Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • ursachicatalin89

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Da ceva de genul ma gandesc.
Skip ads

  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Pai eu zic sa incepi de undeva. Curata temeinic MAP, vezi si admisia, EGR si apoi ramane de vazut ce s-a rezolvat.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,791
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
ursachicatalin89 a scris:Am facut log-ul (treapta 3 pedala la 100% de la aprox 1900rpm)
De pe la 2800rpm intra in limp mode. Vad ca nu mai am eroare pe senzorul barometric dupa schimbarea lui. In schimb am doua erori:
1. P1190 - Rail Pressure Valve Range/Performance (0B) - Not present - asta e prezenta mereu si cred ca genereaza pornirea mai greoaie.
Cand intra in limp:

2. P0108 - Boost Pressure High Pressure (07) - Not present. Deci din cate imi dau seama face suprapresiune. Din ce am vazut turbo este cu geometrie fixa. .

Sa revenim putin ca o luarati catre egr si admisie!
Citeste aici: http://www.obd-codes.com/p0108
Te rog citeste cu atentie!
Apoi in legatura cu egr si galerie admisie, aceste se curata periodic daca nu faci egr off.
L.E. De verificat pompa de vid.
  • ursachicatalin89

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Am citit. Dar din pompa de vacuum pleaca doar la servofrana. Atat. Nimic catre sistemul de supraalimentare. Cel de 90 cp are vacuum si pt turbo. Nu prea inteleg ce leg este intre map si vacuum daca turbo nu e controlat prin vacuum
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,791
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Completeaza profilul cu toate datele corecte.
La cel de 70 CP pompa de vid e conectata doar la servofrana asa este.
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Pai eu am inteles ca e vb de un Opel Corsa C, Z13DT de 70 cp.
Ce nu stiu eu insa- cine controleaza actuatorul turbinei ? Se face electronic direct din ECU ?
  • ursachicatalin89

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2015

  • Mesaj Privat
E pe presiune. Chiar turbo in sine isi controleaza actuatorul.
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Eu nu prea inteleg asta. Nu zic ca nu ar fi asa dar trebuie sa inteleg.
Ma intriga varianta asta !
Oarecum am dedus tacit impreuna ca acest motor are o turbina cu geometrie fixa - deci cum se autoregleaza?
Daca ar fi fost geometrie variabila , nah, as fi lasat lucrurile asa dar stau si ma intreb atunci de ce la motorul meu cu turbina cu geometrie fixa i-au inventat o electrovalva pentru turbina ? N'o puteau face din start " autoreglabila" pe baza presiunii ?

Am cautat vreo 20 min pe CO si net ce anume controleaza turbina la Z13DT dar n-am gasit decat presupuneri. Plus un actuator si o parghie.
  • ursachicatalin89

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Eu inteleg asa. Cand turbina ajunge la o anumita presiune prin furtunasul care iese din ea impinge presiunea catre actuator. Iar acesta deschide clapeta
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,791
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Asa este Catalin ai inteles bine.
Aries gasesti suficienta documentatie pentru a te edifica.
Acum sa ne oprim din divagare si sa ramanem la subiect.
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Tu te visezi moderator si faci antrenamente sau ce-i cu tine ? Are sectiunea moderatori asa ca te-as ruga sa le lasi lor genul de postare de mai sus !
Si nu " divaga" nimeni, chiar discutam despre turbina si despre limp-mode la Corsa C Z13DT incercand sa gasesc cu @ursa.... un punct de plecare in rezolvarea problemei.
Decat sa faci pe moderatorul mai bine veneai cu o solutie pt problema omului sau chiar si macar o parere ca intentie de ajutor.

Dar nu, nu simti ca esti pe CO daca nu apare cate unu care face pe istetul de la tastatura cu capul plin de teorii si link-uri dar in mana in loc de cheie are un mouse !

Si daca tot ai postat FIX la subiect @ corsablue, chiar n-ai mai avut 1 minut sa pui un link de legatura spre "suficienta documentatie" ca sa ne lamurim si noi ce-i cu motorul asta CDTI dar cu geometrie fixa care la 3000 ture cade in nas ?
Documentatii, nu discutii si pareri intre useri !

Ai mai avut o postare asemanatoare si anterior de ultima dar am trecut-o cu vederea desi tot despre acest subiect discutam. Si atunci ti s-a parut ca ne "plimbam" aiurea pe la admisie !

Ok, eu ma opresc din incercari de a ajuta omul ( daca oricum n-o facea nimeni si eu oricum o faceam prost) si te rog @Corsablue sa-i dai omului o solutie viabila si reala, alta decat cele care le-am discutam eu cu @ursa...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR