Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • vectrapxi

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Am probleme cu amortizoarele pe spate. Am aprox. 18-20 mii cu ele si deja masina face ca barca. Sint Gabriel pe ulei. Pe linga asta cam troncane puntea din spate cind trec prin gropi ( bucsi noi, presiune 1.8).
Am fost la un magazin unde aveau SACHS cu 1.1 mil. pe ulei.Ce ziceti merita ? S-au sint aceiasi calitate ca si Gabriel ?
Voi ce recomandati in ideea unui raport pret/calitate avantajos ?

Am vazut pe forum tot felul de pareri referitoare la presiuni pneuri.
Pe usita rezervor apare indicatia 1.8/1.6 fata/spate la 175/70x14. Pentru dimensiuni de pneuri apropiate (185 sau 195) am vazut ca utilizati 2.3, 2.4.
De unde aceste diferente ? Nu pare cam mult ?

Best Regards tuturor
Skip ads

  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
eu am sachs/ulei pe spate. putin peste 40.000 km cu ele si nu "face ca barca". mai troncane ceva la gropi. probabil bucsele.
au costat 1.3mil la vremea aia (made in germany). daca acum ai gasit cu doar 1.1mil mi se pare ciudat. e posibil sa fie made in turkey, cica au si acolo o fabrica.
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
presiunea in roti e in functie si de motorizare...
si eu tot sachs am fata/spate...
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Gabriel e o marca de cacao... am pus pe Corsa cea veche (care nu mai merita altceva, cum depasise 200k) si au tinut un an si ceva, dupa care au inceput sa curga...
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Pai spune si tu ce masina, motor si cauciucuri pentru ca este esential.
La Astra G Caravan 1.7dti de exemplu, presiunea la incarcat este de 3.1 atm.
  • vectrapxi

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
motor C16 NZ caroserie hatchback anv. 175/70x14.
  • io

  • Mesaje scrise: 284
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2005

  • Mesaj Privat
sigur ai hatchback ? cu motor de 1.6 ?

eu n-am vazut decat sedan cu motorul asta.
  • io

  • Mesaje scrise: 284
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2005

  • Mesaj Privat
sachs am si eu pe spate dar n-am facut decat vreo 2000 km cu ele. mi se par ok.

presiune din manual la vectra ta e 2.0, 2.2, a mai fost un topic pe tema asta.
  • ktgorik

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Am montat pe ex Ascona (asta prin 1997) 4 amotizoare Gabriel (rosii, made in Mexic, luate de la DiBas) am mers 2 ani cu ele pina am dat masina si n-am avut probleme cu ele. Rotile erau 195/60/14 si le tineam la 2,2 toate 4..nici un sentiment de "barca" sau asa ceva...din contra rigide spre sportive:).
Sachs sunt mai bune decat Gabriel si la 1,1 mil mi se par convenabile. DAR daca arcurile sunt cele vechi originale ale masinii sunt cam imbatranite, si-au pierdut din rigiditate poate chiar s-au mai lasat (tasat) si risti sa strici la fel de repede si alt rand de amortizoare. Vezi daca nu cumva trebuie sa schimbi si arcurile.
  • VectraDTI

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
offtopic @ ktgorik : Very Happy Very Happy Very Happy pe ascona merg pe spate la marea arta amortizoarele de lada Very Happy Very Happy Very Happy masina devine sport total, sunt super rigide ! Razz
  • io

  • Mesaje scrise: 284
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2005

  • Mesaj Privat
ce mi-e lada, ce mi-e barca Very Happy
  • ktgorik

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2004

  • Mesaj Privat
@vectradti: unde dai si unde crapa...
care e legatura intre lada si gabriel??? omul vrea sa stie cateva pareri gabriel vs sachs...legate de OPEL.
  • edy2172

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: cugir-alba
  • Masina: Astra 2002 1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
eu am pe astra caravan toate 4 amortizoare de la Monroe cu garantie 3 ani deocamdata se pare ca sunt ok dar inca nu am 1.6 luni cu ele si mai sttii ce se poate intampla.....eu de cand am schimbat anvelopele simt ca fuge spatele si sper sa nu fie din cauza amortizoarelor ..........dar cine stie?
  • vectrapxi

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Draga IO garantez pentru hatchback 1.6i.

De fapt voiam sa aflu un amortizor bun si relativ ieftin.
Si apropo care sint avantajele celor pe gaz ?
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
gaz = suspensie mai dura. + tinuta de drum, - confort.
ulei = suspensie mai moale. - tinuta de drum, + confort.

pentru mers prin gropile bucurestiului ar fi mai bune pe ulei. pentru mers la drum ar fi mai bune pe gaz.
  • io

  • Mesaje scrise: 284
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2005

  • Mesaj Privat
mai adaug si eu la ce spune Sezran ca alea cu gaz se duc mai repede mai ales la gropile din tara asta.

si, din curiozitate, daca amortizoarele sunt in garantie, cum se determina ca-s duse?
  • zafirul

  • Mesaje scrise: 1,443
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2004

  • Mesaj Privat
@vectrapxi
Sachs sint mai bune decit Gabriel. N-o spun eu, mi-au spus-o -zic eu- oameni care se pricep.
Din ce cunosc (poate altii ma pot contrazice sau pot aduce completari)
lasind la o parte producatorii super specializati, piata aftermarket ar avea cam urm. configuratie:
Bilstein, Boge, Gabriel, Kayaba, Koni, Monroe, Sachs.
Atentie: Boge e varianta mai ieftina a lui Sachs.
Cele mai bune se pare ca ar fi Koni
(au si posibilitatea ajustarii functie de preferinte si pt a compensa uzura, deci au o viata mult mai lunga - dar si un pret pe masura)
Din ce cunosc, pe zafira mea cele originale de fabrica erau Kayaba. Au dus 60000 spre deosebire de cele pe care le am acum - tot originale Opel dar care au 25000 si hm... hm... hm ...
Pt cine e interesat am cataloagele PDF pt Bilstein, Koni si Kayaba
Sachs/Boge, Monroe si Gabriel au cataloage online

Parerile pot fi impartite intre a-ti lua amortizoare cit mai ieftine, care te vor tine putin avind in vedere drumurile din RO sau a lua amortizoare de 3 ori mai scumpe care sa tina dublul nr. de km al celorlalte... practic scapi de un montaj in plus, timp pierdut...

In alta ordine de idei Sachs la 1 mil mi se pare ok. Ar trebui sa te duca 30-40000 (depinde si de stilul tau si de drumurile pe care le faci...)

@io
asta cu garantia e la mina lor Sad
ei vor zice tot timpul stai domne linistit ca-s bune...
din experienta mea poti sa-ti dai seama cel mai bine pe piatra cubica, in curbe (recomand curba la dreapta la rest. Pescarus - Herastrau spre ambasada Chinei cu o viteza de 60-70 - atentie totusi ca in colt e radar!)
cei din Buc care isi schimba telescoapele pot incerca dupa ce le-au schimbat sa dea o tura sa vada diferenta.
Alt simptom este ca daca ai placute de frina noi si sa zicem ai schimbat si lich de frina, ai aerisit instalatia si cu toate astea ai senzatia ca nu tine frina si ca dist. de frinare e mai mare atunci sigur sint probl. cu amortizoarele.
  • vectrapxi

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Zafirule, multumesc pentru raspuns, la fel si celorlalti.
  • Mircea KDT

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Gabriel se fac si in India. Sa va feriti de astea ca sunt slabe calitativ. Cu vreo 2-300.000 de lei in plus va luati Sachs. Atentia de unde le luati sa nu fie facaturi.
Si luati-va pe ulei ca sunt mai bune pentru drumurile noastre.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
din experienta personala am constatat ca:
amortizoarele pe gaz permit o viteza mai mare, masina nu mai face ca o barca curbele se pot ataca cu viteza mai mare.bucsaraia tine mai mult pentru ca basculele nu mai lucreaza la fel ca in cazul amortizoarelor cu ulei
in schimb dupa citiva ani de mers pe soselele patriei incep sa-ti sara toate plasticele din masina si sa scirtiie in cazul in care masina este goala ai senzatia de mers cu caruta.
daca este cu ceva greutate se schimba treaba.
eu recomand pe GAZ
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR