Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • becksonline

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Salutari! De cand a scazut temperatura sub 10grade noaptea, am urmatoarea problema: Dimineata imi porneste relativ usor, spun relativ pentru ca trebuie sa insist cu mana pe cheia de contact vreo 4-5 secunde. Dupa ce porneste, scoate fum, da impresia ca merge in doua pistoane, iar daca o accelerez da' sa moara. Ies cu ea din curte, dau a doua, urca normal in turatie pana la 1600-1700 rpm dupa care fum ca la balamuc, si iar senzatia ca nu-i merg toate pistoanele. Dupa 5-10minute, cum trece de 2000rpm, parca ar fi avut un dop si acum il arunca... Mai departe, merge perfect pana a doua zi, dupa care o iau de la inceput. Sau ma rog...aproape perfect. In depasiri, sunt victima. Foarte foarte puturoasa. Dar nu mai scoate fum deloc. Am motor de 2.0 litri diesel. Daca a mai intalnit careva problema asta, va rog ajutati-ma cu o idee.
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Bine ai venit.
Ai vreun bec ramas aprins dupa pornire ?
Probabil ai bujii arse si dezamorsare circuit motorina.
Fa o diagnoza si spune ce erori gasesti.
  • becksonline

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Mi se aprinde becul galben si in mers, cand o scot pe liber. (la relanti). Bujiile le-am schimbat acum doua luni, bosch! Inainte de a le schimba nu aveam problema asta, dar nici frig nu era...
  • becksonline

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Atunci cand e aprins becul la relanti, daca o bag in viteza si o calc, se stinge.
  • becksonline

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2015

  • Mesaj Privat
in fine... am sa merg maine sa fac o diagnoza
  • becksonline

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Gata, am rezolvat-o partial. Am bagat-o pe tester si mi-a aratat doua erori: a) P1220- fuel quantity adjustment control -- Fuel quantity adjuster - din cauza asta cica mi-ar merge greu dimineatza pana la incalzire. Mi s-a spus sa caut un pompagiu... si b) P0400- EGR system-problema pe care am rezolvat-o pe loc. Era un furtun de vacuum spart. L-am schimbat, am curatat pompa EGR (superficial) adik am luat tot namolu' ala strans acolo, si acum fuge de rupe pamantu'.
Din pacate am mai descoperit o problema la ABS: C0121- Valve relay circuit malfunction. Cu asta nu stiu ce o sa fac pentru ca am inteles ca e ceva mai costisitor...
Oricum iti multumesc pentru sfat Iulian1971. Eu aveam de gand sa ii scot injectoarele si sa le duc la curatat. M-ai scutit de o operatiune inutila.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR