Toxaba
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2015
- Mesaj Privat
ray-m
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2010
- Mesaj Privat
Salut,
Se poate curata...multi au facut-o, daca cauti aici pe forum vei gasii mai multe discutii despre cum se curata capacul
Eu am gasit furtunele care ies din carter infundate cu spuma galbena si destul de groasa, spuma care probabil provine din condens amestecat cu vaporii de ulei, furtunul mai gros care duce in clapeta de acceleratie am reusit sa-l curat , dar pe cel subtire care duce undeva in spatele admisiei, nu am reusit sa-l scot...pe capacul de la umplere nu am spuma , inainte cand foloseam ulei mobil 1 0w-40 (made in USA) facea spuma pe capac, si tot atunci am gasit corpul clapetei de acceleratie plin de ulei in felul ala mi-am dat seama unde disparea uleiul din motor...in 600 de km scazuse nivelul pe joja cu doua liniute .
Acum folosesc ulei RedLine 5W-30 si nu mai face spuma aproape deloc....doar de cateva ori am vazut ceva ca o pelicula albicioasa pe capac...dar tot cred ca pierd ulei pe la furtunul care duce in clapeta de acceleratie, pt ca in 1300 de km a scazut nivelul pe joja cu o liniuta...si bujiile cand le-am schimbat aveau pe ele un strat fin negru lucios...cred ca aratau asa din cauza uleiului care ajunge in camera de ardere prin clapeta de acceleratie , in rest bujiile aratau ca noi.
Intrebare intrebatoare.....de ce ajunge uleiul in corpul clpaetei de acceleratie si de acolo in motor...pt ca altfel nu vad pe unde ar putea sa se duca...nu cred ca un motor de 51.000 km care a vazut toate schimburile de ulei sub 10.000 de km sa manance ulei.
Se poate curata...multi au facut-o, daca cauti aici pe forum vei gasii mai multe discutii despre cum se curata capacul
Eu am gasit furtunele care ies din carter infundate cu spuma galbena si destul de groasa, spuma care probabil provine din condens amestecat cu vaporii de ulei, furtunul mai gros care duce in clapeta de acceleratie am reusit sa-l curat , dar pe cel subtire care duce undeva in spatele admisiei, nu am reusit sa-l scot...pe capacul de la umplere nu am spuma , inainte cand foloseam ulei mobil 1 0w-40 (made in USA) facea spuma pe capac, si tot atunci am gasit corpul clapetei de acceleratie plin de ulei in felul ala mi-am dat seama unde disparea uleiul din motor...in 600 de km scazuse nivelul pe joja cu doua liniute .
Acum folosesc ulei RedLine 5W-30 si nu mai face spuma aproape deloc....doar de cateva ori am vazut ceva ca o pelicula albicioasa pe capac...dar tot cred ca pierd ulei pe la furtunul care duce in clapeta de acceleratie, pt ca in 1300 de km a scazut nivelul pe joja cu o liniuta...si bujiile cand le-am schimbat aveau pe ele un strat fin negru lucios...cred ca aratau asa din cauza uleiului care ajunge in camera de ardere prin clapeta de acceleratie , in rest bujiile aratau ca noi.
Intrebare intrebatoare.....de ce ajunge uleiul in corpul clpaetei de acceleratie si de acolo in motor...pt ca altfel nu vad pe unde ar putea sa se duca...nu cred ca un motor de 51.000 km care a vazut toate schimburile de ulei sub 10.000 de km sa manance ulei.
Toxaba
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2015
- Mesaj Privat
Toxaba
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2015
- Mesaj Privat
In weekend am reusit sa-mi fac timp pt masina. .. Ca materiale folosite, am luat o garnitura de capac tacheti ELRING si un spray curatare frana TRW. Am demontat capacul si am curatat cu spray-ul partea din interior (este ca un labirint) care reprezinta solutia tehnologica OPEL pt epurator ulei. La mine acest epurator nu era infundat complet, dar oricum era obturat de mazga formata de condens...Am pulverizat spray in interior si l-am lasat 15 min sa actioneze, operatie pe care am repetat-o de 4-5 ori, pana cand solutia a iesit curata. De asemenea, am curatat si clapeta de acceleratie, tubulatura admisie si furtunele de epurare.
Dupa ce am montat totul la loc si am pornit motorul, diferenta a fost semnificativa. Zgomotul motorului este altfel, merge rotund, turatie constanta, reprize considerabil imbunatatite.
Dupa ce am montat totul la loc si am pornit motorul, diferenta a fost semnificativa. Zgomotul motorului este altfel, merge rotund, turatie constanta, reprize considerabil imbunatatite.
- filipcarmin
- *
- 21 mesaje
- din 05 Mar 2014
- Corsa 2004 Z13DT
- Valcea
filipcarmin
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2014
- Mesaj Privat
- filipcarmin
- *
- 21 mesaje
- din 05 Mar 2014
- Corsa 2004 Z13DT
- Valcea
filipcarmin
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2014
- Mesaj Privat
- panaitalex_2006
- *
- 5 mesaje
- din 20 Oct 2007
- Astra 2007 z14xep
- Bucuresti
panaitalex_2006
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2007
- Mesaj Privat
Toxaba a scris:In weekend am reusit sa-mi fac timp pt masina. .. Ca materiale folosite, am luat o garnitura de capac tacheti ELRING si un spray curatare frana TRW. Am demontat capacul si am curatat cu spray-ul partea din interior (este ca un labirint) care reprezinta solutia tehnologica OPEL pt epurator ulei. La mine acest epurator nu era infundat complet, dar oricum era obturat de mazga formata de condens...Am pulverizat spray in interior si l-am lasat 15 min sa actioneze, operatie pe care am repetat-o de 4-5 ori, pana cand solutia a iesit curata. De asemenea, am curatat si clapeta de acceleratie, tubulatura admisie si furtunele de epurare.
Dupa ce am montat totul la loc si am pornit motorul, diferenta a fost semnificativa. Zgomotul motorului este altfel, merge rotund, turatie constanta, reprize considerabil imbunatatite.
Dupa ce am montat totul la loc si am pornit motorul, diferenta a fost semnificativa. Zgomotul motorului este altfel, merge rotund, turatie constanta, reprize considerabil imbunatatite.
La stringerea suruburilor necesita cheie dinamometrica?
- Daniel
- ****
- 2,854 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,854
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
IParvu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2018
- Mesaj Privat
- mariuseek
- **
- 301 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Galati
mariuseek
- Mesaje scrise: 301
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat
O solutie excelenta pentru a "prinde" uleiul inainte sa ajunga in admisie se poate vedea aici:
http://www.youtube.com/watch?v=bVxuhQtYWcM
Partea buna e ca vei avea admisia mai curata, uleiul si condensul fiind captat in acel rezervor, in special iarna.
Din pacate asta nu poate impiedica si aparitia maionezei in interiorul capacului.
Dupa 7 ani de ulei GM si 3 de Mobil 1 am curatat si eu capacul. Nu era infundat la propriu si nu a curs mare lucru din el. Am bagat decarburol de vreo 3 ori. Iarna se umple cu mazga de la condens si ulei, dar cand da caldura se va curata singur.
Eu l-am desfacut la sfarsitul iernii. Maioneza la greu de la Mobil 1 si drumuri scurte.
Dupa ce l-am spalat bine, dupa 3 zile deja maioneza a inceput sa apara iar. Dupa ce a dat caldura a disparut de tot.
Deci eu cred ca solutia celor de la GM prin folosirea acesor canale din capac e destul de ok, nu pare sa creeze porbleme. Depinde acum si de uleiul folosit.
Nu renunt la Mobil 1, singurul inconvenient este maioneza pe care o produce iarna, in rest motorul e mult mai curat si merge excelent cu acest ulei.
http://www.youtube.com/watch?v=bVxuhQtYWcM
Partea buna e ca vei avea admisia mai curata, uleiul si condensul fiind captat in acel rezervor, in special iarna.
Din pacate asta nu poate impiedica si aparitia maionezei in interiorul capacului.
Dupa 7 ani de ulei GM si 3 de Mobil 1 am curatat si eu capacul. Nu era infundat la propriu si nu a curs mare lucru din el. Am bagat decarburol de vreo 3 ori. Iarna se umple cu mazga de la condens si ulei, dar cand da caldura se va curata singur.
Eu l-am desfacut la sfarsitul iernii. Maioneza la greu de la Mobil 1 si drumuri scurte.
Dupa ce l-am spalat bine, dupa 3 zile deja maioneza a inceput sa apara iar. Dupa ce a dat caldura a disparut de tot.
Deci eu cred ca solutia celor de la GM prin folosirea acesor canale din capac e destul de ok, nu pare sa creeze porbleme. Depinde acum si de uleiul folosit.
Nu renunt la Mobil 1, singurul inconvenient este maioneza pe care o produce iarna, in rest motorul e mult mai curat si merge excelent cu acest ulei.
- stolniceanulucian
- **
- 286 mesaje
- din 05 Dec 2010
- Astra 2009 Z14XEP
- Sibiu
stolniceanulucian
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2009 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2010
- Mesaj Privat
- mariuseek
- **
- 301 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Galati
mariuseek
- Mesaje scrise: 301
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat
munteanu3
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2018
- Mesaj Privat
mariuseek a scris:
Eu l-am desfacut la sfarsitul iernii. Maioneza la greu de la Mobil 1 si drumuri scurte.
Nu renunt la Mobil 1, singurul inconvenient este maioneza pe care o produce iarna, in rest motorul e mult mai curat si merge excelent cu acest ulei.
Eu l-am desfacut la sfarsitul iernii. Maioneza la greu de la Mobil 1 si drumuri scurte.
Nu renunt la Mobil 1, singurul inconvenient este maioneza pe care o produce iarna, in rest motorul e mult mai curat si merge excelent cu acest ulei.
Maioneza sta lipita doar pe capac sau este prezenta si pe la axele cu came, tacheti,culbutori?
- mariuseek
- **
- 301 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Galati
mariuseek
- Mesaje scrise: 301
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat