Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • george_slz

  • Mesaje scrise: 536
  • Locatie: Buftea
  • Masina: Astra 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Da in Bucurest cu medie de 20-25 km/h . O fi normal?
Fum negru nu scoate dar noxele de la pornire sunt intepatoare la mirosire accidentala, pt ca sunt tare toxice.
Motorul nu are DPF.
Skip ads

  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Am acelasi motor si vara am consum mediu 5.5%, iar acum cam 5.8%. Nu conduc sport. Noxele si la mine au miros intepator.
  • serban24

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z1.9dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2010

  • Mesaj Privat
salut mai intai verifica sa vezi ce erori ai? verifica daca ai pierderi pe undeva, pot fii decalibrate injectoare(tacanit pronuntat) poate fii si de la cb decalibrat (de pe alta masina cu alt cod index) trebuie verificat. masina banuiesc ca e sh asa facea de cand ai luato sau .....
ce consum ai la relanti?
  • george_slz

  • Mesaje scrise: 536
  • Locatie: Buftea
  • Masina: Astra 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Masina e de noua luata dar sub 7.2l/100 nu am vazut inca de pe atunci. Nu am schimbat CB si nu cred ca am erori stocate, Cel putin nu legat de motor. Am op com si din cand in cand o verific dar nimic de raportat.
Am loc de parcare si nu scurgeri de motorina sau altceva.
Puteti sa va resetati unul dintre BC -uri si sa imi scrieti consumul pe 100-200 km in oras si media orara corespunzatoare?!
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Injectoarele nu dau eroare pe op-com. Intra in ,,functii speciale" si vezi ce valori iti da(sa nu fie diferenta mai mare de 2), daca iti permite op-com-ul.
  • CatalinGh

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Clapete admisie blocate? Stiu ca si asta poate creste consumul, am patit-o de curand.
  • serban24

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z1.9dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Salut iti pot spune consumul dar nu cred ca e relevant la mine avand 1.9 120 cutie automata, (la viteza de 24km/h am un consum de 10l/100km -neresetat bc de 2500km)cat iti consuma relanti? Egr l-ai curatat? Debitmetru este in regula?(incearca cu altul de la un prieten, coleg) termostatul l-ai verifcat?
La mine dc merg numai in oras cu media de 18km/h consumul sare in aer undeva 13.5-14l/100km, am un doblo la munca cu 1.3 multijeg si ala mai mult de 7.5 nu consuma in oras....sefu are un 500 tot cu motor 1.3 multijeg dar de 95cp si al ia cam 9 in oras(ciudat nu)doblo are peste 400000km iar 500le doar 45000km
  • george_slz

  • Mesaje scrise: 536
  • Locatie: Buftea
  • Masina: Astra 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Termostatul l-am verificat in vara, cand am ridicat problema. La EDS pe tester parea ca functioneaza corect. Nu stiu de clapeta aia de la aer, daca mai merge. Cert e ca motorul se opreste repede dupa ce iau contactul, iar daca clapeta de aer ar fi fost deschisa ar mai fi facut o tura,
Cum pot sa imi dau seama daca e ceva in neregula cu debitmetru? In vara nu aparea nimic in neregula cu el la testul de la EDS.
Egr e blocat pe inchis, am inteles ca e bine sa fie asa.
Egr si galeria le-am curatat personal acum 2 ani, pe cand avea motorul vreo 70-80.000 km. Acum are 120.000 km.
  • serban24

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z1.9dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Salut la egr ai pus tabla(l-ai blidat) pt al bloca? Ai soft pt eliminarea egr spun asta pt ca s-ar putea sa nu fie inchis complet, iar la debitmetru trebuie sa vezi ce valori ai si ce i-ti cere opcom-ul, (dc nu merge in parametri nu-ti da eroare,doar dc nu merge deloc) sau sa rogi un prieten sau vecin sa faci proba cu al lui.
Si inca o chestie cu returul de motorina cum stai ai verificat dc nu e blocat?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
svasile a scris:Injectoarele nu dau eroare pe op-com. Intra in ,,functii speciale" si vezi ce valori iti da(sa nu fie diferenta mai mare de 2), daca iti permite op-com-ul.

Ai reusit la Astra ta sa intri in "functii speciale", sa vezi injectoare cu Opcom ?
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Din pacate nu...dar credeam ca nu ma pricep eu, sau ma gandeam ca poate cu un op-com cu FW diferit de al meu (1.45) merge.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Cu Opcom nu merge.
Poate ne spune cineva cu ce merge.
  • nicusan75

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 G Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Verificã debitmetrul. Este posibil sã citescã mai mult aer și dã mai mult combustibil.
  • george_slz

  • Mesaje scrise: 536
  • Locatie: Buftea
  • Masina: Astra 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Revin cu date noi. Am cumparat spray CRC Air mass cleaning, am curatat cu el destul de bine debitmetrul, parca ceva s-a intamplat in bine dar nu suficient. Am curatat zilele astea egr, pipa de egr si am blindat partial egr, desi e din nou functional dupa curatare. Tablita de blindare are o gaura centrala de 8 mm, exact ca tablitele care se vand pe internet. Parca e mai bine dar nu suficent, adica imi da senzatia ca nu de aici e problema. Am scos si MAP de pe galeria de admisie si l-am curatat si pe ala si mai nimic,

Trebuie probabil un test de injectoare pe banc, cumva, ca de testat pe tech 2 nu au indicat probleme. Le-a oprit pe rand Marius(maiandrei) anul trecut si au trecut testul.
Acum am venit la serviciu, 5 km, consum 10.4 l/100 pe drum extrem de liber si usor. Apa se incalzeste repede, adica la 25 de grade cat sunt acum, in 2 km am minim 70 grade, adica nu e motorul rece.
La relanti imi indica 0,8-0,9 l/h, adica 0.230 ml...Nu am ami vazut de ani de zile 0,4l/h sau 0,5 l/h(char si cu ac pornit).
Anul trecut am instalat compresor de clima nou, deci nu ar fi clima mai greoaie.

Nu mai stiu...
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
0.8-0.9 e mult pt diesel. Inainte de reconsitionare injectoare aveam 0.6-0.7 la cald si dupa 2 ani (am mai schimbat garnita injector deoarece scapa presiune pe langa dar a iesit injectorul fara presa deci nu a fost nevoie de recalibrate) inca am 0.3-0.4 la cald. Cu clima mai pun 0.2 si asta este.
Eu zic ca la tine altundeva e buba, pompa, aer fals cine stie
  • george_slz

  • Mesaje scrise: 536
  • Locatie: Buftea
  • Masina: Astra 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Acum am 10-11l/100, resetez bc 1, fac 5 km in bucuresti si asta e consumul. Da media e 15km/h. Multi ati spune ca sunt exagerat. In afara consumul e 6 si/100km, dar clar e ceva legat de turatii mai joase, mai ales ca la relanti am 0.9l/h.
Am vazut cu ochii mei ca se poate mai bine, in sensul ca o honda crv model 2014(SUV) cu 1,6 diesel de 120 cp, pornea de pe loc cu 22l/h si ajungea la 2 km mai incolo printre blocuri cu 6, l/100.
Ma gandesc sa merg la buzau sa testez injectoare si pompa poate ceva e dereglat sau infundat.
Aveti vreo recomandare, pt ca sunt multi pe acolo dar nu toti buni sau rezonabili ca bani!
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Pune un op com pe masina si vezi parametrii motorului.
E mult 0.9 la cald. Dar nu da vina pe injectoare/pompa fara nici o verificare.
  • george_slz

  • Mesaje scrise: 536
  • Locatie: Buftea
  • Masina: Astra 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2006

  • Mesaj Privat
De acord, dar la ce sa ma uit? Am op com dar e degeaba daca nu stiu la ce sa ma uit!
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Eu as face o verificare in zona admisie-egr (inclusiv senzorii) .
Pe op com, se vede ca egr functioneaza? Clapeta e curãțatã? La fel, senzorii de pe admisie-egr trebuie si ei verificați/curãțati.
Compensatiile la injectoare le vezi?(in speranta ca nu e injecție denso).
  • george_slz

  • Mesaje scrise: 536
  • Locatie: Buftea
  • Masina: Astra 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Am facut azi o diagnoza cu op-com-ul.
Am vazut niste diferente de citiri pt masa de aer. La testul de EGR(care este partial blindat, are o gaura de 8 mm in tabla) valoarile sunt in pozele 1 si 2. In poza 3 senzorul de masa de aer are o alta valoare, desi am revenit la testul de egr valoarea era la fel 30 kg.

poza 1

poza 2

poza 3





Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR