- Daniel
- OP
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Saluare colegi forumisti.
Am urmatoare problema: eroare P0094-00- Fuel System Small Leak Detected
Problema a aparut pe autostrada la 120 KM/h: eroare+reducere putere. Trag pe dreapta, motorul se opreste. Repornesc, si ajung acasa, fara alte erori. Acasa pun testerul si vad eroarea de mai sus+P0341 - performata ax came . Le sterg si plec in test. Cand o accelerez un pic mai tare, iar imi taie puterea. Opresc, de data asta doar prima eroare: P0094. Ce credeti ca ar putea fi? daca o forjez pe loc, nu da erori de nici un fel.
Multumesc anticipat pt idei.
LS: dupa mai multe incercari, am mai obtinut un cod:P0652: 5V Reference 2 Circuit Low Voltage.
astra j, a17dtj
Toate duc spre senzorul de presiune combustibil. Asa sa fie?
Am urmatoare problema: eroare P0094-00- Fuel System Small Leak Detected
Problema a aparut pe autostrada la 120 KM/h: eroare+reducere putere. Trag pe dreapta, motorul se opreste. Repornesc, si ajung acasa, fara alte erori. Acasa pun testerul si vad eroarea de mai sus+P0341 - performata ax came . Le sterg si plec in test. Cand o accelerez un pic mai tare, iar imi taie puterea. Opresc, de data asta doar prima eroare: P0094. Ce credeti ca ar putea fi? daca o forjez pe loc, nu da erori de nici un fel.
Multumesc anticipat pt idei.
LS: dupa mai multe incercari, am mai obtinut un cod:P0652: 5V Reference 2 Circuit Low Voltage.
astra j, a17dtj
Toate duc spre senzorul de presiune combustibil. Asa sa fie?
- loredan_f
- **
- 212 mesaje
- din 16 Oct 2014
- Astra 2012 dti
- Bucuresti
loredan_f
- Mesaje scrise: 212
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2014
- Mesaj Privat
- Daniel
- OP
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- loredan_f
- **
- 212 mesaje
- din 16 Oct 2014
- Astra 2012 dti
- Bucuresti
loredan_f
- Mesaje scrise: 212
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2014
- Mesaj Privat
- Daniel
- OP
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- loredan_f
- **
- 212 mesaje
- din 16 Oct 2014
- Astra 2012 dti
- Bucuresti
loredan_f
- Mesaje scrise: 212
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2014
- Mesaj Privat
- Daniel
- OP
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- Daniel
- OP
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Asta seara m-am apucat de treaba (dupa munca). Am schimbt regulatorul de presiune rampa cu cel vechi ( care a fost pe masina cand am adus-o din DE). Pornit motor, mers incet pana s-a incins, apoi I-am dat forja (accelerari pana la 4000 rot - niciodata pana acum nu am turat-o atat). Masina n-a mai dat nici o eroare. am mers ca in vremurile bune. Sper sa o tina.
Observatii in mers:
Pana sa-mi faca figura, cu regulatorul pe care l-am inlocuit azi, in accelerare, consumul instant era foarte mare -25-35%. La mers constant, consum civilizat, in functie de viteza.
Cu cel cu care a venit masina din DE ( care e acum pe masina), consumul in accelerare nu a urmat mai mult de 24%. De asemenea, in mers constant, cosumul ok. Fluctuatii la ralanti nu are, decat daca ii pornesc si AC-ul. Normal, avand in vedere ca l-am inlocuit atunci. O sa-i fac un pistonas nou si gata.
Sa fi avut regulatorul o buba de nou...?
Mentionez ca turatia la axa cu came e la fel:107 la ralanti. De ce o da asa, nu stiu. Cert e ca nu mi-a dat eroare. Unul nou e 500 RON, vine in 7 zile si nu prea-mi vine sa-l schimb. Daca as gasi un voluntar sa-l probez pe masina lui, as incerca. Ma gandesc ca nu raporteaza correct catre interfata de test .
Va tin la current cu evolutia. Sper sa nu mai faca nebunii.
Observatii in mers:
Pana sa-mi faca figura, cu regulatorul pe care l-am inlocuit azi, in accelerare, consumul instant era foarte mare -25-35%. La mers constant, consum civilizat, in functie de viteza.
Cu cel cu care a venit masina din DE ( care e acum pe masina), consumul in accelerare nu a urmat mai mult de 24%. De asemenea, in mers constant, cosumul ok. Fluctuatii la ralanti nu are, decat daca ii pornesc si AC-ul. Normal, avand in vedere ca l-am inlocuit atunci. O sa-i fac un pistonas nou si gata.
Sa fi avut regulatorul o buba de nou...?
Mentionez ca turatia la axa cu came e la fel:107 la ralanti. De ce o da asa, nu stiu. Cert e ca nu mi-a dat eroare. Unul nou e 500 RON, vine in 7 zile si nu prea-mi vine sa-l schimb. Daca as gasi un voluntar sa-l probez pe masina lui, as incerca. Ma gandesc ca nu raporteaza correct catre interfata de test .
Va tin la current cu evolutia. Sper sa nu mai faca nebunii.
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- Daniel
- OP
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- loredan_f
- **
- 212 mesaje
- din 16 Oct 2014
- Astra 2012 dti
- Bucuresti
loredan_f
- Mesaje scrise: 212
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2014
- Mesaj Privat
- Daniel
- OP
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- loredan_f
- **
- 212 mesaje
- din 16 Oct 2014
- Astra 2012 dti
- Bucuresti
loredan_f
- Mesaje scrise: 212
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2014
- Mesaj Privat
- Daniel
- OP
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
@loredan - cu placere.
Update la problema: a mers o vreme bine, dupa care iar problema: p0652, p2127, s-a aprins esp, ma punea sa apas ambreiajul ca sa pornesc masina, desi nu ave astfel de intentii, etc. Resetam, dupa o perioada relativ scurta iar apareau, iar limitare putere. Pana la urma nu a mai vrut sa porneasca.
Azi de dimineata:
in momentul in care o porneam, dupa cateva secunde, tensiunea pe baterie ( cu voltmetru) cadea la 11V si ceva, apoi incepea sa balbaie rau, pana se oprea. cu robot pus pe baterie, merge ok. Concluzie: alternator cu bube in cap. parea a fi in scurt ( intre + si - da 0 ohmi). L-am dat jos, urmand sa-l duc maine la mester. Vedem ce se intampla.
Curios este ca nu se aprinde becul de la baterie.
Rotatiile axului cu came sunt raportate corect: 107. La masina lui @loredan apare aceeasi valoare, iar motorul nu-i face probleme. De ce o arata valoarea impartita la 4, nu stiu.
Update la problema: a mers o vreme bine, dupa care iar problema: p0652, p2127, s-a aprins esp, ma punea sa apas ambreiajul ca sa pornesc masina, desi nu ave astfel de intentii, etc. Resetam, dupa o perioada relativ scurta iar apareau, iar limitare putere. Pana la urma nu a mai vrut sa porneasca.
Azi de dimineata:
in momentul in care o porneam, dupa cateva secunde, tensiunea pe baterie ( cu voltmetru) cadea la 11V si ceva, apoi incepea sa balbaie rau, pana se oprea. cu robot pus pe baterie, merge ok. Concluzie: alternator cu bube in cap. parea a fi in scurt ( intre + si - da 0 ohmi). L-am dat jos, urmand sa-l duc maine la mester. Vedem ce se intampla.
Curios este ca nu se aprinde becul de la baterie.
Rotatiile axului cu came sunt raportate corect: 107. La masina lui @loredan apare aceeasi valoare, iar motorul nu-i face probleme. De ce o arata valoarea impartita la 4, nu stiu.