Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • kartys

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor!Sunt nou pe aici si am si eu o problema la un opel astra din 1995.Ventilatorul de la climatizare nu vrea sa functioneze decat de la treapta 3 in sus.Poate ma puteti ajuta
Skip ads

  • horheus

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
cele doua trepte inferioare nu iti functioneaza din cauza unei protectii de temperatura arse. o poti inlocui cu o sarma, insa o sa existe posibilitatea sa iti ia foc (la mine de 2 ani inca nu a luat foc). Modulul asta il gasesti in cutia cu ventilatorul, sub mufa in care intra firele de la motorul ventilatorului.
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
protectii = sigurante (sunt alt tip nu ca in panoul de sigurante)
  • kartys

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2005

  • Mesaj Privat
si dk ma puteti ajuta...cum ajung la cutia cu ventilatorul...desfac bordul din interior sau trebuie pe acolo pe la motor?
  • horheus

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
pe la motor trebuie sa umbli. de fapt, chestia asta e, din cate imi aduc eu aminte sub filtrul de polen. deci ridici capota, scoti aparatoarea aia de cauciuc de pe cutia ventilatorului. tu nu ai treaba cu ventilatorul sau motorul sau, numai ca trebuie sa urmaresti ca firele prin care se alimenteaza motorul ventilatorului intra in caroserie intr-o mufa. daca scoti mufa aia de pe caroserie (are 2 suruburi) o sa gasesti sub ea o kestie ca o rezistenta invelita intr-un material ca un plastic. rezistenta aia e impartita in 2 (pentru treapta 1, respectiv 2 a ventilatorului). daca nu e arsa rezistenta ai noroc, inlocuiesti numai siguranta aia de care se vb mai sus (cu o alta siguranta sau cu un fir) si faci proba. Bafta!

PS acum ma gandesc ca rezistenta aia nu are cum sa fie arsa, altfel n-ar merge deloc, dar tie iti merge in treapta 3
  • alicip

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Rm Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Poate sa-mi spuna si mie cinava din ce cauza atunci cand dau drumul la ventilatie pe aer cald in partile laterale vina caldura iar pe consola centrala vine un aer destul de rece la o temperatura de 90 de grade a apei?
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Alicip, cam asa era si la Vectra mea, adica numai pe cald la maxim dadea aer cald pe mijloc, in rest il dadea caldut sau rece, si la inceput am crezut ca e ceva ciudat sau defect, dar apoi mi-a placut f. mult ideea, mergi cu cardura puternic la dezaburire, la picioare, iar pe mijloc te racoresti. Laughing
  • Kappy

  • Mesaje scrise: 327
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2005

  • Mesaj Privat
@kartys: Ia vezi intelegi ceva din asta?




Asta ar trebui sa fie cauza la tine
  • alicip

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Rm Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Kappy sti cumva la mine care este remediul?
  • solver

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Bistrita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2004

  • Mesaj Privat
E boala opel. La f. multa lume e asa. Nu cred ca a rezolvat cineva. Lumea s-a acomodat cu situatia asta. Poti sa inchizi consola centrala si gata.
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Nu este boala, asa este conceputa climatizarea sa aduca numai aer proaspat de afara pe gurile de aerisire centrale.
P.S. ce am zis mai sus este valabil la Kadett, Astra F la celelalte nu stiu sigur Sad
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
any bug is a feature
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,544
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
...if documented Smile
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
not all features are documented Sad
  • io

  • Mesaje scrise: 284
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2005

  • Mesaj Privat
same shit pe vectra mea, pe laterale baga fierbinte, pe mijloc abia caldutz...

dar acum ca ma gandesc mai bine, imi place asa Smile
  • Kappy

  • Mesaje scrise: 327
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Asa e si la mine la amandoua Wink . E o dotare standard la opel Very Happy Laughing . Am mai avut un renault 5 si la ala la fel era. Unde mai pui ca la daciile cu bord cn treaba sta pe dos, adica vine aer cald doar pe mijloc Wink
  • Mr.hat

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2004

  • Mesaj Privat
si la mine la astra F este aceasi chestie , insa ce nu inteleg eu de ce vara daca pun pe aer rece in interiorul masinii tot aer cald vine Smile , am citit ca aerul intra in masina prin gaurile alea de sub parbriz si daca este comutat pe incalzire trece prin calorifer si il incalzeste , pai daca ii pus pe rece de ce nu mil baga direct in masina asa cum vine de afara , ca doara la 70 km/h aerul nu ii asa cald ca si cand ai sta pe loc Smile
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
la tine se poate sa fie ceva defekt, ca altfel nu imi explic,
  • Kappy

  • Mesaje scrise: 327
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2005

  • Mesaj Privat
@Mr.hat: ce intelegi prin vara?
Daca te referi cand afara sunt 30 grd si stai cu geamurile inchise e normal sati vina aer cald pe aeratoarele alea.
Daca zici ca temp de afara e cam cum e acu sar putea sa ai o defectiune si sa nuti mai inchida caloriferu. Dar in orice caz 70 nu mi se pare o viteza prea buna pt a simti aer rece prin gurile alea. Eu zic ca poti sa te plangi de chestia asta (daca robinetul caloriferului iti merge corect) daca peste 90 nu iti vine aer rece; valabil la temp care este acu afara. La 30 grd degeaba Wink
  • john_taff

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1997 XE16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2005

  • Mesaj Privat
kartys a scris:Salutare tuturor!Sunt nou pe aici si am si eu o problema la un opel astra din 1995.Ventilatorul de la climatizare nu vrea sa functioneze decat de la treapta 3 in sus.Poate ma puteti ajuta


Salut,

Aceeasi problema am avut-o si eu pe Vectra B din '97. Problema era ca dupa cateva saptamani a incetat sa mai functioneze. Am aflat de la service ca erau duse periile colectoare de la motoras. Am cumparat altele de Bosch mai mari, le-am polizat, le-am bagat in locul celor vechi si "works like magic"!Smile
Atat erau de uzate periile vechi ca mi-au tocit jumatate din grosimea lamelelor de cupru de pe rotor.
Intre timp mi-am facut rost de alt motoras de la un shrot.

Bafta.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR