Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • ionutzuuu

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2014

  • Mesaj Privat
salut, am și eu o micã problemã care mã neliniștește: am un astra h 1.7 cdti 2007 aprox 170.000 km
am recondiționat turbina acum 1 an jumãtate, toate bune și frumuoase (pe lângã altele schimbate la ea)
de la un timp de vreme când merg cu ea (și frumos și sport) îmi apare mașinuța cu cheițã și mi-o limiteazã în 3000,
precizez cã mașinuța se aprinde dupã 2200-2500 la mers frumos dar și sport
dupã 1-2 km își revine singurã și merge ca și când nu ar fi avut nimic (dacã merg cu ea la 2500-2800 își revine mai greu, dacã o țin un pic sub 2000, își revine mai repede )
Suspectez electrovalva turbo, nu am nici un cod de eroare pe ea și parcã are și un fluierat mai aparte decât are o turbinã
Schimbul de ulei și filtre îl fac la 10.000 ulei Castrol 5w40 și filtre MAN
Ceva sfaturi, pãreri ?
Skip ads

  • john_doe200616

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
O sa iti dea sigur si un alt coleg o parere, dar de ce nu incerci sa mergi cu cineva cu testerul cuplat la masina, sa simulezi conditiile necesare aprinderii martorului, iar in momentul in care se aprinde sa vezi codul?
  • ionutzuuu

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2014

  • Mesaj Privat
am încercat asearã, dar nu a vrut sã se mai aprindã Smile)
are momente când face și când nu face
de exemplu am fãcut 180 km fãrã nici o problemã și la întoarcere în ultimii 20 km a fãcut de 2 ori treaba asta, nu dã nici un cod de eroare
  • ionutzuuu

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2014

  • Mesaj Privat
O altã pãrere ?
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Alta parere ar fi sa asteptam cuminti pana ti se aprinde iar martorul care automat genereaza si o eroare.
Trebuia sa le ai stocate si pe cele vechi, alea cu martor aprins si limitare.
Fara aceste date ne putem doar rezuma la simple ghicitori.
Ca si ghicitoare eu zic: MAP si EGR.
  • fritzcon

  • Mesaje scrise: 267
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Ai curatat galeria de admisie ?....verifica si furtunasele de vacuum....
  • ovidiu87us

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2011 Z1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Aveam si eu problema asta , rezolvarea fiind curatarea EGR + Admisie. De un an nu s a mai aprins beculetul . Dupa cum sta treaba la EGR , consider ca necesita o curatare la 30 - 50 000 km .
  • dre

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2006 idh17
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Pentru eroarea P02345A ,pe astra h 1.7 dth , curatati electrovalva comanda turbo , aceeasi problema am avut si eu . Si senzorul map ar trebui curatat al meu era destul de imbacsit , am aplicat alcool izopropilic pentru inmuoere si l-am sters pe dinautru cu betigase de urechi .Atentie ,nu apasati tare sa nu stricati membrana.
  • dre

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2006 idh17
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2007

  • Mesaj Privat
EGR l-am curatat la 170000 prima oara ,era cam murdar . Tubulatura admisie la 100 mii , capacul admisie pe motor n-am reusit sa il desfac.
  • killer10

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2015

  • Mesaj Privat
aceasi problema o am si eu si am pus-o astazi pe tester zice ca are ceva probleme de la geometria varianta sau ceva de genu.... eu ma gandesc nu cumva o fi bulit vacuumu de la turbina chestia asta http://loalturbo.ro/web_con...-17cdti-637-1.jpg ca pare ca nu prea imi mai merge bine am si pornit motoru si am scos firu ala de acolo si am pus degetu si am accelerat si am vazut ca nu baga aer deloc si normal ar fi trebuit sa bage nu ? Deci poate sa fie cumva si de la vacuum de se aprinde martoru ala cu cheita si eu ma confrunt de ceva vreme nu stiu ce sa ii mai fac !
  • Dany2016

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Bunã !
Cei care ati avut aceasta problemã cu taierea puterii în mers ma sus de 80 km/h și martorul cu cheita aprins, cum ați rezolvat problema, care era cauza ?
Am o Astra H din 2008, 1,7 cdti, 110 cp, 81 kw.
Eu mergeam bine mersi prin oras, fara careva probleme pînã într-o bunã zi cind am ieșit la drum extraurban si am accelerat mai sus de 80 km/h.
Imediat s-a aprins martorul cu cheita si mi s-a tãiat puterea. La repornirea motorului totul era ok, pînã treceam de 80 km/h.
Am fost la un servic și i-au fãcut o verificare electronicã - concluzia - probleme la turbina.
Au verificat electrovalva de pe turbinã, furtunașele, dupã care i-a fãcut o verificare electronicã în timpul unui mers agresiv pe treapta a 3 si cu 3000 rmp.
Concluzia a fost cã este o problemã în turbinã, din cauza cã turbina s-ar fi blocat la o anumita presiune, nu se schimba presiunea în timpul mersului, cel puțin așa mi s-a spus.
Am lasat-o în service și problema mi-a fost rezolvatã, timp de 5 ore, m-a costat 30 e.
E prima mea mașinã, nu o am de mult timp și nu am prea înțeles multe din ceea ce mi-au explicat la service. Ziceau ceva de furtunașe, electrovalvã....bla bla bla...în fine problema rezolvatã, însã așa și nu prea am înțeles multe.
  • dr_agosh82

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Cause: Turbocharger actuator rod / VNT blades not operating (sticky) due to corrosion.
Remedy:
II: Astra-H, Corsa-D and Zafira-B
1. Connect minivac KM-667 to vacuum box and check actuator rod for
proper function
Note:
In case the actuator rod works properly continue with chapter III.
2. If the actuator rod will not move or movement is restricted
apply rust solvent to actuator rod (Picture II, 1)
Note:
Application time for rust solvent must not be less than 12 hours
in case linkage is completely stuck or might be less if movement
is only restricted.
  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
partea mecanica a egr-ului nu este etansa si scapa din presiunea care o face turbo,in evacuare. https://www.facebook.com/gro...=1494880180654538
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR