Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • MadalinaMaria

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2015

  • Mesaj Privat


Deci sa va spun problema mea. Am un Opel Astra G din 1999, motor de 2.0 diesel. La inceput imi pierdea antigel, nu foarte mult, insa completam mereu cand era nevoie(odata la jumate de an puneam 100-200 ml, poate si mai putin) si verificam tot timpul nivelul la apa. Problema? Un furtun care era situat fix langa termostat. Am luat si am mai pus un colier acolo si a incetat sa mai curga in ziua aceea. A 2-a zi, ma trezesc ca a busit pe la alt furtun de pe acolo. Am mai mers asa o perioada pana a venit fratemiu acasa si mi-a cerut masina cu imprumut 2 saptamani. I-am dat-o! Si cea mai mare greseala am facut. Dupa astea doua saptamani cand am preluat-o,am observat o pierdere foarte mare de antigel. La 35 de km facuti eu trebuia sa completez cu 0.5l apa, daca nu mai mult. Am zis ca e sigur de la furtunul ala, asa ca ma duc sa il schimb. 35lei furtunul de cumparat+ manopera vreo 25, pentru ca nu am putut sa il schimb singura ca trebuia scoasa teava. Vin acasa, fac o tura de oras, verific antigelul, iara scazut. Am fost, i-am mai facut verificari pe la service-uri(50 lei verificarea de fiecare data), toti imi spuneau ca e dusa garnitura de chiuloasa si ca imi scoate apa pe teava de esapament. Nu aveam spuma la joja, pe capacul de ulei, nivelul la ulei nu era crescut, deci nu erau semne ca ar fi fost garnitura. Cand am vazut ca nu rezolv nimic cu service-urile, m-am dus la un mecanic care are propriul service acasa, mi-a luat 10 lei verificarea si mi-a zis problema: RADIATORUL DE CALDURA, pe acolo se ducea apa. Aveam presurile umede,dar nu exagerat si nu am bagat de seama pana sa imi zica dansul. La demontare s-a constatat ca radiatorul era intreg, insa avea 4 oringuri(niste cerculete mici) care veneau puse intre tevile radiatorului si sistemul ala care inchide si deschide circuitul pentru a ajunge apa in radiator. Am zis sa le cumpar, NU se gasesc. Asa ca omul(mecanic pe nave o viata intreaga) a facut ce n-a facut si mi-a rezolvat problema acolo, nu mai curge. Am schimbat si termostatul ca imi era dus. Pe urma cand da sa o porneasca, bolboroseli, nivel ulei crescut, spuma pe capac(ca un fel de vaselina).Am trimis repede pe cineva in oras sa cumpere o solutie care se pune in vasul cu apa, 20 de lei am dat pe ea. A pus solutia aia in vas, a lasat-o sa mearga si masina si-a revenit, nivelul ok, spuma s-a dus, pornire ok! Mi-a dat-o si mi-a zis sa urmaresc nivelul uleiului si daca creste treaba e imputita de-a binelea. Acum nici nu mi-a zis ce ar putea fi, mi-a zis doar ca o sa ma usture buzunarele. 5 zile a stat la el si a mesterit-o. Acum masina merge bine, azi dimineata mi-a pornit ok, fara trancaneli, zguduituri, zgmotote ciudate, antigel nu mai pierde, termostatul fuctioneaza, apa sta la 90 grade, caldura baga. Eu ma gandesc ca daca imi creste nivelul uleiului, ori e chiuloasa, ori sunt tecile injectoarelor. Fratemiu mai mult ca sigur ca mers cu apa sub nivel, pentru ca e incepator si cu toate ca i-am zis sa verifice tot inainte de plecare sigur nu a facut-o. Ce ma sperie pe mine acum, e ca atunci cand verific uleiul, scot joja o sterg, o bag acolo, iar cand o scot imi arata nivelul uleiului care e un pic trecut fata de cum ar trebui sa fie normal pentru ca desteptul de copil de la service-ul unde am facut schimbul mi-a pus mai mult ulei decat trebuia, insa e murdara joja si mai sus un pic. Nu pot sa imi aduc aminte daca si inainte o scoteam tot asa. Oricate repetari as face joja tot e un pic murdara si mai in sus.
Ati mai patit asa ceva?
Cheltuiala pe care am avut-o cu ea pana acum:
1. Radiator nou care nu s-a potrivit absolut de loc si nici retur nu am putut sa ii mai fac 300 lei
2. Termostat 130 lei
3. Antigel si apa 70 lei
4. Furtun 35 lei + manopera 25 = 60 lei
5. Manopera pe astea 5 zile de lucrat la ea 200 lei
  • MadalinaMaria

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Solutia aceea se numeste Stop Lac, pentru cei care vor sa stie. Mecanicul mi-a zis ca acum vreo cativa ani in urma a intampinat aceeasi poveste ca si la mine tot la un Opel.
I-a pus Stop Lac si merge masina si in ziua de azi.
Cat despre ulei, trebuie sa il schimb, iar dupa aceea sa vad cum se prezinta HaZaiKa mea <3.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR