Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • anduAKM

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Va salut!
Titlul poate l-ati mai gasit, cum am facut-o si eu, dar nu am vazut o rezolvare la problema mea.
Chinul a inceput in luna iulie cand am hotarat sa schimb cauciucurile pe fata (continental sportcontact 2) intrucat erau cam vechi si tocite. Tin sa mentionez ca am un astra 1.7 cdti din 2008.
Am fost la o vulcanizare din Bucuresti, am cumparat 2 dunlop blueresponse noi. Toate bune si frumoase pana am iesit in afara orasului. Dupa 110 km/h incepea sa trepideze volanul, iar cu cat maream viteza, crestea trepidatia in intensitate. Am fost de inca 3 ori pe capul celor de la vulcanizarea respectiva, si odata la o alta, insa nu au disparut vibratiile. Au trimis cauciucurile la expertiza la goodyear romania, raspunsul lor fiind acela ca trebuiesc schimbate. Am luat decizia sa mai dau o suma in plus si sa iau o perecge de goodyear efficientgrip 91v. La fel faceau si astea, le-am echilibrat si in campina si inca odata in Bucuresti la o alta vulcanizare, dar tot degeaba. Mi-am luat banii inapoi, si m-am dus la un depozit care are si service si am luat 2 continental contitech5 sh. Aici au analizat baietii jantele, cauciucurile, echilibrate...rezultatul, la fel.
Am ridicat-o pe elevator si am accelerat-o pana la viteza la care a inceput sa bata...cauciucurile rulau ok, dar se vedea o bataie la planetare, aproape de fuzeta, bataie pe care nici mecanicul de acolo nu si-a putut da seama de unde vine.
Imi cer scuze daca am scris f mult, dar chiar mu mai stiu ce sa mai fac, am cheltuit o gramada de bani pe echilibrari, motorina pentru testat si timp pierdut aiurea. Va rog sa ma ajutati daca ati mai intalnit asa ceva! Va multumesc anticipat!
Skip ads

  • alduroro

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Salut, si eu am o astra h caravan , la fel am patit, intre 120-140kmh aveai impresia ca bubuie masina, asa tare scutura. Am platit 40lei pentru schimbarea rotilor fata cu spate + echilibrat, ah si am verificat presiunea la roti inainte si aveam 3.0 fata 2.7 spate, asa am luat-o, acum am pus 2.5 fata fiindca e mai grea jumatea din fata si 2.1 spate pentru ca circul cu portbagajul gol, sa nu imi sara fundu-n sus la denivelarile pentru viteza.
Bafta
Edit: goodyear performance grip am si eu, 205-65r16

Am dus-o si eu la mecanic inainte sa schimb rotile si a zis ca e 100% sigur de la anvelope, planetarele is ok. Incearca presiunea ce o am si eu in anvelope, si echilibreazale in alta parte.
  • cldmarinescu

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2010 A13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Posibil sa fie capul de planetara dinspre cutia de viteze.
  • anduAKM

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Am pus presiune de la 1,9 pana la 2,5 si testate atat pe sosea, cat si pe elevator...la fel bat.
M-am gandit si eu la planetara, ca altceva nu vad ce s-ar mai invarti asa repede in functie de viteza, dar sa vad cum gasesc o planetara sh si pe cineva dispus sa mi-o dea sa o montez de proba sa vad daca ea este de vina.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
dar cand ai pus-o pe elevator au fost rotiile sustinute de brate sau au fost lasate in aer? ca daca au fost lasate in aer nu este concludent testul. Rotile trebuie sa ramana ca si cum ar fi pe asfalt astfel incat planetara sa fie dreapta. Posibil sa fie din rulment jocul respectiv sau capul de planetara dar asta se vede la fata locului. De asemenea trebuie verificate jocurile din bucsile de la brat sau pivotul care poti sa dea acelasi simptom. Succes la rezolvat problema si revino cu concluziile. Sa intelegem ca inainte de a schimba cauciucurile, cu cele vechi nu aveai aceste probleme?
P.S, verifica si jocurile in capetele de bara, semibieletele de la directie si servodirectia.
  • anduAKM

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Au fost verificate jocurile la intreaga articulatie, nu bate absolut nimic.
da, rotile au fost lasate in aer, ca m-am gandit ca ar trebui sa ruleze lin daca ar fi problema din cauza lor, ca nah, sunt in aer.
O sa caut saptamana ce urmeaza pe cineva care sa aiba o pereche de roti ce le pot monta la mine pe fata si sa mearga cu mine la o vulcanizare sa facem schimbul si apoi un test drive. Ma gandesc ca lucrul asta ar scoate definitiv din calcul problema jantelor, asta daca ele ar fi de vina. Daca nu, nu imi ramane decat sa caut planetara sa schimb.
P.s. Cand am luat masina, am luat-o cu niste cauciucuri continental tocite si fabricate in 2003, si am mers putin cu ele, avea o oarecare bataie la vitezele astea, dar nu asa mare, se simtea putin in volan, dar am crezut ca vina este a cauciucurilor vechi.
E o problema care pe mine ma macina si pana nu ii dau de cap, nici ca ma las. Cum fac ceva, revin cu detalii. Multumesc pentru sprijin! 😀
  • anduAKM

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Cum am zis, revin cu detalii. Am luat de la un alt astra rotile de pe fata(care nu bat) si le-am montat pe a mea. Concluzie: tot face. Nu mi-au mai ramas decat planetarele de verificat. Are cineva vreo idee cum naiba sa procedez in cazul asta, cum sa le verific, unde? Sau de unde sa iau de la dezmembrari un set de planetare, le fac proba si sa vad care naiba imi da batai de cap?
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
De ce nu demontezi cele 2 planetare sa le inspectezi?
Desfaci burdufurile, demontezi capetele, le speli de vaselina si mizerie cu putina benzina si le studiezi cu atentie cautand uzuri, jocuri sau diferente intre stanga/dreapta. Verifica in vaselina sa n-ai fragmente metalice. Poate scapi doar cu o tripoda sau cu vreun corp strain desprins de undeva.
Vezi ca axele planetarelor sa nu fie lovite si verifica si contragreutata fixata pe ele. ( daca ai , nu stiu la tine)
  • anduAKM

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Da, am o contragreutate la planetara din dreapta. O sa ma duc la cineva zilele astea sa le dau jos si sa vad care e treaba si daca reusesc sa fac ceva. Ms frumos!
  • anduAKM

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Va salut! Cum am promis, am facut tot ce mi-a stat in putinta pentru a rezolva problema asta. Dupa verificarea planetarelor care sunt ok si alte doua vizite la vulcanizari cu nume mari din Bucuresti, unde mi s-a spus ca jantele sunt ok, iar echilibrat si schimbat cauciucurile intre ele pe jante, am fost la o vulcanizare no-name unde mi-a verificat atent jantele so cauciucurile. Concluzia a fost ca jantele prezinta mici deformari care la rotatii mari dau trepidatia aceea. Dupa achizitionarea a 4 jante de tabla pe care am montat cauciucurile de iarna, problema a fost rezolvata, nu mai trepideaza la nicio viteza. Va multumesc frumos pentru toate sfaturile si parerile voastre! Sanatate si numai bine!
  • paul_astra

  • Mesaje scrise: 429
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Si eu am aceeasi problema cu vibratiile in volan la viteze mai mari. Poti sa detaliezi un pic ce au facut, pentru verificarea jantelor, baietii de la vulcanizare. Si mie mi se tot spune ca jantele sunt ok si poate nu sunt verificate calumea. Am seturi complete pe R16 si R15, vara/iarna, de aliaj/tabla si ambele fac la fel.
  • anduAKM

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Procedeul a fost simplu...aparatul de evhilibrat are o tija, a apropiat tija cat mai aproape de janta si in unele locuri atingea tija de janta, de unde rezulta ca janta are probleme. Am inteles ca daca le duc la indreptat este nasol pentru ca s-ar decali materialul, si apoi se stramba mai rau. Eu am curatat si locul unde vine montat discul de frana pentru ca daca ai schimbat discurile si nu ti-au curatat f bine, ecista riscul sa se fi depus rugina acolo si sa nu vina perfect prins. Incearca sa iei niste roti de la cineva care sa nu aiba la masina lui problema cu vreo vibratie si pune-le pe a ta si vezi cum e.
  • anduAKM

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2015

  • Mesaj Privat
exista*
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Decali materialul? Hmz, nu stiam ca la roluire jantele se incalzesc pana la "rosu"... Am dus si eu o janta din tabla la roluit, a costat 60 de lei, cam scump zic eu pentru o bucata de tabla si sub o ora de lucru.
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
@anduAKM- tu ori ne spui povesti ori in zona ta gradinarii fac si pe vulcanizatorii fiind si tampiti pe deasupra !
Pai am citit prima ta postare din august ( problema fiind din iulie) si tu vrei sa ne spui ca dupa 10 echilibrari, expertize GoodYear, inversari de roti si de vulcanizari, o vulcanizare no-name ti-a gasit in noiembrie jentile de tabla strambe printr-un procedeu simplu, banal si uzual in orice vulcanizare ? ?
  • anduAKM

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Daca citeai mai bine, ti-ai fi dat seama ca jantele de aliaj aveau probleme, si da, in Bucuresti am fost la 6 vulcanizari mari, firme diferite, si toti au sustinut ca rotile sunt ok.
Banal, uzual sau cum vrei tu sa ii zici, la nicio vulcanizare la care am foat inainte nu s-a facut procedeul asta.
  • anduAKM

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2015

  • Mesaj Privat
@ horaa - eu ma refeream la jantele de aliaj sa le duc la indreptat, ca jantele de tabla sunt noi.
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Nu conteaza materialul, aici e vorba de geometrie si simetrie.
  • anduAKM

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2015

  • Mesaj Privat
A fost facuta si geometria in august si tot degeaba...
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Ma refeream la geometria jentii. Depistare abateri, raza liniara, circumferinta, etc.

Insa poate ai si tu dreptatea ta. Sint vulcanizatori care habar n-au sa echilibreze o roata corect desi are stand performant. Si nu aplicarea plumbilor e problematica ci fixarea si verificarea rotii.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR