Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • danutz2205

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2003 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Va salut pe toti ...poate reusiti sa-mi dati câteva sfaturi
Am un opel astra g motor z16 xep care intr- o zi nu a mai vrut sa porneasca, am sunat mecanicul si a zis sa o duc la el crezand ca e pompa de benzina . Dupa ce am lasat- o ma suna sa mi spuna ca nu am compresie pe aproape niciun piston si ca din acea cauza nu porneste si trebuie segmentare la motor, eu nefiind un cunoscator in ale mecanicii am zis ok, daca trebuie asta e si s- a apucat de treaba numai ca dupa ce am mers sa iau masina am observat ca nu mai are aceeaºi putere s consuma ulei mai mult ca inainte si parca merge in 3 pistoane , vazand asta am mers in alta parte si am facut un tester dandu- mi eroare p 0303 si verificandu- mi compresia pe pistonul 3 a reiesit ca aveam doar 2 fata de 14 la celelalte pistoane . Mentionez ca am facut aproximativ 500 de km de la segmentare. Intrebarea mea este oare ce s- ar fi putu intampla de nu am compresie pe acel piston? Nu s a reusit segmentarea?
Skip ads

  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Posibil aliniere fante segmenti, rizuri / uzuri pe cilindru, supape ce nu mai inchid etans.
Toate acestea trebuiau verificate si evitate.
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Tocmai de asta este bine sa stai acolo cand se fac operatiunile astea. Esti sigur ca ti-a facut segmentare, sau doar a desfacut segmentii vechi, ia curatat, montat la loc, si gata SEGMENTAREA?. Ti-a dat garantie pe lucrare? altfel mai dai odata banii.
  • danutz2205

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2003 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Pai am mers pe incredere si nu am stat langa el pt ca e o cunostinta mai veche.....a zis ca a rectificat si chiuloasa , deci am avut incredere ....acum o sa o duc din nou la el sa il desfacã ....cat despre garantie- am mers pe incredere asa cum am mai menþionat si sper ca nu o sa mai trebuiascã sa platesc.
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Nu-ti va desface nimic.
Iti va pune placa aia cu " asteapta putin pana se aseaza segmentii"" si tu o vei crede.
  • danutz2205

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2003 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Pai am vorbit deja cu el si trebuie sa- i duc masina ...in tot acest timp de la segmentare si pana acum, am fost de vreo 3 ori la el sa ii spun ca nu merge bine masina ceea ce a observat si el dar am tot sperat ca isi va da drumul ceea ce nu s- a intamplat din pacate.
Meritã totusi sa mai investec in acest motor sau sa ma gandesc sa vand masina (are 142000 km, eu luand o la 100000 km acum 5 ani, nu stiu daca erau reali )?
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
compresia trebuie sa fie intre 14-16 bari
tu daca ai 2 bari pe un cilindru sigur a rupt vreun segment,la montaj si acum ai este teama ca daca-l desface si vede ca sa zgariat cilindru,tu-l pui sa-ti cumpere motor,daia te duce cu ,,,, las ma mai merge,,,,,poate face ---poc---si va da vine tine
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Daca n-a curatat pistoanele si restul de piese "clar de luna" si m-ai ales daca a montat segmentii cu mana goala ( fara dispozitiv special sau macar cu o tabla ondulata si unsa) atunci sint toate sansele sa fi prapadit segmentii.
Trebuie desfacut motorul si vazuta starea de uzura a fiecarui cilindru si daca se impune honuire plus segmenti noi si de verificat cum inchid supapele.
Parerea mea e ca ar trebui sa cauti un alt meserias si langa care sa stai sa vezi ce face.

Ps - cat i-ai platit cunostintei pt segmentare ? Sau a fost o afacere stil " ne ajutam unul pe altul" ?

In general pt o simpla segmentare merita sa investesti intr-un motor dar in cazul tau trebuie vazut clar de ce se pierde compresia pe acel cilindru.
  • danutz2205

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2003 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc pt raspunsuri..am platit 600 de lei manoperã, pret in care a intrat si inlocuirea distribuþiei plus 2500 lei piesele!
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
ai dat ceva nu gluma.
@Aries si eu am pus segmentii tot cu mana, tre sa fi prea........... cu 2 maini stangi ca sa-i strici.
Ori a cumparat segmenti ieftini si vorba ta, nu a curatat mai nimic acolo. Ori supapele nu inchid.
Acum sa mearga la altul sa faca ce? sa de-a alti 2000 lei? sa-i rezolve ala care a zis ca-i face motorul, daca nu, ala sa-i de-a banii omului inapoi.
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Merg si cu mana dar nah, trebuie putina gingasie. Smile Dar macar o tabla rulata frumos in firma de cilindru nu-i mare lucru.
Acum sigur ca ar fi mai bine sa-i puna la cunostinta motorul in brate dar daca il distruge mai rau ?
Varianta cea mai frumoasa ar fi de recuperat banii si mers in alta parte dar cred ca acea cunostinta nici nu va vrea sa auda de asa ceva !
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Facut si la cunostinta si rau si mai scump decat am dat eu la un strain(mecanic necunoscut). Preturi foarte mari si pe piese si pe manopera!
Pacat ca se intampla de astea, platind si cat nu face Sad
Asa ca stai langa mecanic cand desface si fa poze la tot ce desface(chiar daca nu ii va conveni), mai ales la pistoane cand le scoate si la chiulasa pe partea cu supapele. Cilindrii ii poti verifica si tu cu degetul daca au uzura sau vreo zgarietura.
Nu uita sa schimbi bujiile! Si mai rasfoieste paginile de la topic ,,segmentare motor". Bafta!
  • danutz2205

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2003 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Va multumesc tuturor pt raspunsuri si da ,intradevar trebuia sa fiu mai atent si sa ma incred mai putin in oameni...
Ps : totusi cam cat ar trebui sa coaste o segmentare?
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
cat ai dat mi se pare destul de bun pretu,dar cum ai zis ca tie ruda putea sa lase la 500 lei
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Diferenta atat de mare intre pistoane nu este posibila decat din cauza vreunui tachet blocat,i-a fost lene sa-i goleasca si sa-i curete pe toti si acum merge motorul in 3 daca era de la segmenti mai mare diferenta de 4-5 bar nu este posibil sa apara.Pune sa verifice la ateleier,service ce-i acolo etansietatea camerei de ardere inainte sa demonteze motorul degeaba si sigur sufla in admisie ori evacuare.Daca nu stie sau nu vrea ia legatura cu mine sa vorbesc cu mecanicul,sa-i explic mai pe larg ,in mod normal se poate rezolva cu o demontare de axe cu came si goliti toti tachetii din nou.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Am citit din nou si-mi scapase partea cu parcurs 500 km ,acum exista mari sanse sa fie deja arse supapele tinute deschise de tachetii blocati ,daca nu vrei sa arunci cu banii incepe cu verificarile enumerate in cel mai rau caz demontezi si schimbi ceva supape,daca treaba era inteleasa corect de la inceput ,scapai si de stres si de cheltuiala.
P.S. mecanicul a facut treaba da n-a verificat tachetii mai mult ca sigur pune-l sa o faca acum,e treaba lui sa termine ce-a inceput,nu umbla de colo colo ca te cureti de bani ca arunca unu pe celalalt vina si tu te alegi cu nervi si bani mancati.
  • Razvan Vasi

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Buna ! Detin un astra g 2002 1.4 16V Z14xe cu 245.000 km cumpãrat in 2013 cu 220.000 km si imi papa ulei cam un litru pe luna GM 10W-40W si ma bate gandu-l sa-i fac o segmentare dar nu stiu daca merita am intrebat la un service si ei mi-au zis ca asi ajunge cu un cost total daca trebuie schimbat si axu cu came cam la 2500 lei dar mi-au recomandat doar daca am de gand sa o mai tin. In caz ca as dori sa-i fac segmentarea imi recomanda-ti va rog un service bun si de incredere in Oradea sau imi recomanda-ti reprezentanta Opel ?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Cea mai buna hotarare o iei dupa ce se demonteaza motorul,atunci se face o evaluare a pieselor ce trebuie inlocuite si personal sunt de parere ca reparatia facuta corect chiar daca este putin mai scumpa ca un motor SH este mult mai avantajoasa,chiar si cel
cumparat tot trebuie reviziut minim ,mai dai la RAR trece-l in carte ...tot acolo ajungi .
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Avem un coleg, credca libra, daca nu gresesc este din Oradea. Ai putea sa-l intrebi pe el.
Personal nu prea agreez partea cu reprezentanta.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
danutz2205 treaba sta urat, ai mers la unul care a luat putin pe manopera si foarte mult la piese, in plus e un tolomac mecanicul tau.
Tu la motorul asta nu ai tacheti hidraulici, sunt pastile si daca se intervine la chiulasa se masoara jocul supapei :
admisie 0.21-0.29mm
evacuare 0.27-0.35mm
Daca nu esti in cote Opel are in lista 18 grosimi de tacheti (pastile). Se mai poate face si prin a lua din coada supapei putin cate putin pana ajungi la cota.
La tine a facut rectificare si a luat prea mult, astfel supapa ramane deschisa si se arde, sparge, poate si ceva sant in scaun supapa sau chiar in cilindru...
Acum eu nu cred ca peste noapte ai ramas fara compresie la toti cilindri, ceva pute, sincer.
Acum vinovat este mecanicul ca a facut treaba mioritica si este bun de plata mai ales ca a mai spus si prostii ca isi va da drumul, si-a dat duhul in 500km.
Vinovat esti si tu ca ai apelat la cineva care nu se pricepe.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR