- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
pamoro
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2015
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Incearca sa iei legatura cu colegii din celalalt topic pe PM. Parca sunt 2 cu probleme asemanatoare. E posibil sa fi gasit ceva. E doar o idee. Nu stiu ce sa zic. Acum nu e un capat de tara sa dai macar baia de ulei jos sa vezi ce-i acolo, schimbi si garnitura de care se tot vobeste si vezi si uzura la cuzineti, arbore.
pamoro
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2015
- Mesaj Privat
- calimero2003
- *
- 37 mesaje
- din 09 Nov 2015
- Insignia 2010
- Dolj
calimero2003
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2015
- Mesaj Privat
Poate sunt persoane care o sa aiba nevoie foarte mare de aceste informatii asa ca am sa postez unele informatii aici ce tin de cotele de reparatie ale vilbrochenului:
Cote la biele (mm) :
- cota pe arbore la biela : 50,795 cu urcare in 50.808
- cota in biele : 53,899 cu urcare in 53,914
- latime cuzineti biela : 19,50
- grosime : 1,539
Cote la palier (mm) :
- cota pe arbore la palier : 59,982 cu urcare in 60,000
- cota in biele : 63,706 cu urcare in 63,718
- latime cuzineti palier : 20,65
- grosime : 1,844
Cota la axiali (distantieri) (mm) :
- diametru interior : 67,785 cu urcare in 68,080
- diametru exterior : 82,524 cu urcare in 82,677
- grosim 2,485
Aceste cote sunt dimensiunile standard care trebuie sa le aiba arborele din fabrica.
Daca nu ies masuratorile sau e zgariat arborele trebuie sa va dau alte cote care sunt cu +0,25mm(R1) sau +0,50mm(R2) pe cuzineti si respectiv -0,25mm(R1) si -0,50mm(R2) din arbore, depinzand cat taiati din el.
Pret cuzineti biela + palier (std,r1,r2) = 450 lei.
ATENTIE! EU NU DETIN ACESTI CUZINETI SI EU NU COMERCIALIZEZ ACESTE PIESE.PRETUL ESTE PENTRU PIESELE ORIGINALE OPEL,NOI LA UN MAGAZIN DIN ROMANIA. PRETUL ESTE ACELASI INDIFERENT DE COTA DE REPARATIE.
Daca un moderator considera ca am gresit cu aceasta postare il rog sa stearga (nu doresc sa fac afaceri in nici un fel ci doresc doar sa ajut ...> am citit pe alt topic cum o persoana a platit 3000 lei pentru aceste piese si alte persoane nu reusau sa identifice cotele de reparatii). Sper ca initiatorul topicului si nici alte persoane sa nu aiba nevoie de asa ceva ,dar in caz ca este nevoie sa aiba totusi niste date de referinta asupra cotelor de reparatie si mai ales asupra pretului.
O seara buna tuturor.
Cote la biele (mm) :
- cota pe arbore la biela : 50,795 cu urcare in 50.808
- cota in biele : 53,899 cu urcare in 53,914
- latime cuzineti biela : 19,50
- grosime : 1,539
Cote la palier (mm) :
- cota pe arbore la palier : 59,982 cu urcare in 60,000
- cota in biele : 63,706 cu urcare in 63,718
- latime cuzineti palier : 20,65
- grosime : 1,844
Cota la axiali (distantieri) (mm) :
- diametru interior : 67,785 cu urcare in 68,080
- diametru exterior : 82,524 cu urcare in 82,677
- grosim 2,485
Aceste cote sunt dimensiunile standard care trebuie sa le aiba arborele din fabrica.
Daca nu ies masuratorile sau e zgariat arborele trebuie sa va dau alte cote care sunt cu +0,25mm(R1) sau +0,50mm(R2) pe cuzineti si respectiv -0,25mm(R1) si -0,50mm(R2) din arbore, depinzand cat taiati din el.
Pret cuzineti biela + palier (std,r1,r2) = 450 lei.
ATENTIE! EU NU DETIN ACESTI CUZINETI SI EU NU COMERCIALIZEZ ACESTE PIESE.PRETUL ESTE PENTRU PIESELE ORIGINALE OPEL,NOI LA UN MAGAZIN DIN ROMANIA. PRETUL ESTE ACELASI INDIFERENT DE COTA DE REPARATIE.
Daca un moderator considera ca am gresit cu aceasta postare il rog sa stearga (nu doresc sa fac afaceri in nici un fel ci doresc doar sa ajut ...> am citit pe alt topic cum o persoana a platit 3000 lei pentru aceste piese si alte persoane nu reusau sa identifice cotele de reparatii). Sper ca initiatorul topicului si nici alte persoane sa nu aiba nevoie de asa ceva ,dar in caz ca este nevoie sa aiba totusi niste date de referinta asupra cotelor de reparatie si mai ales asupra pretului.
O seara buna tuturor.
- calimero2003
- *
- 37 mesaje
- din 09 Nov 2015
- Insignia 2010
- Dolj
calimero2003
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2015
- Mesaj Privat
hog33 a scris:Salut baieti, salut calimero as dori sa te intreb prezentandu-ti situatia mea ce ar trebui sa verific in aceasta situatie. Apreciez bunavointa ta in exprimarea unor pareri binevenite de la cineva cu experienta.
Te rog spune-mi ce sa fac in cazul in care la ralanti, zgomotul de disel, tacanitul specific variaza de la tacanit normal la a nu se mai auzi tacanitul ? Acestea la pornirea la rece timp de cateva minute....ralanti constant fara accelerari.
Presupun eu ca pompa de ulei nu alimenteaza cursiv partea de sus a motorului ? Multumesc
Te rog spune-mi ce sa fac in cazul in care la ralanti, zgomotul de disel, tacanitul specific variaza de la tacanit normal la a nu se mai auzi tacanitul ? Acestea la pornirea la rece timp de cateva minute....ralanti constant fara accelerari.
Presupun eu ca pompa de ulei nu alimenteaza cursiv partea de sus a motorului ? Multumesc
Cred ca primul lucru pe care eu l-as face in locul tau ar fi o masuratoare a presiunii in baia de ulei la aceleasi conditii. Eu cred ca exista posibilitatea ca acea garnitura sa nu mai etanseze cum trebuie. Pretul acestei masuratori ao trebuii sa fie in intervalul de pret 50-100 lei. In functie de constatare te pot ajuta cu parerea mea in ce este de facut. Bafta.
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
alre a scris:[...]Acum nu e un capat de tara sa dai macar baia de ulei jos sa vezi ce-i acolo, schimbi si garnitura de care se tot vobeste si vezi si uzura la cuzineti, arbore.
Asa este, nu e un capat de tara sa dai baia de ulei jos ca sa vezi ce-i cu sorbul (povestea asta specifica motoarelor diesel de pe Opel Insignia) dar ca sa vezi daca ai uzura la cuzineti va trebui sa-i demontezi de pe vibrochen si sa masori cel putin vibrochenul (daca e inca la cota zero de fabrica). Si cel mai corect, cu motorul si temperatura ambianta cat mai aproape de 20grade C, ca sa nu influenteze in vreun fel valorile masurate.
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
- calimero2003
- *
- 37 mesaje
- din 09 Nov 2015
- Insignia 2010
- Dolj
calimero2003
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2015
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
calimero2003 a scris:Poate sunt persoane care o sa aiba nevoie foarte mare de aceste informatii asa ca am sa postez unele informatii aici ce tin de cotele de reparatie ale vilbrochenului:
Cote la biele (mm) :
- cota pe arbore la biela : 50,795 cu urcare in 50.808
- cota in biele : 53,899 cu urcare in 53,914
- latime cuzineti biela : 19,50
- grosime : 1,539
Cote la palier (mm) :
- cota pe arbore la palier : 59,982 cu urcare in 60,000
- cota in biele : 63,706 cu urcare in 63,718
- latime cuzineti palier : 20,65
- grosime : 1,844
Cota la axiali (distantieri) (mm) :
- diametru interior : 67,785 cu urcare in 68,080
- diametru exterior : 82,524 cu urcare in 82,677
- grosim 2,485
Aceste cote sunt dimensiunile standard care trebuie sa le aiba arborele din fabrica.
Daca nu ies masuratorile sau e zgariat arborele trebuie sa va dau alte cote care sunt cu +0,25mm(R1) sau +0,50mm(R2) pe cuzineti si respectiv -0,25mm(R1) si -0,50mm(R2) din arbore, depinzand cat taiati din el.
Pret cuzineti biela + palier (std,r1,r2) = 450 lei.
ATENTIE! EU NU DETIN ACESTI CUZINETI SI EU NU COMERCIALIZEZ ACESTE PIESE.PRETUL ESTE PENTRU PIESELE ORIGINALE OPEL,NOI LA UN MAGAZIN DIN ROMANIA. PRETUL ESTE ACELASI INDIFERENT DE COTA DE REPARATIE.
Daca un moderator considera ca am gresit cu aceasta postare il rog sa stearga (nu doresc sa fac afaceri in nici un fel ci doresc doar sa ajut ...> am citit pe alt topic cum o persoana a platit 3000 lei pentru aceste piese si alte persoane nu reusau sa identifice cotele de reparatii). Sper ca initiatorul topicului si nici alte persoane sa nu aiba nevoie de asa ceva ,dar in caz ca este nevoie sa aiba totusi niste date de referinta asupra cotelor de reparatie si mai ales asupra pretului.
O seara buna tuturor.
Cote la biele (mm) :
- cota pe arbore la biela : 50,795 cu urcare in 50.808
- cota in biele : 53,899 cu urcare in 53,914
- latime cuzineti biela : 19,50
- grosime : 1,539
Cote la palier (mm) :
- cota pe arbore la palier : 59,982 cu urcare in 60,000
- cota in biele : 63,706 cu urcare in 63,718
- latime cuzineti palier : 20,65
- grosime : 1,844
Cota la axiali (distantieri) (mm) :
- diametru interior : 67,785 cu urcare in 68,080
- diametru exterior : 82,524 cu urcare in 82,677
- grosim 2,485
Aceste cote sunt dimensiunile standard care trebuie sa le aiba arborele din fabrica.
Daca nu ies masuratorile sau e zgariat arborele trebuie sa va dau alte cote care sunt cu +0,25mm(R1) sau +0,50mm(R2) pe cuzineti si respectiv -0,25mm(R1) si -0,50mm(R2) din arbore, depinzand cat taiati din el.
Pret cuzineti biela + palier (std,r1,r2) = 450 lei.
ATENTIE! EU NU DETIN ACESTI CUZINETI SI EU NU COMERCIALIZEZ ACESTE PIESE.PRETUL ESTE PENTRU PIESELE ORIGINALE OPEL,NOI LA UN MAGAZIN DIN ROMANIA. PRETUL ESTE ACELASI INDIFERENT DE COTA DE REPARATIE.
Daca un moderator considera ca am gresit cu aceasta postare il rog sa stearga (nu doresc sa fac afaceri in nici un fel ci doresc doar sa ajut ...> am citit pe alt topic cum o persoana a platit 3000 lei pentru aceste piese si alte persoane nu reusau sa identifice cotele de reparatii). Sper ca initiatorul topicului si nici alte persoane sa nu aiba nevoie de asa ceva ,dar in caz ca este nevoie sa aiba totusi niste date de referinta asupra cotelor de reparatie si mai ales asupra pretului.
O seara buna tuturor.
Fara suparare,cate motoare de Insignia ai demontat?
- insignia.enthusiast
- *
- 25 mesaje
- din 10 Mar 2015
- Anglia
insignia.enthusiast
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Anglia
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2015
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- calimero2003
- *
- 37 mesaje
- din 09 Nov 2015
- Insignia 2010
- Dolj
calimero2003
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2015
- Mesaj Privat
gyzmo a scris:
Fara suparare,cate motoare de Insignia ai demontat?
calimero2003 a scris:Poate sunt persoane care o sa aiba nevoie foarte mare de aceste informatii asa ca am sa postez unele informatii aici ce tin de cotele de reparatie ale vilbrochenului:
Cote la biele (mm) :
- cota pe arbore la biela : 50,795 cu urcare in 50.808
- cota in biele : 53,899 cu urcare in 53,914
- latime cuzineti biela : 19,50
- grosime : 1,539
Cote la palier (mm) :
- cota pe arbore la palier : 59,982 cu urcare in 60,000
- cota in biele : 63,706 cu urcare in 63,718
- latime cuzineti palier : 20,65
- grosime : 1,844
Cota la axiali (distantieri) (mm) :
- diametru interior : 67,785 cu urcare in 68,080
- diametru exterior : 82,524 cu urcare in 82,677
- grosim 2,485
Aceste cote sunt dimensiunile standard care trebuie sa le aiba arborele din fabrica.
Daca nu ies masuratorile sau e zgariat arborele trebuie sa va dau alte cote care sunt cu +0,25mm(R1) sau +0,50mm(R2) pe cuzineti si respectiv -0,25mm(R1) si -0,50mm(R2) din arbore, depinzand cat taiati din el.
Pret cuzineti biela + palier (std,r1,r2) = 450 lei.
ATENTIE! EU NU DETIN ACESTI CUZINETI SI EU NU COMERCIALIZEZ ACESTE PIESE.PRETUL ESTE PENTRU PIESELE ORIGINALE OPEL,NOI LA UN MAGAZIN DIN ROMANIA. PRETUL ESTE ACELASI INDIFERENT DE COTA DE REPARATIE.
Daca un moderator considera ca am gresit cu aceasta postare il rog sa stearga (nu doresc sa fac afaceri in nici un fel ci doresc doar sa ajut ...> am citit pe alt topic cum o persoana a platit 3000 lei pentru aceste piese si alte persoane nu reusau sa identifice cotele de reparatii). Sper ca initiatorul topicului si nici alte persoane sa nu aiba nevoie de asa ceva ,dar in caz ca este nevoie sa aiba totusi niste date de referinta asupra cotelor de reparatie si mai ales asupra pretului.
O seara buna tuturor.
Cote la biele (mm) :
- cota pe arbore la biela : 50,795 cu urcare in 50.808
- cota in biele : 53,899 cu urcare in 53,914
- latime cuzineti biela : 19,50
- grosime : 1,539
Cote la palier (mm) :
- cota pe arbore la palier : 59,982 cu urcare in 60,000
- cota in biele : 63,706 cu urcare in 63,718
- latime cuzineti palier : 20,65
- grosime : 1,844
Cota la axiali (distantieri) (mm) :
- diametru interior : 67,785 cu urcare in 68,080
- diametru exterior : 82,524 cu urcare in 82,677
- grosim 2,485
Aceste cote sunt dimensiunile standard care trebuie sa le aiba arborele din fabrica.
Daca nu ies masuratorile sau e zgariat arborele trebuie sa va dau alte cote care sunt cu +0,25mm(R1) sau +0,50mm(R2) pe cuzineti si respectiv -0,25mm(R1) si -0,50mm(R2) din arbore, depinzand cat taiati din el.
Pret cuzineti biela + palier (std,r1,r2) = 450 lei.
ATENTIE! EU NU DETIN ACESTI CUZINETI SI EU NU COMERCIALIZEZ ACESTE PIESE.PRETUL ESTE PENTRU PIESELE ORIGINALE OPEL,NOI LA UN MAGAZIN DIN ROMANIA. PRETUL ESTE ACELASI INDIFERENT DE COTA DE REPARATIE.
Daca un moderator considera ca am gresit cu aceasta postare il rog sa stearga (nu doresc sa fac afaceri in nici un fel ci doresc doar sa ajut ...> am citit pe alt topic cum o persoana a platit 3000 lei pentru aceste piese si alte persoane nu reusau sa identifice cotele de reparatii). Sper ca initiatorul topicului si nici alte persoane sa nu aiba nevoie de asa ceva ,dar in caz ca este nevoie sa aiba totusi niste date de referinta asupra cotelor de reparatie si mai ales asupra pretului.
O seara buna tuturor.
Fara suparare,cate motoare de Insignia ai demontat?
Nici unul ... nu am de ce sa ma supar.
- calimero2003
- *
- 37 mesaje
- din 09 Nov 2015
- Insignia 2010
- Dolj
calimero2003
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2015
- Mesaj Privat
gyzmo a scris:Posibil,insa este problema lui...
Si in plus,mai am o intrebare, cate ai rectificat si unde?
Ne-ar fi de mare ajutor o astfel de informatie...
Si in plus,mai am o intrebare, cate ai rectificat si unde?
Ne-ar fi de mare ajutor o astfel de informatie...
Nu stiu daca am voie sa public date de contact ale persoanelor care se ocupa cu asa ceva. Te pot ajuta cu adrese unde poti face aceasta rectificare (sau poti cauta si tu freze cu comanda numerica sau freze computerizate MaG). Eu sunt din Craiova si aici te pot ajuta cu multe locuri unde poti face asta. Eu la acest tip de masina nu am facut nici un fel de reparatie pentru ca nu a fost nevoie( in cazul meu). NU vad unde apare aceasta problema la voi si nu inteleg cum credeti voi ca un rectificat poate costa 6000 lei ....
Maine am sa va fac poze la mine la servici cu o masina care face asa ceva in 10 minute si iti face un arbore la ce cota de RK selectezi. Procedura nu este deloc complicata ea putanduse realiza si de un strungar priceput cu un strung bine calibrat.
O zi buna.
- calimero2003
- *
- 37 mesaje
- din 09 Nov 2015
- Insignia 2010
- Dolj
calimero2003
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2015
- Mesaj Privat
Eu nu am experienta in acest motor (particular) asa ca se poate sa nu cunosc toate datele. Daca voi ati intampinat diverse probleme cred ca este foarte bine sa discutam despre ele si sa incercam sa le rezolvam. Este un interes comun al nostru sa avem o baza de date cant mai completa si sa incercam sa face un cost de reparatie foarte accesibil in caz de necaz. Nu o sa ma deranjeze niciodata intrebarile personale strict la subiect ce nu au rolul de a demigra pe cineva.
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
gyzmo a scris:Posibil,insa este problema lui...
Si in plus,mai am o intrebare, cate ai rectificat si unde?
Ne-ar fi de mare ajutor o astfel de informatie...
Si in plus,mai am o intrebare, cate ai rectificat si unde?
Ne-ar fi de mare ajutor o astfel de informatie...
Personal cred ca nu avea niciun rost sa intrebi câte a rectificat ca reiese destul de clar de aici, citez :
,,Daca nu ies masuratorile sau e zgariat arborele trebuie sa va dau alte cote care sunt cu +0,25mm(R1) sau +0,50mm(R2) pe cuzineti si respectiv -0,25mm(R1) si -0,50mm(R2) din arbore, depinzand cat taiati din el,,
[...]depinzand cat taiati din el - mie dupa modul de exprimare imi pare ca nu a rectificat niciunul, sau prea putine ca sa conteze.