- Isac DGP
- **
- 107 mesaje
- din 06 Feb 2010
- Astra 2006 Z19DTH
- Sibiu
Isac DGP
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2010
- Mesaj Privat
- Isac DGP
- **
- 107 mesaje
- din 06 Feb 2010
- Astra 2006 Z19DTH
- Sibiu
Isac DGP
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2010
- Mesaj Privat
daca scoti farul vei ajunge la reglat pe stand si te costa aiurea in plus
de ce trebe reglat farul daca il dai jos? ca doar il pui in aceleasi locasuri care era....nu au loc de miscare sunt intr-o pozitie fixa
Aleex123
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2013
- Mesaj Privat
- Isac DGP
- **
- 107 mesaje
- din 06 Feb 2010
- Astra 2006 Z19DTH
- Sibiu
Isac DGP
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2010
- Mesaj Privat
Iar idee e ca acei coeficienti ai unui bec xenon 4300k 5500k si asa mai departe aunt defapt culoarea luminii. Cele de 4300k au o lumina alb galbuie iar cu cat creste coeficientul incepe sa se albeasca iar peste 6000k deja o da spre tente de albastru.
Cele care le-am luat eu de 5500k acuma dupa c s-au incalzit destul de bine dau o lumina alba care zic eu lumineaza ff bine drumurile noastre .....deci din punctul meu de vedere recomand mai ales in combinatie pe lunga cu h7 osram night breaker unlimited.
Tipul de bec pe scurta e d2s.
- ovidiu87us
- **
- 108 mesaje
- din 07 Aug 2010
- Astra 2011 Z1.7 DTR
- Caras-Severin
ovidiu87us
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2011 Z1.7 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2010
- Mesaj Privat
Problema se manifesta prin nepornirea farului decat aleatoriu.Odata aprinse, nu se sting pana nu inchid din buton. Becurile sunt la culoare la fel , deci banuiesc ca nu ar fi pe duca. Am demontat azi ambele faruri in speranta ca prin scoaterea mufelor rezolv ceva , nu a fost asa.
Problema a aparut zic eu in urma unui drum de vreo 50-60 km pe drum de tara , vibratii foarte multe. Inainte nu am avut problema asta , iar acum din 10 aprinderi , 3-4 le rateaza.
Nu am fost nici inspirat azi sa inlocuiesc macar becurile intre ele sa vad daca se muta si problema ... Dar maine sper sa apuc sa fac asta.
Parerea mea persoana este ca ori balast ul ori igniterul.
Am scris aici in speranta ca cineva s a mai intalnit cu problema asta si ma poate scutii de demontari inutile .
- ovidiu87us
- **
- 108 mesaje
- din 07 Aug 2010
- Astra 2011 Z1.7 DTR
- Caras-Severin
ovidiu87us
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2011 Z1.7 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2010
- Mesaj Privat
Astept si eu un raspuns daca se poate.
Multumesc.
- livcro
- ******
- 4,593 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,593
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,412 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,412
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- ovidiu87us
- **
- 108 mesaje
- din 07 Aug 2010
- Astra 2011 Z1.7 DTR
- Caras-Severin
ovidiu87us
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2011 Z1.7 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2010
- Mesaj Privat
Laurpp
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2011
- Mesaj Privat
Aseara am realizat si eu operatiunea de schimbare becuri xenon astra h.
Eu nu am miscat nici cutia de sigurante nici nu am dat bara jos si nici grila.Problematica este schimbarea becului de pe partea cu bateria, insa daca ai mana destul de mica si iti intra in partea de jos la spre contraaripa se poate desface si ultimul surub.
Igneterii se desfac prin rotire si in acelasi timp sare si mufa prin care se conecteaza.
Cel mai grea parte este desfacerea celui de-al 3-lea surub de la farul din partea sofer.
Am ales optunea chinuita si nu pe cea cu bara data jos ca sa nu mai merg sa imi recalibrez farurile.
Original pe masina au fost becuri Phillips D2S 35w. Eu din motive de costuri am optat pentru niste becuri osram xenarc 4300.
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- blue ray
- **
- 145 mesaje
- din 30 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Dolj
blue ray
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2008
- Mesaj Privat
Si la mine tot cam asa a fãcut becul de pe dreapta pânã sã ”crape”, nu se aprindea tot timpul, (trebuia sã sting si sã reaprind fafurile ca s-o ia). M-a tinut mult asa, vreo 3 ani (în primii doi ani fãcea foarte rar chestia asta, însã în ultimul an s-a accentuat fenomenul). Pe final, nu s-a mai aprins deloc, doar pâlpâia la actionarea butonului. L-am schimbat acum o lunã si ceva si, din fericire, diferenta fatã de cel neschimbat e aproape inobservabilã.
- ovidiu87us
- **
- 108 mesaje
- din 07 Aug 2010
- Astra 2011 Z1.7 DTR
- Caras-Severin
ovidiu87us
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2011 Z1.7 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2010
- Mesaj Privat
bostanosu
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2015
- Mesaj Privat
- deleted-35873
- **
- 88 mesaje
- din 23 Jun 2009
deleted-35873
- Mesaje scrise: 88
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2009
- Mesaj Privat
Subscriu si eu lui Horaa.
Nu trebuie recalibrat nimic.
Mi-am schimbat si eu weekendul trecut becurile si nu am observat ca Farurile cu Xenon sa aibe acel reglaj manual aflat deasupra Farului precum exista la farurile cu Halogen.
La mine au fost becuri Osram Xenarc. Am înlocuit cu Osram Xenarc Night breacker 70% mai multã lumina.
- jE
- *******
- 8,412 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,412
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
cu recalibratul e cu dus si intors. Adica teoretic nu trebuie recalibrat nimica, insa prinderile au anumite tolerante, deci exista o oarecare sansa sa dereglezi nitel farurile. Pe de alta parte, depiunde si de ce repere ai. Eu, de exemplu, cam stiu pe unde trebuie sa imi bata becurile, si pot verifica relativ usor in parcare, da' pentru linistea mea sufleteasca sambata, dupa ce mi-am schimbat becurile, am mers in service. Farul din dreapta batea la fix, cel din stanga era usor ridicat. Asta in conditiile in care am reglat farurile acum ~2 ani, si, din cauza ca imi luam flas-uri, le-am mai coborat eu cu o rotatie si jumatate a surubului de reglaj.
- deleted-35873
- **
- 88 mesaje
- din 23 Jun 2009
deleted-35873
- Mesaje scrise: 88
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2009
- Mesaj Privat
Am incercat sa imi pastrez reperele, precum, infiletarea suruburilor - saiba de la surub sa calce exact pe urma veche, apoi proiectia farurilor pe perete. Acum ca or fi batand diferit fata de cum era inaite de datul farurilor jos se prea poate.
Ai idee cum se face reglajul, adica e reglajul fin de corectie a farului la indemana?
Pentru toti cei care isi schimba xenoanele, sa nu va zgarciti la calitate si sa alegeti ce e mai ieftin, caci riscati sa vi se arda mult mai repede decat viata garantata de catre un producator precum OSRAM sau PHILIPS.
Viata normala a unui bec, daca electronica merge brici, este de 2500 ore. Sau echivalentul a aprox ~100 de zile de condus 24 de ore din 24.
Exista pe youtube un polonez care descrie forate bine diferentele dintre o Replica si un Original. Este foarte usor sa cumperi o replica care crezi ca e Original.
Primul lucru, fereste-te daca vezi de ex un pret de 60 -70 Euro pentru 2 buc de Xenon "original"
In general fake-arii reduc preturile cu undeva 20-30%, poate si mai mult, fata de un produs Original.
In cazul meu, m-am uitat dupa Osram.
O replica arata asa.


Pretul cerut de vanzator este de 67Euro.... pentru 2 xenoane asa zis originale!
Fata de un bec Original:


Observati diferenta?
Primul lucru care se observa foarte usor sunt punctele de sudura care sunt pe cele patru picioruse de sustinere a lampii. La cel Replica nu exista puncte de sudura.
Deasemeni, becurile originale au acele lamele din metal pentru a fi mai rubusta lampa la vibratii.
Cele replica sunt din materiale neferoase, si nu se magnetizeaza. Materialele neferoase sunt mai slabe ca si duritate si sunt mai ieftine de procesat, eg. Al vs. Fe
Se verifica usor cu un magnet. Daca se magnetizeaza e original.
In plus pretul pentru 2 lampi pe eBay pentru cele originale este de 90Euro fata de 67 Euro pentru cele Replica sau Falsuri.
Cu siguranta daca mergi la Reprezentata o sa ai originale, dar daca vrei sa salvezi bani buni si sa le montezi singur, tre sa ai grija ce cumperi ca altfel risti sa te trezesti ca o sa trebuiasca sa schimbi xenonul la foarte scrut timp.
Sper ca info sa va fie de folos.
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
Becul de pe partea soferului inca rezista si nici nu da semne ca ar imbatrani sau ca s-ar arde.
Numai bine, pe uikend am de lucru, demontat bara, demontat far, schimbare bec.
- livcro
- ******
- 4,593 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,593
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
ZastraH
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2018
- Mesaj Privat