- ursachicatalin89
- OP
- 14 mesaje
- din 15 Nov 2015
- Corsa 2004 Z13DT
- Prahova
ursachicatalin89
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2015
- Mesaj Privat
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,791 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,791
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
ursachicatalin89 a scris:Am facut log-ul (treapta 3 pedala la 100% de la aprox 1900rpm)
De pe la 2800rpm intra in limp mode. Vad ca nu mai am eroare pe senzorul barometric dupa schimbarea lui. In schimb am doua erori:
1. P1190 - Rail Pressure Valve Range/Performance (0B) - Not present - asta e prezenta mereu si cred ca genereaza pornirea mai greoaie.
Cand intra in limp:
2. P0108 - Boost Pressure High Pressure (07) - Not present. Deci din cate imi dau seama face suprapresiune. Din ce am vazut turbo este cu geometrie fixa. .
De pe la 2800rpm intra in limp mode. Vad ca nu mai am eroare pe senzorul barometric dupa schimbarea lui. In schimb am doua erori:
1. P1190 - Rail Pressure Valve Range/Performance (0B) - Not present - asta e prezenta mereu si cred ca genereaza pornirea mai greoaie.
Cand intra in limp:
2. P0108 - Boost Pressure High Pressure (07) - Not present. Deci din cate imi dau seama face suprapresiune. Din ce am vazut turbo este cu geometrie fixa. .
Sa revenim putin ca o luarati catre egr si admisie!
Citeste aici: http://www.obd-codes.com/p0108
Te rog citeste cu atentie!
Apoi in legatura cu egr si galerie admisie, aceste se curata periodic daca nu faci egr off.
L.E. De verificat pompa de vid.
- ursachicatalin89
- OP
- 14 mesaje
- din 15 Nov 2015
- Corsa 2004 Z13DT
- Prahova
ursachicatalin89
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2015
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,791 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,791
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
- ursachicatalin89
- OP
- 14 mesaje
- din 15 Nov 2015
- Corsa 2004 Z13DT
- Prahova
ursachicatalin89
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2015
- Mesaj Privat
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
Eu nu prea inteleg asta. Nu zic ca nu ar fi asa dar trebuie sa inteleg.
Ma intriga varianta asta !
Oarecum am dedus tacit impreuna ca acest motor are o turbina cu geometrie fixa - deci cum se autoregleaza?
Daca ar fi fost geometrie variabila , nah, as fi lasat lucrurile asa dar stau si ma intreb atunci de ce la motorul meu cu turbina cu geometrie fixa i-au inventat o electrovalva pentru turbina ? N'o puteau face din start " autoreglabila" pe baza presiunii ?
Am cautat vreo 20 min pe CO si net ce anume controleaza turbina la Z13DT dar n-am gasit decat presupuneri. Plus un actuator si o parghie.
Ma intriga varianta asta !
Oarecum am dedus tacit impreuna ca acest motor are o turbina cu geometrie fixa - deci cum se autoregleaza?
Daca ar fi fost geometrie variabila , nah, as fi lasat lucrurile asa dar stau si ma intreb atunci de ce la motorul meu cu turbina cu geometrie fixa i-au inventat o electrovalva pentru turbina ? N'o puteau face din start " autoreglabila" pe baza presiunii ?
Am cautat vreo 20 min pe CO si net ce anume controleaza turbina la Z13DT dar n-am gasit decat presupuneri. Plus un actuator si o parghie.
- ursachicatalin89
- OP
- 14 mesaje
- din 15 Nov 2015
- Corsa 2004 Z13DT
- Prahova
ursachicatalin89
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2015
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,791 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,791
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
Tu te visezi moderator si faci antrenamente sau ce-i cu tine ? Are sectiunea moderatori asa ca te-as ruga sa le lasi lor genul de postare de mai sus !
Si nu " divaga" nimeni, chiar discutam despre turbina si despre limp-mode la Corsa C Z13DT incercand sa gasesc cu @ursa.... un punct de plecare in rezolvarea problemei.
Decat sa faci pe moderatorul mai bine veneai cu o solutie pt problema omului sau chiar si macar o parere ca intentie de ajutor.
Dar nu, nu simti ca esti pe CO daca nu apare cate unu care face pe istetul de la tastatura cu capul plin de teorii si link-uri dar in mana in loc de cheie are un mouse !
Si daca tot ai postat FIX la subiect @ corsablue, chiar n-ai mai avut 1 minut sa pui un link de legatura spre "suficienta documentatie" ca sa ne lamurim si noi ce-i cu motorul asta CDTI dar cu geometrie fixa care la 3000 ture cade in nas ?
Documentatii, nu discutii si pareri intre useri !
Ai mai avut o postare asemanatoare si anterior de ultima dar am trecut-o cu vederea desi tot despre acest subiect discutam. Si atunci ti s-a parut ca ne "plimbam" aiurea pe la admisie !
Ok, eu ma opresc din incercari de a ajuta omul ( daca oricum n-o facea nimeni si eu oricum o faceam prost) si te rog @Corsablue sa-i dai omului o solutie viabila si reala, alta decat cele care le-am discutam eu cu @ursa...
Si nu " divaga" nimeni, chiar discutam despre turbina si despre limp-mode la Corsa C Z13DT incercand sa gasesc cu @ursa.... un punct de plecare in rezolvarea problemei.
Decat sa faci pe moderatorul mai bine veneai cu o solutie pt problema omului sau chiar si macar o parere ca intentie de ajutor.
Dar nu, nu simti ca esti pe CO daca nu apare cate unu care face pe istetul de la tastatura cu capul plin de teorii si link-uri dar in mana in loc de cheie are un mouse !
Si daca tot ai postat FIX la subiect @ corsablue, chiar n-ai mai avut 1 minut sa pui un link de legatura spre "suficienta documentatie" ca sa ne lamurim si noi ce-i cu motorul asta CDTI dar cu geometrie fixa care la 3000 ture cade in nas ?
Documentatii, nu discutii si pareri intre useri !
Ai mai avut o postare asemanatoare si anterior de ultima dar am trecut-o cu vederea desi tot despre acest subiect discutam. Si atunci ti s-a parut ca ne "plimbam" aiurea pe la admisie !
Ok, eu ma opresc din incercari de a ajuta omul ( daca oricum n-o facea nimeni si eu oricum o faceam prost) si te rog @Corsablue sa-i dai omului o solutie viabila si reala, alta decat cele care le-am discutam eu cu @ursa...