Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • nelutupop

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Sonda de dupa catalizator am schimbat-o
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Ce erori ai avut cand ai schimbat debitmetrul si sonda Lamda?
  • nelutupop

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Nu mai stiu dar sambata o pun iar pe tester si tin minte erorile si iti zic , nu mi-am dat seama sa tin minte cifrele de la erori doar am citit k scria sonda lambda si debimetrul de aer nu functionau.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Daca tot o pui pe tester fa diagnoza nu numai citire erori.
  • nelutupop

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2012

  • Mesaj Privat
O duc la service la cineva dar scuze k nu ma pricep in ce anume consta diagnoza? K pe tester de cate ori a pus-o a verificat toate alea pe acolo sa vada dak functioneaza in parametrii in afara de faptul k citeste erorile! O intrebare am la tine k vad k te pricepi imi poti spune ce bujii bune imi trebuie pt motorul asta z10xe. Eu am pus bosch cu 4 electrozi si cand mi-a verificat bujiile ultima data una nu prea dadea scanteie bine. Ma gandesc sa le schimb poate poate o fi ceva. Ms si scuze dak te-am deranjat prea mult. Stima
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Pune originale GM cod 12 14 000 FLR8LDCU exact pentru motorul tau.
  • nelutupop

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Am schimbat bujiile am pus originale cum ai zisdar tot asa face. Am pus testerul si da erorea P1616 modul control instrumente semnal incorect. A zis baiatul ca trebuie verificata instalatia cap coada sa nu fie vreun contact imperfect o mufa oxidata ceva sau poate e calculatorul de vina. Am zis sa iti zic ce mi-a spus. Stima
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 628
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Se curata si se fixeaza bine mufa din spatele ceasurilor. Se verifica bine ca pini din mufa sa nu fie oxidati, largi sau indoiti.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Poate fi din instrumente..de obicei...nu mai insistati cu WD40 minune si alte vrajelute.
  • ionitamarval

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salutare, am si eu o problema cu Corsa mea (Corsa C, 2002, motor 1.0, 43Kw, motor Z10xe, cutie Easytronic). De doua saptamani motorul se balbaia la relantiu (stop), nu mergea rotund. Am avut probleme si cu cutia in sensul ca uneori mergea numai pe automat pana in treapta 3 iar apoi isi revenea singura. Pentru ca discul de ambreiaj era uzat am schimbat kit-ul de ambreiaj (rulment, disc, placa) si senzorul de la roata fata dreapta. M-am chinuit ceva cu aerisirea cutiei, am refacut Gearbox Geometry. Nu am reusit sa fac si Touchpoint (am aflat ulterior ca se face cu motorul pornit). O vreme a fost ok dupa care iar a trecut in mod automat pana in treapta 3. M-am apucat iar de aerisire si geometrie cutie. Cand OP COM a cerut sa pornesc motorul si sa dau ok, motorul a pornit pentru 5 secunde si s-a oprit deodata. Tot asa de cateva ori. Ceva il opreste si nu stiu ce. In cele din urma a refuzat sa mai porneasca iar cutia a ramas cu F in bord. Am incercat o resetare a ECU prin scoaterea mufelor bateriei 1 ora dar problema nu s-a remediat. Cineva sugereaza sa apas butonul de panica (cel ce opreste alimentarea pompei de combustibil pentru ca probabil s-a declansat accidental).

Istoricul OP Com arata urmatoarele coduri pentru motor:
P1405 - Senzor recirculare gaze (AGR), (0Cool - Prezent;
P1700 - Solicitare MIL prin CAN - (0Cool - Nu este prezent;
P1405 - Sistem recirculare gaze - defect de funcþionare- (09) - Prezent;
P1405 - Sistem recirculare gaze - defect de funcþionare (0B) - Nu este prezent;
P1405 - Senzor recirculare gaze (AGR.- (0Cool - Intermitent.

Pentru cutie in istoric am urmatoarele coduri:
P1735 - Punctele de sincron pentru trepte - nu sunt învaþate (00) - Prezent;
P1706 - Temperatura ambreiaj- (01) - Nu este prezent;
P1712 - Circuit senzor roata dreapta faþa - lipsa semnal- (07) - Prezent;
P1732 - Geometrie cutie- (0Cool - Nu este prezent.

Ca sa repar cutia trebuie sa fac motorul sa porneasca si nu mai am idei.
Ma puteti ajuta cu un sfat/parere? Multumesc anticipat pentru intelege si sprijin. Sunt din Jud. Calarasi, Loc. Calarasi.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Ti-am zis sa bati in EGR....cred ca e blocat. Am trimis si poza cu locatia lui...

Sub mufa bobinei de inductie in dreapta motorulio
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR