vectrapxi
- Mesaje scrise: 36
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Am probleme cu amortizoarele pe spate. Am aprox. 18-20 mii cu ele si deja masina face ca barca. Sint Gabriel pe ulei. Pe linga asta cam troncane puntea din spate cind trec prin gropi ( bucsi noi, presiune 1.8).
Am fost la un magazin unde aveau SACHS cu 1.1 mil. pe ulei.Ce ziceti merita ? S-au sint aceiasi calitate ca si Gabriel ?
Voi ce recomandati in ideea unui raport pret/calitate avantajos ?
Am vazut pe forum tot felul de pareri referitoare la presiuni pneuri.
Pe usita rezervor apare indicatia 1.8/1.6 fata/spate la 175/70x14. Pentru dimensiuni de pneuri apropiate (185 sau 195) am vazut ca utilizati 2.3, 2.4.
De unde aceste diferente ? Nu pare cam mult ?
Best Regards tuturor
Am fost la un magazin unde aveau SACHS cu 1.1 mil. pe ulei.Ce ziceti merita ? S-au sint aceiasi calitate ca si Gabriel ?
Voi ce recomandati in ideea unui raport pret/calitate avantajos ?
Am vazut pe forum tot felul de pareri referitoare la presiuni pneuri.
Pe usita rezervor apare indicatia 1.8/1.6 fata/spate la 175/70x14. Pentru dimensiuni de pneuri apropiate (185 sau 195) am vazut ca utilizati 2.3, 2.4.
De unde aceste diferente ? Nu pare cam mult ?
Best Regards tuturor
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
vectrapxi
- Mesaje scrise: 36
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
- io
- **
- 284 mesaje
- din 18 Jan 2005
- Bucuresti
io
- Mesaje scrise: 284
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2005
- Mesaj Privat
- io
- **
- 284 mesaje
- din 18 Jan 2005
- Bucuresti
io
- Mesaje scrise: 284
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2005
- Mesaj Privat
ktgorik
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2004
- Mesaj Privat
Am montat pe ex Ascona (asta prin 1997) 4 amotizoare Gabriel (rosii, made in Mexic, luate de la DiBas) am mers 2 ani cu ele pina am dat masina si n-am avut probleme cu ele. Rotile erau 195/60/14 si le tineam la 2,2 toate 4..nici un sentiment de "barca" sau asa ceva...din contra rigide spre sportive:).
Sachs sunt mai bune decat Gabriel si la 1,1 mil mi se par convenabile. DAR daca arcurile sunt cele vechi originale ale masinii sunt cam imbatranite, si-au pierdut din rigiditate poate chiar s-au mai lasat (tasat) si risti sa strici la fel de repede si alt rand de amortizoare. Vezi daca nu cumva trebuie sa schimbi si arcurile.
Sachs sunt mai bune decat Gabriel si la 1,1 mil mi se par convenabile. DAR daca arcurile sunt cele vechi originale ale masinii sunt cam imbatranite, si-au pierdut din rigiditate poate chiar s-au mai lasat (tasat) si risti sa strici la fel de repede si alt rand de amortizoare. Vezi daca nu cumva trebuie sa schimbi si arcurile.
- VectraDTI
- ***
- 685 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Bucuresti
VectraDTI
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
- io
- **
- 284 mesaje
- din 18 Jan 2005
- Bucuresti
io
- Mesaje scrise: 284
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2005
- Mesaj Privat
ktgorik
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2004
- Mesaj Privat
- edy2172
- **
- 283 mesaje
- din 15 Aug 2004
- Astra 2002 1,7dti
- cugir-alba
edy2172
- Mesaje scrise: 283
- Locatie: cugir-alba
- Masina: Astra 2002 1,7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat
vectrapxi
- Mesaje scrise: 36
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
- io
- **
- 284 mesaje
- din 18 Jan 2005
- Bucuresti
io
- Mesaje scrise: 284
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2005
- Mesaj Privat
- zafirul
- ****
- 1,443 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,443
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
@vectrapxi
Sachs sint mai bune decit Gabriel. N-o spun eu, mi-au spus-o -zic eu- oameni care se pricep.
Din ce cunosc (poate altii ma pot contrazice sau pot aduce completari)
lasind la o parte producatorii super specializati, piata aftermarket ar avea cam urm. configuratie:
Bilstein, Boge, Gabriel, Kayaba, Koni, Monroe, Sachs.
Atentie: Boge e varianta mai ieftina a lui Sachs.
Cele mai bune se pare ca ar fi Koni
(au si posibilitatea ajustarii functie de preferinte si pt a compensa uzura, deci au o viata mult mai lunga - dar si un pret pe masura)
Din ce cunosc, pe zafira mea cele originale de fabrica erau Kayaba. Au dus 60000 spre deosebire de cele pe care le am acum - tot originale Opel dar care au 25000 si hm... hm... hm ...
Pt cine e interesat am cataloagele PDF pt Bilstein, Koni si Kayaba
Sachs/Boge, Monroe si Gabriel au cataloage online
Parerile pot fi impartite intre a-ti lua amortizoare cit mai ieftine, care te vor tine putin avind in vedere drumurile din RO sau a lua amortizoare de 3 ori mai scumpe care sa tina dublul nr. de km al celorlalte... practic scapi de un montaj in plus, timp pierdut...
In alta ordine de idei Sachs la 1 mil mi se pare ok. Ar trebui sa te duca 30-40000 (depinde si de stilul tau si de drumurile pe care le faci...)
@io
asta cu garantia e la mina lor
ei vor zice tot timpul stai domne linistit ca-s bune...
din experienta mea poti sa-ti dai seama cel mai bine pe piatra cubica, in curbe (recomand curba la dreapta la rest. Pescarus - Herastrau spre ambasada Chinei cu o viteza de 60-70 - atentie totusi ca in colt e radar!)
cei din Buc care isi schimba telescoapele pot incerca dupa ce le-au schimbat sa dea o tura sa vada diferenta.
Alt simptom este ca daca ai placute de frina noi si sa zicem ai schimbat si lich de frina, ai aerisit instalatia si cu toate astea ai senzatia ca nu tine frina si ca dist. de frinare e mai mare atunci sigur sint probl. cu amortizoarele.
Sachs sint mai bune decit Gabriel. N-o spun eu, mi-au spus-o -zic eu- oameni care se pricep.
Din ce cunosc (poate altii ma pot contrazice sau pot aduce completari)
lasind la o parte producatorii super specializati, piata aftermarket ar avea cam urm. configuratie:
Bilstein, Boge, Gabriel, Kayaba, Koni, Monroe, Sachs.
Atentie: Boge e varianta mai ieftina a lui Sachs.
Cele mai bune se pare ca ar fi Koni
(au si posibilitatea ajustarii functie de preferinte si pt a compensa uzura, deci au o viata mult mai lunga - dar si un pret pe masura)
Din ce cunosc, pe zafira mea cele originale de fabrica erau Kayaba. Au dus 60000 spre deosebire de cele pe care le am acum - tot originale Opel dar care au 25000 si hm... hm... hm ...
Pt cine e interesat am cataloagele PDF pt Bilstein, Koni si Kayaba
Sachs/Boge, Monroe si Gabriel au cataloage online
Parerile pot fi impartite intre a-ti lua amortizoare cit mai ieftine, care te vor tine putin avind in vedere drumurile din RO sau a lua amortizoare de 3 ori mai scumpe care sa tina dublul nr. de km al celorlalte... practic scapi de un montaj in plus, timp pierdut...
In alta ordine de idei Sachs la 1 mil mi se pare ok. Ar trebui sa te duca 30-40000 (depinde si de stilul tau si de drumurile pe care le faci...)
@io
asta cu garantia e la mina lor
ei vor zice tot timpul stai domne linistit ca-s bune...
din experienta mea poti sa-ti dai seama cel mai bine pe piatra cubica, in curbe (recomand curba la dreapta la rest. Pescarus - Herastrau spre ambasada Chinei cu o viteza de 60-70 - atentie totusi ca in colt e radar!)
cei din Buc care isi schimba telescoapele pot incerca dupa ce le-au schimbat sa dea o tura sa vada diferenta.
Alt simptom este ca daca ai placute de frina noi si sa zicem ai schimbat si lich de frina, ai aerisit instalatia si cu toate astea ai senzatia ca nu tine frina si ca dist. de frinare e mai mare atunci sigur sint probl. cu amortizoarele.
vectrapxi
- Mesaje scrise: 36
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
- Mircea KDT
- **
- 336 mesaje
- din 11 Jan 2005
- Bucuresti
Mircea KDT
- Mesaje scrise: 336
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
din experienta personala am constatat ca:
amortizoarele pe gaz permit o viteza mai mare, masina nu mai face ca o barca curbele se pot ataca cu viteza mai mare.bucsaraia tine mai mult pentru ca basculele nu mai lucreaza la fel ca in cazul amortizoarelor cu ulei
in schimb dupa citiva ani de mers pe soselele patriei incep sa-ti sara toate plasticele din masina si sa scirtiie in cazul in care masina este goala ai senzatia de mers cu caruta.
daca este cu ceva greutate se schimba treaba.
eu recomand pe GAZ
amortizoarele pe gaz permit o viteza mai mare, masina nu mai face ca o barca curbele se pot ataca cu viteza mai mare.bucsaraia tine mai mult pentru ca basculele nu mai lucreaza la fel ca in cazul amortizoarelor cu ulei
in schimb dupa citiva ani de mers pe soselele patriei incep sa-ti sara toate plasticele din masina si sa scirtiie in cazul in care masina este goala ai senzatia de mers cu caruta.
daca este cu ceva greutate se schimba treaba.
eu recomand pe GAZ