boarfy
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2014
- Mesaj Privat
- sebontz
- **
- 143 mesaje
- din 24 Aug 2012
- Astra 2007 Z16XEP
- Bucuresti
sebontz
- Mesaje scrise: 143
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2012
- Mesaj Privat
Am avut cam aceeasi dilema acum aproape doi ani. Am ales Sachs. N-am intampinat absolut nicio problema pana acum.
Din informatiile pe care le primisem la momentul respectiv (informatii care m-au si ajutat sa iau decizia), Sachs sunt peste Luk, insa diferenta nu e foarte mare.
Ramane bineinteles aspectul financiar, care e relativ
Din informatiile pe care le primisem la momentul respectiv (informatii care m-au si ajutat sa iau decizia), Sachs sunt peste Luk, insa diferenta nu e foarte mare.
Ramane bineinteles aspectul financiar, care e relativ
boarfy
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2014
- Mesaj Privat
- G.i.M.
- **
- 377 mesaje
- din 07 Oct 2006
- Corsa 2006 1.2XEP
- Constanta
G.i.M.
- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2006 1.2XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2006
- Mesaj Privat
Korleone
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2007 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2008
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
din experienta mea avuta cu un kit de ambreiaj schimbat tot nou si dupa 1 an a picat iar rulmentul de presiune care era Sachs iar placa de presiune si discul erau Luk ca asta am gasit atunci. Am pus rulment Luk si de atunci nu am mai avut probleme. Eu recomand Luk ca Sachs nu mai este ce a fost si asta o spun dupa ce am schimbat toate cele 4 amortizoare cu Sachs si dupa 1 an au picat cele de pe spate si am primit altele nou care si astea dau semne de probleme dupa 2 ani de utilizare. Acum fiecare alege ce doreste dar la ambreiaj eu as alege intotdeauna Luk si atentie sa schimbi neaparat lichidul de frana si sa faci aceasta operatiune odata la 2-3 ani. Succes
RTI 82
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2011
- Mesaj Privat
- Pisboy
- ***
- 705 mesaje
- din 23 Mai 2009
- Astra 2004 Z17DTH
- Bacau
Pisboy
- Mesaje scrise: 705
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2009
- Mesaj Privat
omuletz74
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2015
- Mesaj Privat
boarfy a scris:Am cautat peste tot si nu am gasit un topic pe acest subiect.
Ideea ar fi cei care au folosit LuK sau Sachs sa-si prezinte experientele.
Eu personal urmeaza sa schimb intregul ansamblu si nu stiu ce sa aleg.
Astept cu nerabdare opiniile voastre.
amandoua sunt de rahat daca sunt aftermarket,le-am incercat pe amandoua.in cutia de Luk a venit Sachs,care batea la fel ca celelalte 2 Sachs-uri schimbate inainte!
Ideea ar fi cei care au folosit LuK sau Sachs sa-si prezinte experientele.
Eu personal urmeaza sa schimb intregul ansamblu si nu stiu ce sa aleg.
Astept cu nerabdare opiniile voastre.
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Sa inteleg ca celelante piese erau OK - electromotor, arbore cotit, suport volanta, kit ambreiaj etc... - in ziua de azi te mai mira ceva.
La cate probleme are Insignia ce mai conteaza inca una.
https://www.clubopel.com/vie...p=1729253#1729253
La cate probleme are Insignia ce mai conteaza inca una.
https://www.clubopel.com/vie...p=1729253#1729253
omuletz74
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2015
- Mesaj Privat
- dedu valentin
- *
- 17 mesaje
- din 03 Jan 2013
- Vectra 2004 z19dth
- Ialomita
dedu valentin
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2013
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
@dedu valentin - Z19DT, Z19DTH cred ca este boala lor din nastere.
https://www.clubopel.com/vie...p=1808988#1808988
Eu zic ca o verificare a arborelui sa nu aibe joc/batere - multi se plang de volante dar cred ca cauza posibil sa fie pe la arbore.
Cred ca ceva afecteaza volanta - toti ce concentreaza numai pe volanta dar volanta pe ce sta...
Eu zic ca o verificare mai atenta a arborelui si prinderea pe arbore. - (cu motorul pornit probabil si masurat jocul/baterea cred... poate spun prosti.)
https://www.clubopel.com/vie...p=1808988#1808988
Eu zic ca o verificare a arborelui sa nu aibe joc/batere - multi se plang de volante dar cred ca cauza posibil sa fie pe la arbore.
Cred ca ceva afecteaza volanta - toti ce concentreaza numai pe volanta dar volanta pe ce sta...
Eu zic ca o verificare mai atenta a arborelui si prinderea pe arbore. - (cu motorul pornit probabil si masurat jocul/baterea cred... poate spun prosti.)
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat