca el, aveti de vazut ,temperatura de regim(mai ales acu iarna) timpi injectie,bujii,filtre,pentru ca mersul la temperatura sub cea de regim creste consumul adica te arde de bani si creste uzura de pana la 14 ori spusa de Institut de Cercetari din Germania ....ori daca sunt creduli incurabili sa dea cu apa sfintita ca rezultatul este identic.
Atentie nu sariti in sus cei care folosit uleiuri aditivate de producator alea sunt altceva vorbim de ce se gaseste la bidonas,cutiuta,oca sau cum le mai ambaleaza astia ///MoS2 in cantitate si de la bidon cum e Liqui Moly este o mizerie pe multe motoare mai ales cu tachetii hidraulici sau turbine blocheaza lagarele si este prima care se distruge.
Mai observ de ceva timp ca acelasi ulei pus aici cu acelasi ulei pus in Germania ma refer la marca ,in cazul celor din afara dupa ce repar un motor frec la scule de ma ia dracu sa le curat...oare de ce?
Pacat ca orice disutie care se incepe in loc sa se vina cu pareri cat de cat dintr-o experienta proprie se insira prin metoda copy-paste tot felul de informatii,apar contre ....si se duce dracu subiectul cineva care chiar a si avut curiozitatea ori cu asta se ocupa sa demonteze si sa confirme ce sustin producatorii in testele lor este pe aici? Fara suparare oricine poate citi un prospect, problema este ca eu am observat inducerea in eroare a cumparatorului prin neatentionarea asupra efectelor in timp si eu cred ca automobilul este un bun de folosinta indelungata totusi.
|