GSM
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2003 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2009
- Mesaj Privat
Buna! citesc de mult timp toate postarile dv. si va pot spune dragi colegi corsisti ca am gasit si folosit multe sfaturi ale dv. sfaturi care m-au ajutat enorm pe parcursul perioadei anterioare.
Am o Corsa C z10xe. De circa doua luni , dupa ce m-a lasat ECU(nu se mai accelera), am citit pe forum ca aceasta problema se rezolva cu costuri mai putine prin cumpararea unui calculator de motor s.h si resoftare, sau schimbare totala a Kitului de pornire. Trebuie sa va spun aceste lucruri deoarece pot si altii sa invete din aceasta experienta. In concluzie, am cautat mai intai pe net ECU pentru Corsa C z10xe. Am gasit mai multe, chiar si in Piatra Neamt, unde locuiesc, la un magazin piese opel (un s.h). Toti, parca sunt intelesi, cer 250 - 300 Euro, bineinteles fara montaj. Sincer mi s-a parut cam mult, motiv pentru care atunci cand am vazut intr-un anunt ca aceste ECU se aduc din Germania sau Anglia, mi-am amintit ca am pe cineva in Anglia si l-am sunat. I-am spus problema si mi-a cumparat un Kit pornire pentru Corsa, modelul de mai sus, S.H. ATENTIE! La pretul de 130 lire,a dus acasa la el, in U.K, KIT ul contine o cheie , din pacate numai cea mecanica, cu cip, imobilizator, , trei incuietori, ceasurile de la bord si modulul de inchidere centralizata. Cu tot cu trimis in Romania, la Piatra Neamt, a fost inca 15 lire- total 145 lire , cam 160 -170 Euro. Am montat toate elementele, masina porneste fara probleme. ATENTIE din nou. Nu merge fara instalerea tuturor pieselor si bineinteles, nu am schimbat la cheie decat cipul, fara a mai pune si yallele.
Totusi, cum era de asteptat, am urmatoarele probleme: Nu-mi merge inchiderea centralizata si nici nu se aprind becurile de fundal la ceasurile de bord. Cel de la display (care acum este in mile) se aprinde. Nu-mi merg luminile de la ventilatorul de aer rece - cald si nici variatorul pentru lumina din ceasurile interioare. Cum era de banuit, am inteles ca este de la noul modul de inchidere centralizata. Am aflat de cineva de la Opel Bacau si l-am sunat i-am explicat problema (stiti si dv. ce inseamna sa nu fie ceva cum era si cum ai vrea) si mi-a spus ca se rezolva prin trei metode, oferindu-se sa ma ajute cand imi aleg un din respectivele metode:
1. montat alrma,
2. cumparat cheie noua cu telecomanda virgina sau
3. resoftare ecu, dat jos toate cele din Anglia, cu exceptia ECU si pus celelate ale masinii.
M-am gandit la ultima varianta si de atunci, de circa doua saptamani, meseriasul din Bacau tot spune ca vine si nu mai ajunge in Piatra Neamt. Se numeste LUCIAN, iar mai nou nu-mi mai raspunde la telefon . Cred ca este ocupat, dar l-arugat printr-un mesaj sa-mi spuna cand sa vin eu la Bacau. Este cautat de prea multi si nu mai are nevoie de bani.
Domnule Dan Cuciureanu si pentru toti ceilalti care ma puteti ajuta in aceasta problema, va rog sa-mi spuneti unde gasesc alt meserias. Ma deplasez chiar si la Iasi, sau in localitatile din apropiere jud. Neamt. In speranta ca nu v-am plicisit va multumesc si astept un raspuns.
Am o Corsa C z10xe. De circa doua luni , dupa ce m-a lasat ECU(nu se mai accelera), am citit pe forum ca aceasta problema se rezolva cu costuri mai putine prin cumpararea unui calculator de motor s.h si resoftare, sau schimbare totala a Kitului de pornire. Trebuie sa va spun aceste lucruri deoarece pot si altii sa invete din aceasta experienta. In concluzie, am cautat mai intai pe net ECU pentru Corsa C z10xe. Am gasit mai multe, chiar si in Piatra Neamt, unde locuiesc, la un magazin piese opel (un s.h). Toti, parca sunt intelesi, cer 250 - 300 Euro, bineinteles fara montaj. Sincer mi s-a parut cam mult, motiv pentru care atunci cand am vazut intr-un anunt ca aceste ECU se aduc din Germania sau Anglia, mi-am amintit ca am pe cineva in Anglia si l-am sunat. I-am spus problema si mi-a cumparat un Kit pornire pentru Corsa, modelul de mai sus, S.H. ATENTIE! La pretul de 130 lire,a dus acasa la el, in U.K, KIT ul contine o cheie , din pacate numai cea mecanica, cu cip, imobilizator, , trei incuietori, ceasurile de la bord si modulul de inchidere centralizata. Cu tot cu trimis in Romania, la Piatra Neamt, a fost inca 15 lire- total 145 lire , cam 160 -170 Euro. Am montat toate elementele, masina porneste fara probleme. ATENTIE din nou. Nu merge fara instalerea tuturor pieselor si bineinteles, nu am schimbat la cheie decat cipul, fara a mai pune si yallele.
Totusi, cum era de asteptat, am urmatoarele probleme: Nu-mi merge inchiderea centralizata si nici nu se aprind becurile de fundal la ceasurile de bord. Cel de la display (care acum este in mile) se aprinde. Nu-mi merg luminile de la ventilatorul de aer rece - cald si nici variatorul pentru lumina din ceasurile interioare. Cum era de banuit, am inteles ca este de la noul modul de inchidere centralizata. Am aflat de cineva de la Opel Bacau si l-am sunat i-am explicat problema (stiti si dv. ce inseamna sa nu fie ceva cum era si cum ai vrea) si mi-a spus ca se rezolva prin trei metode, oferindu-se sa ma ajute cand imi aleg un din respectivele metode:
1. montat alrma,
2. cumparat cheie noua cu telecomanda virgina sau
3. resoftare ecu, dat jos toate cele din Anglia, cu exceptia ECU si pus celelate ale masinii.
M-am gandit la ultima varianta si de atunci, de circa doua saptamani, meseriasul din Bacau tot spune ca vine si nu mai ajunge in Piatra Neamt. Se numeste LUCIAN, iar mai nou nu-mi mai raspunde la telefon . Cred ca este ocupat, dar l-arugat printr-un mesaj sa-mi spuna cand sa vin eu la Bacau. Este cautat de prea multi si nu mai are nevoie de bani.
Domnule Dan Cuciureanu si pentru toti ceilalti care ma puteti ajuta in aceasta problema, va rog sa-mi spuneti unde gasesc alt meserias. Ma deplasez chiar si la Iasi, sau in localitatile din apropiere jud. Neamt. In speranta ca nu v-am plicisit va multumesc si astept un raspuns.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
GSM
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2003 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2009
- Mesaj Privat
GSM
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2003 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2009
- Mesaj Privat
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
XEP- Suspendat
- 204 mesaje
- din 19 Jun 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Buzau
XEP- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2012
- Mesaj Privat
Solutia ce mai simpla este sa cumperi ECU + imobilizator + chei .Asa nu ai nevoie de imperechere doar de mici adaptari ca ECU-ul nou sa vada optiunile de pe masina.
Varianta a -2a ar fi sa inlocuiesti doar ECU pastrandu-ti imobilizatorul tau dar in cazul asta iti trebuie car pass-ul ECU-ului nou.Varianta asta a 2 este putin mai complicata deoarece chiar daca imperecherea a fost reusita (schimbarea in ECU nou a codului de securitate vechi cu cel al imobilizatorului de pe masina) posibil sa faca figuri.
Daca nu merge se da un reset al ECU si ar trebui sa mearga.
deci partea cea mai complicata este sa faci imobilizatorul sa se imperecheze cu ECU nou. La immo nu poti sa-i schimbi codul de securitate decat prin metode fizice (desfacut).
Varianta a -2a ar fi sa inlocuiesti doar ECU pastrandu-ti imobilizatorul tau dar in cazul asta iti trebuie car pass-ul ECU-ului nou.Varianta asta a 2 este putin mai complicata deoarece chiar daca imperecherea a fost reusita (schimbarea in ECU nou a codului de securitate vechi cu cel al imobilizatorului de pe masina) posibil sa faca figuri.
Daca nu merge se da un reset al ECU si ar trebui sa mearga.
deci partea cea mai complicata este sa faci imobilizatorul sa se imperecheze cu ECU nou. La immo nu poti sa-i schimbi codul de securitate decat prin metode fizice (desfacut).
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
De aia zic cã nu mã bag la ECU pentru cã nu mã pricep. Eventual vã rog sã mã ajutați cu locația cablurilor de masã sau cu o soluție la problema:
”Short to Ground of Signal Circuit” sau ”Short to Ground of Voltage Supply Circuit”. Din 500 de kile cât îmi cere cartea, eu am decât 120-121 de kOhmi la rezistența dintre conectorul valvei regulatoare și masã... E un parazit pe undeva, dar nu-l gãsesc firar mama lui. Și nici radioul și încãlzirea lunetã spate nu funcționeazã.
”Short to Ground of Signal Circuit” sau ”Short to Ground of Voltage Supply Circuit”. Din 500 de kile cât îmi cere cartea, eu am decât 120-121 de kOhmi la rezistența dintre conectorul valvei regulatoare și masã... E un parazit pe undeva, dar nu-l gãsesc firar mama lui. Și nici radioul și încãlzirea lunetã spate nu funcționeazã.
nelutupop
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2012
- Mesaj Privat
Salut baieti. Am o problema cu corsa c a mea z10xe , porneste si se opreste, azi am fost la electician cu ea a verificat toata instalatia nu e nici o problema cu ea si a ajuns la concluzia ca de vina este calculatorul sau imobilizatorul pt ca de multe ori porneste alteori nu, si mi-a spus k nu stie exact care dintre ele are buba si ca ar fi indicat sa iau tot chitul de pornire de preferat imperecheate, ma poate ajuta cineva cu un sfat ceva sau are cineva de vanzare asa ceva in stare functionala. Ms frumos si sper sa scap de problema asta .
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
nelutupop
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2012
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
nelutupop
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2012
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
nelutupop
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2012
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
nelutupop
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2012
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
nelutupop
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2012
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat