- MindToAsk
- OP
- 123 mesaje
- din 04 Jan 2007
- Kadett 1978 12N
MindToAsk
- Mesaje scrise: 123
- Locatie:
- Masina: Kadett 1978 12N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2007
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Denumirea populara este "diferential autoblocant" desi nu e tocmai corect. Mai potrivita este denumirea tot mai folosita actual "diferential cu alunecare limitata"-stiu o traducere ad-literam si destul de fortata a termenului dar asta e, exista orori mult mai mari in limba romana (gen "lovitura de colt", "aruncare de la margine" etc.).
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Nu putem traduce chiar tot ,dar acceptabil probabil ca este diferentialul cu alunecare controlata,am avut ocazia sa si vad respectiva smecherie in carne si oase pe un NISSAN 200SX Turbo din 99 . Foarte diferit de un diferential normal,in primul rand avea sistem de racire a uleiului din el,efectiv un mic radiator separat si o gramada de senzori si fire de jur inprejur.Frumos a fost la condus,efectiv cu asemenea diferential pe spate puteai controla extrem de precis momentul in care faceai puntea spate sa intre in derapaj si cand sa mentina aderenta de aici si usurinta cu care se puteau face drift-uri cu ea ,timp in care puteai controla alunecarea puntii spate numai din acceleratie.
Am ramas foarte placut impresionat de felul in care se comporta masina cu respectivul sistem.
Am ramas foarte placut impresionat de felul in care se comporta masina cu respectivul sistem.
- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
Dar e-LSD electronic LSD ce face fata de non e-LSD? Am pe Insignia awd Haldex generatia 4 dar NU am E-LSD, fapt confirmat si de VIN al masinii cit si de mecanicul Opel. In teorie e-LSD distribuie cuplu intre 0-100% pe oricare din rotile spate, cind una pierde tractiunea. Încerc sa inteleg ce diferential am si daca e cum banuiesc eu, adica la mine se transmite 50% pe fiecare din rotile spate, adica 0-50% max. Ori se invirt amindoua rotile egal 50% constant indifrent ca aluneca sau nu fara trepte gen 30%, 40%. Stiind ca sistemul e-Lsd e predispus la defectiuni, merita diferenta 0-100 fata de 0-50 %? Am scris și pe alte forumuri insa nimeni nu m-a lamurit.
fan opel7
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Galati
- Masina: Zafira 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2015
- Mesaj Privat