LucianCG
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2015
- Mesaj Privat
Scuzele de rigoare in cazul in care postarea/problema a mai fost discutata, nu am gasit nimic in search.
Sunt in posesia unui Vectra B 2000 Hatchback de o saptamana, motor 1.8 16v COD: X18XE1.
Ceea ce am observat la el este ca temperatura apei uneori depasea 90° C. Primul gand avut a fost de verificarea termostatului sau ventilatorului. Dar, am fost distras atunci pe moment si uitasem sa fiu atent sa ascult daca ventilatorul este in sarcina, apa depasind temperatura optima.
Acelasi lucru observat de curand, dar de data asta am deschis capota si ventilatorul lucra chiar ok. Deci si el, si termostatul erau functionabile.
Ieri, dupa o munca de cateva ore bune la interior si tapiterie, inainte de plecare am stationat cu motorul pornit aproximativ 10 minute, pana mi-am strans mizeriile ramase in urma. La plecare am observat ca temperatura apei depasea cu cateva unitati 100°C ( Aproximativ 105-110°C ).
Am oprit imediat motorul, ventilatorul radiatorului nu era activat. L-am lasat 5 minute sa se raceasca cu capota deschisa apoi am incercat sa pornesc motorul. Check Engine clipeste intermitent si demarorul nu antreneaza.
Releul demarorului se aude cand pun contactul, face acel Click.
Am verificat :
Bateria este in grafic optim, am pus poli si booster.
Uleiul este intact, fiind schimbat si acum o saptamana. Este curat relativ cu apa. Este la acelasi nivel.
Apa este curata, nu are urme de ulei. Si ea are acelai nivel, nici una din ele nu au fost amestecate sau consumate.
Scurgeri vizibile nu sunt, de nici un fel.
Masina nu da drumul la compresie, am incercat toate treptele, nici una nu a pus in miscare pistoanele
Ce parere aveti? Va multumesc.
Sunt in posesia unui Vectra B 2000 Hatchback de o saptamana, motor 1.8 16v COD: X18XE1.
Ceea ce am observat la el este ca temperatura apei uneori depasea 90° C. Primul gand avut a fost de verificarea termostatului sau ventilatorului. Dar, am fost distras atunci pe moment si uitasem sa fiu atent sa ascult daca ventilatorul este in sarcina, apa depasind temperatura optima.
Acelasi lucru observat de curand, dar de data asta am deschis capota si ventilatorul lucra chiar ok. Deci si el, si termostatul erau functionabile.
Ieri, dupa o munca de cateva ore bune la interior si tapiterie, inainte de plecare am stationat cu motorul pornit aproximativ 10 minute, pana mi-am strans mizeriile ramase in urma. La plecare am observat ca temperatura apei depasea cu cateva unitati 100°C ( Aproximativ 105-110°C ).
Am oprit imediat motorul, ventilatorul radiatorului nu era activat. L-am lasat 5 minute sa se raceasca cu capota deschisa apoi am incercat sa pornesc motorul. Check Engine clipeste intermitent si demarorul nu antreneaza.
Releul demarorului se aude cand pun contactul, face acel Click.
Am verificat :
Bateria este in grafic optim, am pus poli si booster.
Uleiul este intact, fiind schimbat si acum o saptamana. Este curat relativ cu apa. Este la acelasi nivel.
Apa este curata, nu are urme de ulei. Si ea are acelai nivel, nici una din ele nu au fost amestecate sau consumate.
Scurgeri vizibile nu sunt, de nici un fel.
Masina nu da drumul la compresie, am incercat toate treptele, nici una nu a pus in miscare pistoanele
Ce parere aveti? Va multumesc.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
LucianCG
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2015
- Mesaj Privat
nelutzu_
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1995 x16sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2008
- Mesaj Privat
LucianCG
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2015
- Mesaj Privat