Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • emssp

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Salut,

Am cumparat recent un Opel Astra H, 1.4 benzina, 2005, 130.000km din Germania.
Problema pe care am sesizat-o:
-turatia la relantiv variaza cu 2mm sus/jos, desi motorul merge rotund (am inteles ca poate fi o problema cu ceasul...)
-la viteza constanta (de ex. 60km/h, 90km/h - cu pilot automat sau fara), turatie: 2000-2500rpm pare ca merge intrerupt, in suturi,
daca accelerez NU 'da in nas', accelereaza foarte bine,
daca o las in frana de motor -> merge bine, fara sa simt suturile...
Adica, zgataie, parca nu ar fi echilibrate rotile, sau ar fi accelerata si decelerata foarte repede... asta DOAR cand incerc sa mentin o turatie constanta.

La reprezentata au gasit coduri de eroare de la detonatii...
-> am schimbat bujiile si filtrul de aer.
-> benzina am incercat si de la Lukoil si de la Petrom... face la fel...

Aveti o sugestie? Mersi.
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
curata si verifica si EGR-ul.. gasesti aici cum.. foloseste functia "cauta"
  • georgex2

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2005 1.6twinport
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2009

  • Mesaj Privat
sondele lambda daca miroase. a gaze sau benzina.
  • emssp

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Azi am verificat daca sunt coduri de eroare cu metoda agrafa:
0300 - rateuri
0302 - rateuri cilindrul 2
Asa ca acele intreruperi cred ca sunt rateuri... curatat injectorul cu ultrasunete? Ar merita?
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
incearca sa vezi cum sunt bujiile, curata EGR-ul si clapeta.... poti schimba si injectoarele intre ele... sa vezi daca nu se muta eroarea de detonatie... astea nu costa nimica...
o diagnoza competenta ar fi indicata...
  • emssp

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Am incercat o operatiune: am scos cablul de curent de la EGR si am pornit masina asa...
Rezultatul a fost ca nu am mai simtit rateuri... apoi am conectat iar EGR-ul si iar au aparut detonatii una dupa alta, rapid...

Poate avea vreo legatura una cu alta sau e doar o coincidenta?
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
nu e o coincidenta...
  • emssp

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Revin cu informatii dupa curatarea EGR-ului: era un strat de depuneri negre de vreo 2 mm pe interior... curatat cu solutie de aragaz si wd40, am testat pistonasul prin conectare la baterie... e functional (initial pistonasul era pe inchis, cred ca e normal).

Cand am conectat EGR-ul din nou, au reinceput rateurile la turatie constanta sub 2000-2500rpm (poate la turatie mai mare nu se mai prea simt).
Am mai deconectat debitmetrul - turatia era destul de instabila...
Am mai desfacut sonda lambda - arata foarte binela exterior, curata, insa fara ea conectata erau probleme la relanti...
Cu toate acestea montate, rateurile persista... cu deconectarea EGR-ului, poate ca mai sunt, dar sunt aproape insesizabile...

Mai ramane bobina/alte bujii? (cei de la reprezentanta au zis ca au pus bujii GM noi)
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Componenta EGR(solenoid+senzor),nu relizeaza intocmai,comenzile primite de la calculator.Daca sunt posibilitati,se va inlocui cu alt EGR(functional) ,de la alta masina identica si daca rezultatul este multumitor,se va achizitiona un EGR.
  • p1ra7

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2010

  • Mesaj Privat
acum pe bune cine ar desface masina sa imi dea mie EGR-u pentru probe? eu unu nu asi face asta pentru alcineva decat daca miar fi prieten la catarama...
intre timp am scos mufa de la EGR si surpriza: merge de parca nu ar avea nici o problema, DAR(mereu exista un dar) dupa vreo 10 km pe langa masinuta cu cheie mi sa aprins si check engine.... am citit dupaia codurile de eroare si pe langa 1405(EGR) mia aparut si 0403... care din cate am gasit pe net tot EGR ar fi.... am citit pe un forum de afara ca ar putea fi problema din fire si anume sa nu am masa buna care ajunge in mufa la egr... ideea e ca imi trebuie un tester sa ii dau impulsuri din calculator ca sa pot sa testez teoria asta

Si deci prin urmare cred ca tot la service ajung cu ea k ma depaseste faza cu testeru
(scuzati limbajul mai de la tzara dar scriu dp tel si imi e greu sa pun cratime)
  • p1ra7

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2010

  • Mesaj Privat
a mai am o intrebare... acum miam dat seama... la ce te referi cand spui componenta EGR(solenoid+senzor)... pe langa faimosul egr care e prins pe partea dreapta de blocul motor mai exista si vreun senzor ascuns? pls help ca dau o bere
  • emssp

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Problema pe care am avut-o s-a rezolvat prin inlocuirea bobinelor de inductie... Nu mai functionau in parametri si la turatie constanta se simteau rateurile...
Se poate inchide.
  • RazvanVectra

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Si eu am aceeasi problema, este vorba de un astra h 16xep, la mine e problema cu clapetele de la galeria de admisie, au joc si le gaseste senzorul ca nu functioneaza in parametrii. Daca resetez eroarea merge bine 300 km dupa care iar gaseste senzorul eroarea si mi se aprinde in bord si masina face la fel.
  • Gigi7

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Am un Astra G 1.4 16V 90 cai, si atunci cand se incalzeste imi da in nas, in special la schimbarea vitezelor prin oras. Am curatat EGR`ul, filtrele, bobina de inductie, bujiile, am pus testerul si nu apare nici o eroare, niciun cod,am schimbat benzinaraia, am trecut pe OMV , si degeaba....
Vreo solutie?
Multumesc!
  • p1ra7

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Da eu am patit aceeasi problema la o alta masina mai demult... schimba filtru de combustibil si eventual verifica dak pompa are debit suficiwnt dak nu dao jos si curoto.... in principiu asta ar fi rezolvarea la problema descrisa de tn
  • ghelmegeanu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Am un Astra G, 1,6 8 V Z16SE - 60.000 Km, am aceleasi sintome, cand este motorul cald 90 grade, la schimbarea vitezelor 4-5 si aceleratie, turatie 2500-2800, am senzatia ca da in nas. Am fost la service, a pus testerul si a iesit totul in parametri normali, a curatat EGR, clapeta de acceleratie, a masurat debitul pompei de benzina, am scimbat filtru de benzina am pus din nou testarul si totul a iesit in parametri normali, dar tot asa face. Nu stiu unde sa mai ma duc cu masina ....
Aveti vreun sfat .....

Multumesc
  • p1ra7

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Verifica debimetru de aer... din descrierea ta eu acolo cred ca e problema... filtru de aer este curat(schimbat la timp?
  • lucsparkless

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2012

  • Mesaj Privat
cam aceiasi problema o am si eu la un Z16SE, la turatii mici, de ex. treapta 2 si 3 mers constant cu 30-40-50, da rateuri, calc acceleratia la fund, mai intrerupe de 2-3ori apoi acelereaza oke. testere peste testere, egr curatat de nenumarate ori, clapeta curatata, la fel ... solutii ?
  • dan_mec30

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salut! am cumparat recent un opel astra h ,2008,1.4 xep ,masina merge dar se aprinde checkul ,am schimbat sonda lambda,am schimbat egr si am in continuare urmatoarele erori:􀀤􀁇􀁕􀁈􀁖􀄃:
􀀦􀁒􀁇􀀃􀁓􀁒􀃺􀁗􀁄􀁏:
Telefon:
Fax:
E-mail:
􀀳􀁄􀁊􀁌􀁑􀄃􀀃􀁓􀁕􀁌􀁑􀁆􀁌􀁓􀁄􀁏􀄃:
􀀥􀁈􀁑􀁝􀁌􀁑􀄃􀀃(Z14XEP - Motronic ME7.6.1)
DTC Descriere
P0403 - Exhaust gas recirculation control circuit
- 􀀷􀁈􀁑􀁖􀁌􀁘􀁑􀁈􀀃􀁖􀁆􀄃􀁝􀁘􀁗􀄃
- Permanent
P0403 - Exhaust gas recirculation control circuit
- 􀁉􀁘􀁑􀁆􀄠􀁌􀁒􀁑􀁄􀁕􀁈􀀃􀁇􀁈􀁉􀁈􀁆􀁗􀁘􀁒􀁄􀁖􀄃
- Intermitent
P1405 - Exhaust gas recirculation control circuit
- 􀀷􀁈􀁑􀁖􀁌􀁘􀁑􀁈􀀃􀁖􀁆􀄃􀁝􀁘􀁗􀄃
- Intermitent
P0141 - HO2􀀶􀀃􀀦􀁌􀁕􀁆􀁘􀁌􀁗􀀃􀁆􀁒􀁑􀁗􀁕􀁒􀁏􀀃􀁶􀁑􀁆􀄃􀁏􀁝􀁌􀁗􀁒􀁕􀀃(Bank 1, senzor 2)
- 􀁉􀁘􀁑􀁆􀄠􀁌􀁒􀁑􀁄􀁕􀁈􀀃􀁇􀁈􀁉􀁈􀁆􀁗􀁘􀁒􀁄􀁖􀄃
- Permanent
P0141 - HO2􀀶􀀃􀀦􀁌􀁕􀁆􀁘􀁌􀁗􀀃􀁆􀁒􀁑􀁗􀁕􀁒􀁏􀀃􀁶􀁑􀁆􀄃􀁏􀁝􀁌􀁗􀁒􀁕􀀃(Bank 1, senzor 2)
- 􀀷􀁈􀁑􀁖􀁌􀁘􀁑􀁈􀀃􀁖􀁆􀄃􀁝􀁘􀁗􀄃
- Permanent
P0135 - 􀀦􀁌􀁕􀁆􀁘􀁌􀁗􀀃􀁶􀁑􀁆􀄃􀁏􀁝􀁌􀁕􀁈􀀃􀀲2 (Bloc 1, Senzor 1)
- 􀁉􀁘􀁑􀁆􀄠􀁌􀁒􀁑􀁄􀁕􀁈􀀃􀁇􀁈􀁉􀁈􀁆􀁗􀁘􀁒􀁄􀁖􀄃
- Permanent
P0135 - HO2􀀶􀀃􀀦􀁌􀁕􀁆􀁘􀁌􀁗􀀃􀁆􀁒􀁑􀁗􀁕􀁒􀁏􀀃􀁶􀁑􀁆􀄃􀁏􀁝􀁌􀁗􀁒􀁕􀀃(Bank 1, senzor 1)
- 􀀷􀁈􀁑􀁖􀁌􀁘􀁑􀁈􀀃􀁖􀁆􀄃􀁝􀁘􀁗􀄃
- Permanent
P0130 - O2 sensor circuit (bank 1 sensor 1)
- Faulty
- Permanent
P0443 - 􀀶􀁒􀁏􀁈􀁑􀁒􀁌􀁇􀀃􀁙􀁄􀁏􀁙􀄃, 􀁙􀁈􀁑􀁗􀁌􀁏􀁄􀄠􀁌􀁈􀀃􀁕􀁈􀁝􀁈􀁕􀁙􀁒􀁕
- 􀀷􀁈􀁑􀁖􀁌􀁘􀁑􀁈􀀃􀁖􀁆􀄃􀁝􀁘􀁗􀄃
- Permanent
P0403 - Exhaust gas recirculation control circuit
- 􀀷􀁈􀁑􀁖􀁌􀁘􀁑􀁈􀀃􀁖􀁆􀄃􀁝􀁘􀁗􀄃
- Permanent
P0403 - Exhaust gas recirculation control circuit
- 􀁉􀁘􀁑􀁆􀄠􀁌􀁒􀁑􀁄􀁕􀁈􀀃􀁇􀁈􀁉􀁈􀁆􀁗􀁘􀁒􀁄􀁖􀄃
- Intermitent
Coduri de defect
Mecanic:
􀀧􀁄􀁗􀄃: 8/10/2015
􀀱􀁘􀁐􀄃􀁕􀀃􀁙􀁈􀁋􀁌􀁆􀁘􀁏:
VIN:
Kilometraj:
Vehicle: Opel/Vauxhall - Astra H - 2008
Delphi DS150E (New VCI) | 2014 Release 2 (2.14.2.2) 1
􀀥􀁈􀁑􀁝􀁌􀁑􀄃􀀃(Z14XEP - Motronic ME7.6.1)
DTC Descriere
P0141 - HO2􀀶􀀃􀀦􀁌􀁕􀁆􀁘􀁌􀁗􀀃􀁆􀁒􀁑􀁗􀁕􀁒􀁏􀀃􀁶􀁑􀁆􀄃􀁏􀁝􀁌􀁗􀁒􀁕􀀃(Bank 1, senzor 2)
- 􀁉􀁘􀁑􀁆􀄠􀁌􀁒􀁑􀁄􀁕􀁈􀀃􀁇􀁈􀁉􀁈􀁆􀁗􀁘􀁒􀁄􀁖􀄃
- Intermitent
P0141 - HO2􀀶􀀃􀀦􀁌􀁕􀁆􀁘􀁌􀁗􀀃􀁆􀁒􀁑􀁗􀁕􀁒􀁏􀀃􀁶􀁑􀁆􀄃􀁏􀁝􀁌􀁗􀁒􀁕􀀃(Bank 1, senzor 2)
- 􀀷􀁈􀁑􀁖􀁌􀁘􀁑􀁈􀀃􀁖􀁆􀄃􀁝􀁘􀁗􀄃
- Permanent
P0141 - 􀀦􀁌􀁕􀁆􀁘􀁌􀁗􀀃􀁶􀁑􀁆􀄃􀁏􀁝􀁌􀁕􀁈􀀃􀀲2 (Bloc 1, Senzor 2)
- Open circuit
- Intermitent
P0135 - 􀀦􀁌􀁕􀁆􀁘􀁌􀁗􀀃􀁶􀁑􀁆􀄃􀁏􀁝􀁌􀁕􀁈􀀃􀀲2 (Bloc 1, Senzor 1)
- 􀁉􀁘􀁑􀁆􀄠􀁌􀁒􀁑􀁄􀁕􀁈􀀃􀁇􀁈􀁉􀁈􀁆􀁗􀁘􀁒􀁄􀁖􀄃
- Permanent
P0135 - HO2􀀶􀀃􀀦􀁌􀁕􀁆􀁘􀁌􀁗􀀃􀁆􀁒􀁑􀁗􀁕􀁒􀁏􀀃􀁶􀁑􀁆􀄃􀁏􀁝􀁌􀁗􀁒􀁕􀀃(Bank 1, senzor 1)
- 􀀷􀁈􀁑􀁖􀁌􀁘􀁑􀁈􀀃􀁖􀁆􀄃􀁝􀁘􀁗􀄃
- Permanent
P0135 - 􀀦􀁌􀁕􀁆􀁘􀁌􀁗􀀃􀁶􀁑􀁆􀄃􀁏􀁝􀁌􀁕􀁈􀀃􀀲2 (Bloc 1, Senzor 1)
- Open circuit
- Intermitent
P1113 - Port Deactivation Solenoid Valve Circuit
- 􀁉􀁘􀁑􀁆􀄠􀁌􀁒􀁑􀁄􀁕􀁈􀀃􀁇􀁈􀁉􀁈􀁆􀁗􀁘􀁒􀁄􀁖􀄃
- Intermitent
P0443 - 􀀶􀁒􀁏􀁈􀁑􀁒􀁌􀁇􀀃􀁙􀁄􀁏􀁙􀄃, 􀁙􀁈􀁑􀁗􀁌􀁏􀁄􀄠􀁌􀁈􀀃􀁕􀁈􀁝􀁈􀁕􀁙􀁒􀁕
- 􀀷􀁈􀁑􀁖􀁌􀁘􀁑􀁈􀀃􀁖􀁆􀄃􀁝􀁘􀁗􀄃
- Permanent
P0443 - 􀀶􀁌􀁖􀁗􀁈􀁐􀀃􀁙􀁈􀁑􀁗􀁌􀁏􀁄􀄠􀁌􀁈􀀃􀁕􀁈􀁝􀁈􀁕􀁙􀁒􀁕
- Open circuit
- Intermitent
􀀩􀄃􀁕􀄃􀀃􀁆􀁒􀁇􀁘􀁕􀁌􀀃􀁇􀁈􀀃􀁇􀁈􀁉􀁈􀁆􀁗
P0403 - Exhaust gas recirculation control circuit
- 􀀷􀁈􀁑􀁖􀁌􀁘􀁑􀁈􀀃􀁖􀁆􀄃􀁝􀁘􀁗􀄃
- Intermitent
P0141 - HO2􀀶􀀃􀀦􀁌􀁕􀁆􀁘􀁌􀁗􀀃􀁆􀁒􀁑􀁗􀁕􀁒􀁏􀀃􀁶􀁑􀁆􀄃􀁏􀁝􀁌􀁗􀁒􀁕􀀃(Bank 1, senzor 2)
- 􀁉􀁘􀁑􀁆􀄠􀁌􀁒􀁑􀁄􀁕􀁈􀀃􀁇􀁈􀁉􀁈􀁆􀁗􀁘􀁒􀁄􀁖􀄃
- Intermitent
P0141 - HO2􀀶􀀃􀀦􀁌􀁕􀁆􀁘􀁌􀁗􀀃􀁆􀁒􀁑􀁗􀁕􀁒􀁏􀀃􀁶􀁑􀁆􀄃􀁏􀁝􀁌􀁗􀁒􀁕􀀃(Bank 1, senzor 2)
- 􀀷􀁈􀁑􀁖􀁌􀁘􀁑􀁈􀀃􀁖􀁆􀄃􀁝􀁘􀁗􀄃
- Intermitent
P0135 - 􀀦􀁌􀁕􀁆􀁘􀁌􀁗􀀃􀁶􀁑􀁆􀄃􀁏􀁝􀁌􀁕􀁈􀀃􀀲2 (Bloc 1, Senzor 1)
- 􀁉􀁘􀁑􀁆􀄠􀁌􀁒􀁑􀁄􀁕􀁈􀀃􀁇􀁈􀁉􀁈􀁆􀁗􀁘􀁒􀁄􀁖􀄃
- Intermitent
P0135 - HO2􀀶􀀃􀀦􀁌􀁕􀁆􀁘􀁌􀁗􀀃􀁆􀁒􀁑􀁗􀁕􀁒􀁏􀀃􀁶􀁑􀁆􀄃􀁏􀁝􀁌􀁗􀁒􀁕􀀃(Bank 1, senzor 1)
- 􀀷􀁈􀁑􀁖􀁌􀁘􀁑􀁈􀀃􀁖􀁆􀄃􀁝􀁘􀁗􀄃
- Intermitent
P0443 - 􀀶􀁒􀁏􀁈􀁑􀁒􀁌􀁇􀀃􀁙􀁄􀁏􀁙􀄃, 􀁙􀁈􀁑􀁗􀁌􀁏􀁄􀄠􀁌􀁈􀀃􀁕􀁈􀁝􀁈􀁕􀁙􀁒􀁕
- 􀀷􀁈􀁑􀁖􀁌􀁘􀁑􀁈􀀃􀁖􀁆􀄃􀁝􀁘􀁗􀄃
- Intermitent
Delphi DS150E (New VCI) | 2014 Release 2 (2.14.2.2) 2
􀀥􀁈􀁑􀁝􀁌􀁑􀄃􀀃(Z14XEP - Motronic ME7.6.1)
DTC Descriere
􀀥􀁈􀁑􀁝􀁌􀁑􀄃􀀃(Z14XEP - Motronic ME7.6.1) (􀁇􀁘􀁓􀄃􀀃􀃺􀁗􀁈􀁕􀁊􀁈􀁕􀁈􀁄􀀃􀁘􀁏􀁗􀁌􀁐􀁘􀁏􀁘􀁌􀀃􀁆􀁒􀁇􀀃􀁇􀁈􀀃􀁇􀁈􀁉􀁈􀁆􀁗)
DTC Descriere
P0403 - Exhaust gas recirculation control circuit
- 􀀷􀁈􀁑􀁖􀁌􀁘􀁑􀁈􀀃􀁖􀁆􀄃􀁝􀁘􀁗􀄃
- Permanent
P0141 - HO2􀀶􀀃􀀦􀁌􀁕􀁆􀁘􀁌􀁗􀀃􀁆􀁒􀁑􀁗􀁕􀁒􀁏􀀃􀁶􀁑􀁆􀄃􀁏􀁝􀁌􀁗􀁒􀁕􀀃(Bank 1, senzor 2)
- 􀀷􀁈􀁑􀁖􀁌􀁘􀁑􀁈􀀃􀁖􀁆􀄃􀁝􀁘􀁗􀄃
- Permanent
P0135 - HO2􀀶􀀃􀀦􀁌􀁕􀁆􀁘􀁌􀁗􀀃􀁆􀁒􀁑􀁗􀁕􀁒􀁏􀀃􀁶􀁑􀁆􀄃􀁏􀁝􀁌􀁗􀁒􀁕􀀃(Bank 1, senzor 1)
- 􀀷􀁈􀁑􀁖􀁌􀁘􀁑􀁈􀀃􀁖􀁆􀄃􀁝􀁘􀁗􀄃
- Permanent
P0443 - 􀀶􀁒􀁏􀁈􀁑􀁒􀁌􀁇􀀃􀁙􀁄􀁏􀁙􀄃, 􀁙􀁈􀁑􀁗􀁌􀁏􀁄􀄠􀁌􀁈􀀃􀁕􀁈􀁝􀁈􀁕􀁙􀁒􀁕
- 􀀷􀁈􀁑􀁖􀁌􀁘􀁑􀁈􀀃􀁖􀁆􀄃􀁝􀁘􀁗􀄃
- Permanent
Delphi DS150E (New VCI) | 2014 Release 2 (2.14.2.2) 3
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 628
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Verifica starea mufei de la EGR si eventual curato cu spray de circuite electrice
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR